Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065728/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00074073/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00081072/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i wdrożenie w Zamku Królewskim na Wawelu – Państwowych Zbiorach Sztuki i jego oddziałach systemu sprzedaży i rezerwacji biletów, usług oraz produktów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 51 55
1.5.8.) Numer faksu: 12 421 51 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamek@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
:https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie w Zamku Królewskim na Wawelu – Państwowych Zbiorach Sztuki i jego oddziałach systemu sprzedaży i rezerwacji biletów, usług oraz produktów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7511886-be21-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008701/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Dostawa i wdrożenie w Zamku Królewskiem na Wawelu - Państwowych Zbiorach Sztuki systemu obsługi ruchu turystycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065728/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-282-8/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 890000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego działalność Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki oraz jego oddziałów, tj. Zamku w Pieskowej Skale oraz Dworu w Stryszowie w obszarze obsługi całego ruchu turystycznego, w szczególności w zakresie: rezerwacji, sprzedaży i walidacji biletów wstępu, sprzedaży i rezerwacji różnego rodzaju towarów i usług, w tym edukacyjnych i przewodnickich oraz wspierania przepływu informacji na temat dostępnych tras zwiedzania i biletów dla turystów. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż urządzeń do sprzedaży, rezerwacji i kontroli biletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 808311,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 808311,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Simka prowadzący działalnośc gospodarczą pod nazwą Paweł Simka Visual.net
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482489680
7.3.3) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 808311,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Pszów poprzez dostawę licencji na oprogramowanie szyfrujące pocztę elektroniczną
- Zakup prawa do korzystania licencji istniejącego systemu Forcepoint DLP do zapobiegania utracie danych przez Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Dostawa klastra serwerowego wraz z montażem i uruchomieniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
- Dostawa oprogramowania Factory I/O w ramach Projektu "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.