eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynMODERNIZACJA SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP I



Og³oszenie z dnia 2022-05-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¶rodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280563559

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯o³nierska 13a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osir.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osir.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

jednostka administracyjna jednostki samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3eae63a7-d759-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00167837

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/
ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
3. Warunki techniczne korzystania z Platformy ZETO PZP
1) ZETO okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP, tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Osx 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej
dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie *.pdf.;
f) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej
Wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez U¿ytkownika lub
aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis
chmurowy).
g) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej
Wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez U¿ytkownika lub
aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis
chmurowy).
2) ZETO podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MBw formatach:. doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png,
.txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyj±tkiem plików
Wykonywalnych.
b) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie ZETO PZP i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
c) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê ZETO PZP stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
4. Korzystaj±c z Platformy Przetargowej, Wykonawca nie musi wspomagaæ siê innymi systemami, przy czym wszelkie za³±czniki sk³adane przez Wykonawców musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.).
Zamawiaj±cy zaleca format przesy³anych danych: .pdf.
5. Zamawiaj±cy udostêpnia wykonawcom instrukcje pod linkiem
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest O¶rodek Sportu i Rekreacji
w Olsztynie;
2) Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt jest mo¿liwy pod adresem email: krzysztof.domalewski@osir.olsztyn.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwan± dalej ustaw±;
- znak:A.171.5.2022
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.171.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 6253662,34 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 2162749,59 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji szatni, ³azienek i natrysków w budynku Wodnego Centrum Rekreacyjno – Sportowym Aquasfera w Olsztynie przy al. M.J.Pi³sudskiego 69 b – ETAP I na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, s³u¿±cych do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych dotycz±cych zadania p.n. MODERNIZACJA SZATNI W WODNYM CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM AQUASFERA W OLSZTYNIE PRZY Al. M. J. Pi³sudskiego 69b ETAP I
Opis przedmiotu zamówienia zawarto w Za³±czniku nr 1 do SWZ. Szczegó³owy zakres robót przedstawiono w przedmiarze robót – Za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
L.p. KRYTERIUM WAGA
pkt
1 Cena 70
2 Gwarancja (48 – 60 – 72 mie¶) 30

Ad. 1) Kryterium „Cena” – 70%
Kryterium „Cena” rozpatrywane bêdzie na podstawie ceny podanej przez Wykonawcê
w formularzu OFERTA, Wykonawca, który przedstawi najni¿sz± cenê otrzyma maksymalnie 70 pkt.
Pozostali Wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poni¿szego wzoru:
cena minimalna
P1 = -------------------------------------------------- x 70
cena oferty badanej

Ad. 2) Kryterium: „Gwarancja”
Okres udzielonej gwarancji - G 30%
Kryterium „gwarancja” zostanie ocenione na podstawie informacji zawartej
w formularzu OFERTA na temat oferowanego okresu gwarancji.
Wykonawca, który przedstawi najd³u¿sz± gwarancjê otrzyma maksymalnie 30 pkt.

Punkty zostan± przydzielone stosownie do poni¿szej tabeli:

P2 OKRES GWARANCJI LICZBA PUNKTÓW
36 0
48 10
60 20
72 30

Zaoferowany przez wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 72 miesi±ce nie bêdzie dodatkowo punktowany.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
W tym zakresie zamawiaj±cy wymaga, aby:
1) Wykonawca dysponowa³ osob±/osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci:
a) Kierownik Budowy - bran¿a budowlana - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ 1 osoba;
b) Osoba posiadaj±ca uprawnienie do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych i wentylacyjnych 1 osoba;
c) Osoba posiadaj±ca uprawnienie do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych – 1 osoba;
Uwaga:
 Uprawnienia budowlane wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
 Dopuszcza siê posiadanie uprawnieñ odpowiadaj±cych wskazanym wy¿ej uprawnieniom budowlanym wydanym na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa polskiego (zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane).
 W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza siê odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrze¿eniem art. 12a ustawy z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1117 ze zm.).
2. Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ nale¿ycie, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zamówienie obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie z uwzglêdnieniem pomieszczeñ sanitarno-szatniowych, o warto¶ci minimum 2.500.000,00 PLN brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, tj.:
1) Wykazu robót - Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 zamówienie obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie z uwzglêdnieniem pomieszczeñ sanitarno-szatniowych, o warto¶ci minimum 2.500.000 PLN brutto. Ocena nast±pi na podstawie z³o¿onego wykazu zamówieñ wg wzoru – za³±cznik nr 12 do SWZ);
2) wykazu osób - Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje/bêdzie dysponowa³ osob±/osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci dysponowa³ bêdzie osobami:
a) Kierownik Budowy 1 osoba bran¿a budowlana - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
b) Osoba posiadaj±ca uprawnienie do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych – 1 osoba;
c) Osoba posiadaj±ca uprawnienie do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych i wentylacyjnych – 1 osoba; - (Za³±cznik nr 11 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Za³±cznik nr 8 do SWZ – Formularz ofertowy
Za³±cznik nr 9 do SWZ- O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia
Za³±cznik nr 10 do SWZ- O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Za³±cznik nr 14 do SWZ - O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
Za³±cznik nr 15 do SWZ - Zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Za³±cznik nr 16 do SWZ - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 50 000,00 PLN
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: 64 1020 3541 0000 5602 0291 0966 z dopiskiem: Wadium A.171.5.2022 (nazwa wykonawcy), przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego, zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia,
w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 14 do SWZ)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa w przypadku:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, spowodowanych przed³u¿aj±cymi siê ponad ustawowe terminy za³atwiania spraw czynno¶ciami urzêdowymi b±d¼ niedostêpno¶ci± materia³ów budowlanych,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c) zmiany osób upowa¿nionych do realizacji umowy.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1 lit. a termin wykonania zamówienia mo¿e zostaæ przed³u¿ony o czas trwania przeszkody, w oparciu o dokumenty przed³o¿one przez Wykonawcê, a pochodz±ce od osób trzecich.
3. W przypadku, o którym mowa w ust.1 lit. b wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oparciu o aktualnie obowi±zuj±c± stawkê VAT.
4. W przypadku, o którym mowa w ust.1 lit. c, Wykonawca wska¿e imiê i nazwisko osoby upowa¿nionej do realizacji umowy.
5. W przypadku zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno-prawnej w wyniku przekszta³cenia, zmiany osób nadzoruj±cych wykonanie umowy, a tak¿e inne zmiany dopuszczone w art. 455 ustawy pzp.
6. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.