eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Warsztaty pt. "Przepływ strumieni w łańcuchach dostaw a projektowanie sieci logistycznych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty pt. „Przepływ strumieni w łańcuchach dostaw a projektowanie sieci logistycznych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania/409

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty pt. „Przepływ strumieni w łańcuchach dostaw a projektowanie sieci logistycznych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2cb61e-c148-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013279/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Innowacyjne warsztaty międzyzawodowe - technik informatyk i technik logistyk/spedytor w ramach projektu "Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128919/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ES.272.10.2022.PL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Warsztaty międzyzawodowe z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technik w zakresie optymalizacji przepływu strumieni w łańcuchu dostaw i projektowania sieci logistycznych- technik informatyk i technik logistyk/spedytor w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim”
8 edycji x 10 uczniów.

Zajęcia do wykonania:
PONIEDZIAŁEK
9.00 - Zbiórka przed szkołą
10.00 - Przyjazd i zakwaterowanie
12.30 – Grupa I: Tenis
12.30 – Grupa II: Jazda konna
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa I: Planowanie ścieżki zawodowej i analiza predyspozycji zawodowych- warsztaty ( stres popandemiczny)
15.00 – Grupa II: Systemy logistyczne w praktyce gospodarczej- wykład
18.00 – Zajęcia na basenie
19.00 - Kolacja

WTOREK
8.00 - Śniadanie
9.00 – Grupa I: Łańcuch dostaw a sieci logistyczne w gospodarce- wykład
9.00 – Grupa II: Szermierka/ strzelanie laserowe
12.00 – Grupa I: Szermierka/ strzelanie laserowe
12.00 – Grupa II: Komunikacja i praca zespołowa- trening interpersponalny
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa I: Systemy logistyczne w praktyce gospodarczej- wykład
15.00 – Grupa II: Planowanie ścieżki zawodowej i analiza predyspozycji zawodowych- warsztaty( stres popandemiczny)
19.00 - Kolacja

ŚRODA
8.00 - Śniadanie
9.00 – Grupa I: Projektowanie sieci logistycznych z uwzględnieniem przepływów strumieni- innowacyjne rozwiązania- warsztaty
9.00 – Grupa II: Tenis
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa I: Inicjacja projektu dla uczestników i Design Thinking- trening
15.00 – Grupa II: Łańcuch dostaw a sieci logistyczne w gospodarce- wykład
19.00 – Kolacja
20.00 – Zajęcia na basenie

CZWARTEK
8.00 - Śniadanie
9.00 – Grupa I: Innowacyjne metody rozwiązywania problemów- warsztaty
9.00 – Grupa II: Projektowanie sieci logistycznych z uwzględnieniem przepływów strumieni- innowacyjne rozwiązania- warsztaty
14.00 - Obiad
15.00 – Grupa II: Komunikacja i praca zespołowa- trening interpersponalny
15.00 – Grupa II: Inicjacja projektu dla uczestników i Design Thinking- trening
19:00 - Kolacja
20.00 - Ognisko





PIĄTEK
8.00 – Śniadanie
9.00 – Grupa I: Jazda konna
9.00 – Grupa II: Innowacyjne metody rozwiązywania problemów- warsztaty
12.00 – Zajęcia na basenie
14.00 - Obiad
16.00 – Wykwaterowanie i przejazd do Międzyrzecza
17.00 – Przyjazd do Międzyrzecza


Miejsce realizacji : maksymalnie 10 km od Zielonej Góry
Warsztaty będą miały na celu pomoc w opracowaniu projektu ścieżki dostawy produktu bezpośrednio od producenta do odbiorcy, pomijając gospodarkę magazynową. Uczestnicy będą musieli opracować projekt przepływu strumieni w łańcuchu dostaw lub nowej sieci logistycznej i go przedstawić.

Pięciodniowe warsztaty wyjazdowe odbędą się w grupach mieszanych tj. 5 informatyków i 5 logistyków (8 grup). Grupy stworzą projekt zaplanowania ścieżki dostawy produktu bezpośrednio od producenta do odbiorcy, pomijając gospodarkę magazynową. Finalnym efektem warsztatów będzie opracowanie projektu i przedstawienie go w formie multimedialnej – film lub rozbudowana prezentacja (np. w formie Pitch Desk).

Wykonawca zapewni:
1. Transport na miejsce i z powrotem.
2. Ubezpieczenie NNW uczestników.
3. Opiekunów grupy 1 os na grupę (opieka całodobowa).
4. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania i wyżywienie całodziennego (3 posiłki: śniadanie, obiad, kolacja).
5. Zapewnienie wykładowców do zajęć merytorycznych tj. logistyki – spedycji, informatyki- od partnera projektu tj. Uniwersytetu Zielonogórskiego
6. Zapewnienie materiałów szkoleniowych (wydruk materiałów, długopis, blok do notowania).
7. Zapewnienie doradcy/psychologa na zajęcia z warsztatów dot. radzenia sobie ze stresem po pandemicznym oraz motywacji, zakresu planowania ścieżki zawodowej, analiza i wskazanie predyspozycji w zakresie rozwoju zawodowego w wymiarze 3 h na grupę.
8. Zapewnienie 5 godzin zajęć praktycznych na grupę,( praktyk z doświadczeniem lub wiedzą w obszarze rynku TSL).
9. Zapewnienie warsztatów w wymiarze 3 godzin dotyczących kompetencji miękkich (mowa werbalna i niewerbalna, praca zespołowa, komunikacja w zespole, trening kreatywności). oraz 15 godzin specjalistycznych.( kadra UZ) (projektowanie systemów logistycznych, optymalizacja przepływu strumieni w łańcuchach dostaw, droppshiping, ogniwa w łańcuchu dostaw, gospodarka magazynowa w zarządzaniu łańcuchem dostaw, studia przypadków) innowacyjne sposoby prezentacji i autoprezentacji z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych, tworzenie filmów i projekcji dla reklamy i prezentacji produktów, procesów, nowych rozwiązań)
10. Wydanie certyfikatu ukończenia warsztatów międzyzawodowych.
11. Przestawienie efektów warsztatów w formie prezentacji multimedialnej, (np. film, prezentacja w formie PowerPoint).
12. Zorganizowanie czasu wolnego sportowo- rekreacyjne – trzy atrakcje np. szermierka, jazda konna, strzelanie laserowe, tenis ziemny) oraz zapewnienie dostępu do basenu min. trzy razy.
13. Zorganizowanie integracyjnego spotkania przy ognisku.
Koszty wykładowców do zajęć merytorycznych tj. logistyka, spedycja, informatyka, ponosi uczelnia Uniwersytet Zielonogórski.
14. Wykonawca zapewni minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020, poz. 1062) albo dostęp alternatywny w sposób określony w art. 7 ust. 2 tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji imienia Zbigniewa Majewskiego w Drzonkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730590332

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.