eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówObsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków



Ogłoszenie z dnia 2025-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mcoo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5210ebd6-a1cd-4bdd-9215-cafa71f963b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044522/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków w okresie IV 2025 r -XII 2026 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5210ebd6-a1cd-4bdd-9215-cafa71f963b8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6.1.) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
3.6.1.1.) Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
3.6.1.2.) poczty elektronicznej - adres e-mail: zampubl@mcoo.krakow.pl;
3.6.2.) Dotyczy pkt. 3.5.): Podano adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert;
3.6.3.) Szczegółowe informacje zawiera rozdz. IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje wynikający z RODO obowiązek informacyjny w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/1/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2.1.) Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Kraków obejmująca zadania realizowane przez te jednostki we wszystkich obszarach funkcjonowania tych jednostek w ramach ich działalności statutowej, z zastrzeżeniem pkt. 4.2.2.2)-4.2.2.4) poniżej.
Uwaga:
Przez jednostkę oświatową rozumie się jednostkę wymienioną w art. 2 pkt. 1) – 8) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.) działającą jako wyodrębniona jednostka budżetowa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie stałych dyżurów w punkcie obsługi zorganizowanym przez Wykonawcę we własnym zakresie, zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Krakowa.
4.2.2.2.) Wykaz jednostek oświatowych podlegających obsłudze prawnej stanowi załącznik do SWZ.
4.2.2.3.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych przez Wykonawcę jednostek oświatowych, z zastrzeżeniem że maksymalna liczba obsługiwanych przez Wykonawcę jednostek oświatowych w każdym momencie świadczenia usługi nie może przekroczyć 321 jednostek. Wykonawcy jak i Zamawiającego z tytułu tej zmiany nie będą przysługiwały w stosunku do drugiej strony żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe.
4.2.2.4.) Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
4.2.2.4.1.) usług prawnych:
4.2.2.4.1.1.) zastępstwa procesowego wykonywanego przez adwokata, radcę prawnego lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 823), w postępowaniu arbitrażowym lub pojednawczym, lub przed sądami, trybunałami lub innymi organami publicznymi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państw trzecich lub przed międzynarodowymi sądami, trybunałami, instytucjami arbitrażowymi lub pojednawczymi;
4.2.2.4.1.2.) doradztwa prawnego wykonywanego przez adwokata, radcę prawnego lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie przygotowania postępowań, o których mowa w powyżej w pkt. 4.2.2.4.1.1.);
4.2.2.4.2.) zagadnień prawa podatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych usług do usług, których dotyczy niniejsze ogłoszenie (zwanych dalej usługami podobnymi).
Zakres usług podobnych: Świadczenie w latach 2027-2028 obsługi prawnej jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Kraków.
Maksymalna liczba jednostek, które mogą być objęte ww. obsługą w każdym okresie rozrachunkowym (miesiąc):
- w roku 2027: 321
- w roku 2028: 321
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie na usługi podobne:
Zamawiający może udzielić zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował zamówienie podstawowe z należytą starannością (jeżeli zamówienie podstawowej jest w trakcie realizacji), zrealizował zamówienie podstawowe z należytą starannością (jeżeli zamówienie na usługi podobne zostanie udzielone po wykonaniu zamówienia podstawowego). Wykonawca zapewni standard usługi nie gorszy niż w zamówieniu podstawowym. Strony w wyniku negocjacji uzgodnią cenę za wykonanie zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prawnika koordynatora

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prawników

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności techniczna lub zawodowa:
Określenie warunków:

Warunek 1:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub nadal należycie wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie bieżącej obsługi prawnej, z których każda spełnia dodatkowo poniższe wymogi:
- bieżąca obsługa prawna była świadczona przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy na rzecz co najmniej 100 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym była jednostka samorządu terytorialnego;
- wartość zrealizowanego świadczenia: co najmniej 150 000,- zł brutto.

