Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122658/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Roboty awaryjne i interwencyjne: Roboty naprawcze w ciągu ul. Wantuły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15
1.5.2.) Miejscowość: Radlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324590221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/radlin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Roboty awaryjne i interwencyjne: Roboty naprawcze w ciągu ul. Wantuły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51af2556-bbda-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013867/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Obsługa inwestorska: Roboty awaryjne i interwencyjne: roboty naprawcze wiaduktu w ciągu ul. Wantuły w Radlinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122658/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.18.GKE.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 870,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, którego dotyczy obsługa inwestorska:
Zamówienie obejmuje roboty naprawcze wiaduktu w ciągu ul. Wantuły w Radlinie w tym: wymiana uszczelnień dylatacyjnych na chodnikach, malowanie farbą olejną elementów metalowych po uprzednim wyczyszczeniu, malowanie łożysk na przyczółkach po uprzednim wyczyszczeniu, ułożenie warstw spadkowych na półce podłożyskowej i ściance zaplecznej, przestawienie krawężników, regulacja kratki ściekowej, wykonanie odwodnienia liniowego oraz remont nawierzchni bitumicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4551,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4551,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Komorowski Usługi Inżynierskie - Jacek Komorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332017011
7.3.3) Ulica: Okrzei 12D
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-337
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMOROWSKI JACEK USŁUGI INŻYNIERSKIE - JACEK KOMOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
KOMOROWSKI JACEK USŁUGI INŻYNIERSKIE - JACEK KOMOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4551,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Obsługa inwestorska dla zadania: "Zielona strefa aktywności w Radlinie - ul. Sienkiewicza" realizowanej w ramach programu Zielona przestrzeń - II edycja.
- Świadczenie usług serwisowych dla stacji prostownikowych typu BMA/BMG produkcji Bester dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa, montaż z wymianą i uruchomieniem kompletnej nowej kruszarki szczękowej do węgla i kamienia w ZPM Polska Grupa Górnicza S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zadania
- Wykonanie robót budowlanych z tytułu usuwania szkód górniczych w latach 2025-2027 w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 5 zadań
- Dostawa zestawów transportowych i kabin osobowych do kolejek podwieszonych dla Oddziałów PGG S.A.
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego na potrzeby OLiOC w dawnej Pralni przy ul. dr. J. Babińskiego 29/18 - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulicy Agawy, Maciejkowa, Szarotki", z podziałem na 4 części
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej przy Budowie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku magazynowego OLiOC w dawnej Kotłowni przy ul. dr. J. Babińskiego 29/17 - etap I
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: "Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku symulatora szkoleniowego w zakresie wykorzystania technicznych systemów ppoż"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





