Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243862/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00260811/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
- 2025/BZP 00280994/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie usług projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową jadłodajni dla osób ubogich przy ul. Macieja 10 w Katowicach w ramach zad. inwestycyjnego „Budowa jadłodajni dla ubogich w Kat."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową jadłodajni dla osób ubogich przy ul. Macieja 10 w Katowicach w ramach zad. inwestycyjnego „Budowa jadłodajni dla ubogich w Kat."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9054a933-9714-44aa-9302-cbbb841b0e72
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043613/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Wykonanie usług projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową jadłodajni dla osób ubogich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/17/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1055862,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie usług projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową jadłodajni dla osób ubogich przy ul. Macieja 10 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa jadłodajni dla ubogich w Katowicach”
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy jadłodajni wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r., w tym: opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru robót, kosztorysu szczegółowego oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ)
b) wykonania robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż, zgodnie z opracowaną dokumentacją, w tym między innymi wykonanie robót konstrukcyjno – budowlanych (fundamentowych, murowych, żelbetowych), robót izolacyjnych, dekarskich, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, robót elewacyjnych, robót wykończeniowych, instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, niskoprądowej w tym monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, wentylacji, klimatyzacji, sieci i przyłączy, robót związanych z zagospodarowaniem terenu, ewentualnie wycinki drzew i krzewów.
c) zapewnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektu) przez czas trwania inwestycji.
Szczegółowy zakres prac określa:
- Program Funkcjonalno – Użytkowy (załącznik nr 9 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia wynosił co najmniej 60 miesięcy, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.05.2025 r., numer ogłoszenia 2025/BZP 00243862/01.
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
tj. 1 298 710,42 zł brutto.
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 24.06.2025 r. do godz. 8:00 do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
- oferta nr 1, złożona przez TECH-SYSTEM HVAC Sp. z o.o., ul. Plebiscytowa 200, 43-190 Mikołów (cena netto: 2 348 784,96 zł cena brutto: 2 889 005,50 zł)
- oferta nr 2, złożona przez RISER Sp. z o.o., ul. Inwalidów Wojennych 8, 43-603 Jaworzno (cena netto: 1 850 000,00 zł cena brutto: 2 275 500,00 zł).
Oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2889005,50 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- WPI Budowa nowego boiska przy Szkole Podstawowej nr 54 w Katowicach
- Dostawa części komputerowych i serwerowych
- Dostawa stanowiska do badania pompy odśrodkowej oraz turbin wodnych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie Gminy Boronów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.