Uwaga (dotyczy warunku 1):
(1) Podany okres 3 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
(2) Przez bieżącą obsługę prawną rozumie się obsługę prawną z wyłączeniem zakresu wskazanego w art. 11 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.
(3) Przez jednostkę oświatową rozumie się jednostkę wymienioną w art. 2 pkt. 1) – 8) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.) działającą jako wyodrębniona jednostka budżetowa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm).
(4) Wykonawca może wykazać doświadczenie zdobyte w realizacji usługi, której zakres wykracza/-ł poza bieżącą obsługę prawną, jeżeli jej część dotycząca bieżącej obsługi prawnej spełnia podane w warunku wymogi.


Warunek 2:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub nadal należycie wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie bieżącej obsługi prawnej, z których każda świadczona była przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy na rzecz co najmniej:
- 1 z następujących jednostek oświatowych: szkoła specjalna, o której mowa w art. 4 pkt 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.) lub specjalny ośrodek szkolno-wychowawczy, o którym mowa w art. 2 pkt 7) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.) .

Uwaga (dotyczy warunku 2):
(1) Podany okres 3 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
(2) Przez bieżącą obsługę prawną rozumie się obsługę prawną z wyłączeniem zakresu wskazanego
w art. 11 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.

Warunek 3:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub nadal należycie wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie bieżącej obsługi prawnej, z których każda świadczona była przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy na rzecz co najmniej 1 poradni psychologiczno-pedagogicznej, o której mowa w art. 2 pkt. 6) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.).

Uwaga (dotyczy warunku 3):
(1) Podany okres 3 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
(2) Przez bieżącą obsługę prawną rozumie się obsługę prawną z wyłączeniem zakresu wskazanego
w art. 11 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.

Warunek 4:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub nadal należycie wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie bieżącej obsługi prawnej, z których każda świadczona była przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy na rzecz co najmniej 1 placówki zapewniającej opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania, o której mowa w art. 2 pkt. 8) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.).

Uwaga (dotyczy warunku 4):
(1) Podany okres 3 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
(2) Przez bieżącą obsługę prawną rozumie się obsługę prawną z wyłączeniem zakresu wskazanego
w art. 11 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.

Uwaga (dotyczy warunków 1 - 4):
Wykonawca może wykazać tę samą usługę w ramach potwierdzenia więcej niż jednego warunku.

Warunek 5:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 4 osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, z których każda posiada uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U. z 2022 r, poz. 1184 ze zm.) lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 499), lub posiada status prawnika zagranicznego wykonującego stałą praktykę w zakresie odpowiadającym zawodowi adwokata lub radcy prawnego na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 823), w tym:
1) jedną osobą do pełnienia funkcji prawnika koordynatora - pełniącą rolę wiodącą, wpisaną na listę radców prawnych lub listę adwokatów lub listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez odpowiednio: Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych/ Okręgową Radę Adwokacką, posiadającą:
- co najmniej 5 - letnie doświadczenie jako radca prawny lub adwokat lub jako prawnik zagraniczny wykonujący stałą praktykę w zakresie odpowiadającym zawodowi adwokata lub radcy prawnego na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej;
- co najmniej 20 - miesięczne doświadczenie w zakresie jednoczesnej koordynacji bieżącej obsługi prawnej co najmniej 100 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym była jednostka samorządu terytorialnego ;
2) co najmniej 4 osobami do pełnienia funkcji prawnika, z których każda:
- jest wpisana na listę radców prawnych lub listę adwokatów lub listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez odpowiednio: Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych/ Okręgową Radę Adwokacką;
- posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie jako radca prawny lub adwokat lub jako prawnik zagraniczny wykonujący stałą praktykę w zakresie odpowiadającym zawodowi adwokata lub radcy prawnego na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiada co najmniej 20 - miesięczne doświadczenie w zakresie jednoczesnej bieżącej obsługi prawnej co najmniej 25 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym była jednostka samorządu terytorialnego.

