eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniec › "Budowa wraz z przebudową Szkoły Podstawowej im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego w Żytowiecku - Etap I - Przebudowa dachu Szkoły Podstawowej im. Gen. Dywizji Stefana "GROTA" Roweckiego w Żytowiecku"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa wraz z przebudową Szkoły Podstawowej im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego w Żytowiecku – Etap I - Przebudowa dachu Szkoły Podstawowej im. Gen. Dywizji Stefana „GROTA” Roweckiego w Żytowiecku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Poniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-125

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655731433

1.5.8.) Numer faksu: 655733983

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@poniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa wraz z przebudową Szkoły Podstawowej im. Gen. Stefana „Grota” Roweckiego w Żytowiecku – Etap I - Przebudowa dachu Szkoły Podstawowej im. Gen. Dywizji Stefana „GROTA” Roweckiego w Żytowiecku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2603dbb4-0a24-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000822/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa wraz przebudową Szkoły Podstawowej im. gen. Stefana Grota Roweckiego w Żytowiecku - Etap I Przebudowa dachu Szkoły Podstawowej im. gen. Stefana „GROTA” Roweckiego w Żytowiecku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.poniec.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Portalu, który
jest dostępny pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu dostępnego pod adresem: http://poniec.pl/e-urzad/ oraz poczty elektronicznej: inwestycje@poniec.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy
złożenia, zmiany, wycofania oferty. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu
przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.06.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest wykonania przebudowy dachu Szkoły Podstawowej im. gen. Dywizji Stefana „Grota” Roweckiego w Żytowiecku polegającym na wymianie pokrycia dachu na
nową blachodachówkę. Projektuje się również wymianę elementów dachowych, które
zostały uszkodzone podczas pożaru. Krokwie które są nieuszkodzone zostają bez zmian

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości co najmniej 300
000,00 zł
a)wykażą, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie (jedną robotę budowlaną)
polegające na przebudowie dachu budynku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
b) wykażą, że osoby kierujące robotami posiadają uprawnienia budowlane w specjalności
konstukcyjno-budowlanej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczącej sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedłożyć, na wezwanie
Zamawiającego, dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (Jeżeli z treści polisy nie
wynika fakt jej opłacenia należy dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie polisy)
(Składane na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP w zakresie
wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącej
zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty, według wzoru stanowiącego załącznik nr do SWZ. Wyżej wskazany okres 5 lat liczy
się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (Składane na wezwanie
Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 4 do SWZ
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik
nr do SWZ (Składane na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp)-
Załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć
tysięcy zł 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego nr 90 8682 0004 0030 0461 2000 0060 z adnotacją:
Nr postępowania: ZPI.271.06.2021 „Wadium w postępowaniu przetargowym ZPI.271.06.2021
5. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert,
przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej
wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym
Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3
lit. b, c lub d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w
postaci elektronicznej.
7. Wadium, składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w
formie gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego musi w swojej treści wskazywać
wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jeżeli w treści
jako zleceniodawcę wskazano tylko jednego ze współwykonawców, odpowiedzialność
gwaranta/poręczyciela musi obejmować również sytuacje, w których przyczyna zatrzymania
wadium leży po stronie współwykonawców.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które usługi wykonają poszczególni wykonawcy- (załącznik nr 6 do SWZ) W przypadku jeżeli
wykonawca będzie polegał na innym wykonawcy -ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU
UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych
podwykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły zostały opisane w załączniku nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty lub wycofania oferty udostępnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 10:40

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ofertę należy złożyć zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale IX oraz XI SWZ.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty lub wycofania
oferty udostępnionego na miniPortalu.
3. Termin składania ofert upływa 15 września 2021 roku o godz. 10.00
4. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem
Formularza do wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na
miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na
miniPortalu.
5. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może wycofać złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.