eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówObsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mcoo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5210ebd6-a1cd-4bdd-9215-cafa71f963b8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5210ebd6-a1cd-4bdd-9215-cafa71f963b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044522/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków w okresie IV 2025 r -XII 2026 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/1/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 848484 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2.1.) Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Kraków obejmująca zadania realizowane przez te jednostki we wszystkich obszarach funkcjonowania tych jednostek w ramach ich działalności statutowej, z zastrzeżeniem pkt. 4.2.2.2)-4.2.2.4) poniżej.
Uwaga:
Przez jednostkę oświatową rozumie się jednostkę wymienioną w art. 2 pkt. 1) – 8) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.) działającą jako wyodrębniona jednostka budżetowa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie stałych dyżurów w punkcie obsługi zorganizowanym przez Wykonawcę we własnym zakresie, zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Krakowa.
4.2.2.2.) Wykaz jednostek oświatowych podlegających obsłudze prawnej stanowi załącznik do SWZ.
4.2.2.3.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych przez Wykonawcę jednostek oświatowych, z zastrzeżeniem że maksymalna liczba obsługiwanych przez Wykonawcę jednostek oświatowych w każdym momencie świadczenia usługi nie może przekroczyć 321 jednostek. Wykonawcy jak i Zamawiającego z tytułu tej zmiany nie będą przysługiwały w stosunku do drugiej strony żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe.
4.2.2.4.) Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
4.2.2.4.1.) usług prawnych:
4.2.2.4.1.1.) zastępstwa procesowego wykonywanego przez adwokata, radcę prawnego lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 823), w postępowaniu arbitrażowym lub pojednawczym, lub przed sądami, trybunałami lub innymi organami publicznymi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państw trzecich lub przed międzynarodowymi sądami, trybunałami, instytucjami arbitrażowymi lub pojednawczymi;
4.2.2.4.1.2.) doradztwa prawnego wykonywanego przez adwokata, radcę prawnego lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie przygotowania postępowań, o których mowa w powyżej w pkt. 4.2.2.4.1.1.);
4.2.2.4.2.) zagadnień prawa podatkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego – Radca Prawny Sławomir Koper

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 851793852

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904050 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

9.1.) Cena ofertowa jest ceną jednostkową - cena za 1 miesiąc świadczenia usługi;
9.2.) Dotyczy punktu 8.3.): Uzupełnienie informacji: Świadczenie usługi w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2026 r.,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.