Uwaga (dotyczy warunku 5):
(1) Przez bieżącą obsługę prawną rozumie się obsługę prawną z wyłączeniem zakresu wskazanego
w art. 11 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.
(2) Przez jednostkę oświatową rozumie się jednostkę wymienioną w art. 2 pkt. 1) – 8) ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.) działającą jako wyodrębniona jednostka budżetowa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm).
(3) Dotyczy osoby, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji prawnika koordynatora:
- Doświadczenie jako radca prawny lub adwokat lub prawnik zagraniczny liczone jest od daty wpisania odpowiednio na listę radców prawnych, listę adwokatów, listę prawników zagranicznych;
- Doświadczenie w zakresie jednoczesnej koordynacji bieżącej obsługi prawnej co najmniej 100 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym była jednostka samorządu terytorialnego liczone jest zgodnie z poniższymi zasadami:
• Jeżeli okres/poszczególne okresy jednoczesnej koordynacji bieżącej obsługi prawnej co najmniej 100 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym była jednostka samorządu terytorialnego wykracza/wykraczają poza pełne miesiące kalendarzowe,
w miesięcznych okresach doświadczenia uwzględnia się pełne miesiące kalendarzowe oraz dodatkowo jako 1 miesiąc - każde 30 dni z zakresu wykraczającego poza pełne miesiące kalendarzowe;
• Każdy z wykazanych okresów doświadczenia może być uwzględniony w sumarycznym doświadczeniu jednokrotnie (okresy tożsame nie będą sumowane podwójnie).
(4) Dotyczy każdej osoby, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji prawnika:
- Doświadczenie jako radca prawny lub adwokat lub prawnik zagraniczny liczone jest od daty wpisania odpowiednio na listę radców prawnych, listę adwokatów, listę prawników zagranicznych;
- Doświadczenie w zakresie jednoczesnej bieżącej obsługi prawnej co najmniej 25 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym była jednostka samorządu terytorialnego liczone jest zgodnie z poniższymi zasadami:
• Jeżeli okres/poszczególne okresy jednoczesnej bieżącej obsługi prawnej co najmniej 25 jednostek oświatowych, których organem prowadzącym była jednostka samorządu terytorialnego wykracza/wykraczają poza pełne miesiące kalendarzowe, w miesięcznych okresach doświadczenia uwzględnia się pełne miesiące kalendarzowe oraz dodatkowo jako 1 miesiąc - każde 30 dni z zakresu wykraczającego poza pełne miesiące kalendarzowe;
• Każdy z wykazanych okresów doświadczenia może być uwzględniony w sumarycznym doświadczeniu jednokrotnie (okresy tożsame nie będą sumowane podwójnie).
(5) Wykonawca może skierować daną osobę do pełnienia więcej niż jednej z ww. funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Objaśnienie:
(1) Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
(2) Podany okres 3 lat, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
(3) W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Podany okres 3 miesięcy, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
(4) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5.11.1.) Dokumenty i oświadczenia załączane do oferty razem z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ:
5.11.1.1.) Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wypełniony załącznik nr 1.1 do SWZ);
5.11.1.2.) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP:
5.11.1.2.1.) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 2.2 do SWZ;
5.11.1.2.2.) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
5.11.1.3.) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
Uwaga:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
5.11.1.4.) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 5.11.1.3.);
Uwaga:
(1) Zapis pkt. 5.11.1.4.) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
(2) Zapis pkt. 5.11.1.3.)-5.11.1.4.) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
5.11.2.) Dokumenty, które razem z wypełnionym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają się na ofertę:
5.11.2.1.) informacja dotycząca doświadczenia osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji prawnika koordynatora (wypełniony załącznik nr 4.1 do SWZ);
5.11.2.2.) informacja dotycząca doświadczenia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji prawnika (wypełniony załącznik nr 4.2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dotyczy wymagań nie wykazanych w pozostałej części ogłoszenia:
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w załączniku nr 3 do SWZ (wzór umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy pkt. 4.2.10.) Świadczenie usług w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2026 r., a jeżeli zawarcie umowy nastąpi po 01.04.2025 r. – od dnia następnego po dniu zawarcia umowy do dnia 31.12.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.