eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranowo › Rozbudowa i poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej w gminie Baranowo.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej w
gminie Baranowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Baranowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@baranowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2442c9dd-c3e4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej w
gminie Baranowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2442c9dd-c3e4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046658/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Baranowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140313

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FED.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2458578,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I obejmuje:
Przebudowę budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Kucieje.

Przebudowa polega na montażu nowego urządzenia, prasy w istniejącym pomieszczeniu technologicznym. W celu prawidłowego montażu oraz poprawnego funkcjonowania urządzenia niezbędne jest przeprowadzenie następujących prac budowlanych: wykonanie dodatkowego okna, podmurowanie istniejącego otworu drzwiowego (pomniejszenie)
z pozostawieniem nowego otworu na podajnik projektowanego urządzenia. Planuje się dodatkowo montaż rusztu napowietrzającego w reaktorze SBR 3 oraz nowej dmuchawy. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne do włączenia do uruchomienia 3 reaktora SBR oraz prasy do odwadniania osadu, wraz z aktualizacją systemu sterowania, podłączenia niezbędnych rurociągów technologicznych, instalacji elektrycznej i sterującej w celu prawidłowej pracy oczyszczalni.

Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera:
Dla części I:
- dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 716078,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje:
Zakup wyposażenia na potrzeby funkcjonowania oczyszczalni ścieków w Kuciejach.
Dostawa następujących nowych maszyn:
-ciągnik rolniczy, moc 100-110 KM
-wóz asenizacyjny, pojemność od 6000 l – 8000 l
-przyczepa rolnicza, ładowność 6t – 8,5t

Oferta powinna uwzględniać transport i dostawę maszyn na plac wskazany przez Zamawiającego. Maszyny powinny być fabrycznie nowe, rok produkcji 2022 lub 2023.
Ciągnik będzie współpracował z zakupioną przyczepą oraz wozem asenizacyjnym. Przyczepa będzie służyć do transportu odwodnionego osadu ściekowego, dlatego też musi posiadać szczelną skrzynię ładunkową z funkcją wywrotu. Wóz asenizacyjny będzie służył do transportu ścieków w przypadku awarii oczyszczalni dlatego też musi on mieć pojemność min 6 000 m3 i być wyposażony dodatkowo w zestaw do czyszczenia zatkanych rur kanalizacyjnych w oczyszczalni ścieków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków

4.5.5.) Wartość części: 481500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje:

Przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zawady.

Przebudowa budynku realizowana będzie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie
obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu rozbudowę istniejącej infrastruktury o:
*Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
-obsługa geodezyjna
-decyzja środowiskowa i nowe pozwolenie wodno-prawne
-projekty budowlane i uzyskanie pozwolenia na budowę
-projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże
-inne projekty, które wynikają z przepisów prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
-harmonogram rzeczowo-finansowy
*Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
*Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej,
*Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
*Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW,
*Dostarczenie kompletu sprzętu, oznaczeń, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW,
*Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi, obiektów, i konserwacji urządzeń niezbędnych do prawidłowej eksploatacji SUW
*Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
*Wykonanie tablic informacyjnych,
*Wykonanie oznakowania obiektów,
*Zapewnienie funkcjonowania systemu zdalnego monitoringu,

Ogólna koncepcja rozbudowy zakłada wykonanie następujących robót
budowlanych :
- Rozbudowa budynku SUW umożlwiająca przestawienie i dostawienie
nowych urządzeń technologicznych ,
- Wybudowanie fundamentu i ustawienie jednego pionowego, stalowego
zbiornika
retencyjnego o pojemności 150 m3 wykonanego ze stali węglowej
odpowiednio zabezpieczonego antykorozyjnie oraz zaizolowanego .
- Modernizacja układu technologicznego suw której celem będzie zwiększenie wydajności do 40 m3/h nominalnie oraz 45 m3/h maksymalnie z niezbędnym oprzyrządowaniem.
- Wykonanie nowego zagospodarowania terenu ( drogi, chodniki, zieleń )
- Zabudowa i podłączenie (mobilnego) agregatu prądotwórczego o dostosowanej do zapotrzebowania SUW mocy.
Zakłada się, że planowana rozbudowa nie będzie wychodziła po za wygrodzony teren.
Wykonawca ma za zadanie zaprojektować i wykonać pełny układ technologiczny uzdatniania wody uzyskując wydajność nominalną na poziomie 40 m3/h a maksymalną na poziomie 45 m3/h spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z
dnia 13 listopada 2015 r. (Dz. U. Poz. 1989) w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Technologia rozbudowanej SUW ma pracować w układzie dwu stopniowej filtracji przy wykorzystaniu napowietrzania ciśnieniowego przed każdym stopniem i dwu stopniowego pompowania wody. W przypadku drugiego stopnia pompowania ( zestaw hydroforowy ) należy przeprowadzić weryfikację stanu pomp i armatury . Należy przewidzieć wymianę elementów eksploatacyjnych – np. łożyska i uszczelnienia pomp. W celu usprawnienia działania zestawu hydroforowego należy wykonać nową szafę sterowniczą w której będą zabudowane dedykowane dla każdej z pomp falowniki, sterownik PLC , panel operatorski i niezbędna aparatura elektryczna . Szafa ma być zamontowana w sąsiedztwie zestawu pompowego. Musi być również skomunikowana z automatyką SUW.

Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera:
- Program funkcjonalno-użytkowy ( PFU ) stanowiący załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1261000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części II ponieważ wszystkie złożone oferty w przedmiotowym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający planował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575332,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607620,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.