Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138560/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej 2KDD w m. Brzostek i cz. m. Zawadka Brzostecka” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzostek
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi gminnej 2KDD w m. Brzostek i cz. m. Zawadka Brzostecka” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb27b84-c3d7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046435/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa drogi gminnej 2KDD w m. Brzostek i cz. m. Zawadka Brzostecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (w trybie zaprojektuj i wybuduj) drogi zapewniającej spójność komunikacyjną polegającą na budowie drogi o parametrach klasy technicznej D z jezdnia o szerokości 5,5 m (na łukach zastosowano wymagane poszerzenia) i łącznej długości ok. 892 mb polegające w szczególności na:
- budowie jezdni drogi odpowiadających funkcji drogi klasy D;
- budowie ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości użytkowej 3 m po stronie lewej z betonowej kostki brukowej;
- budowie 6 skrzyżowań;
- budowie oświetlenia – lampy uliczne LED;
- budowie kanału technologicznego;
- przebudowie/budowie/likwidacji odwodnienia;
- przebudowie/zabezpieczeniu kolidującego uzbrojenia terenu;
- wyznaczeniu przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów;
- pełnobranżowej dokumentacji projektowej (w oparciu o wytyczne inwestora i obowiązujące przepisy prawa) wymaganej do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;
- wykonanie innych koniecznych elementów niezbędnych do funkcjonowania obiektu.;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja;
2) pełną obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze);
3) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
4) dopełnienie wszelkich obowiązków, nakazów i zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych;
5) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.;
6) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy;
7) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót
8) zakup i montaż tablic informacyjnych – zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych (https://rzeszow.uw.gov.pl/wp-content/uploads/2020/12/Obowiazki-informacyjne-wytyczne.pdf)
9) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia
UWAGA: Przez cały okres realizacji prac należy zapewnić dojazd do obiektów i budynków mieszkalnych zlokalizowanych bezpośrednio przy prowadzonej inwestycji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji warunków zamówienia:
1) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po zapoznaniu się z ceną oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu, stwierdzono iż cena za wykonanie zadania zaoferowana przez wykonawcę Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. z siedzibą przy ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Na sfinansowanie zamówienia Zmawiający zamierza przeznaczyć kwotę 6 076 200,00 zł, natomiast cena brutto najkorzystniejszej i jedynej oferty wynosi 10 168 616,78 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o ponad 67 %.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Z uwagi na fakt, że w chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia o blisko 4 092 416,78 zł kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, zaistniały przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy. Mając na względzie powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10168616,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10168616,78 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.