eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gumed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d132e2c-af39-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101427/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GUM2022ZP0027

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 496712,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych w budynku oraz otoczeniu Ateneum Gedanense Novum Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz w budynku Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w zakresie:
Zadanie 1 – Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych, poczekalni oraz holu poddasza budynku Atheneum Gedanense Novum
Zadanie 2 – Dostawa i montaż agregatów chłodniczych wraz z usunięciem przecieków na instalacji chłodu dla budynku Atheneum Gedanense Novum wraz z montażem jednostek klimatyzacyjnych w pomieszczeniach dziakanatu Wydziału Farmaceutycznego
2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie prac projektowych,
2) Wykonanie robót,
3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
a) Program funkcjonalno-użytkowy (zadanie 1),
b) STWiOR (zadanie 2),
c) Przedmiary (zadanie 2)
oraz załącznik nr 7 do SWZ wykaz surowców i wyrobów gotowych (zadanie 2) i załączniki do projektu umowy – wytyczne do dokumentacji powykonawczej i karta gwarancyjna (zadanie 1 i 2).
5. W celu umożliwienia Zamawiającemu jednoznacznej identyfikacji zaoferowanych surowców oraz wyrobów gotowych użytych do wykonania robót, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wypełniony formularz „Wykaz surowców i wyrobów gotowych” według załącznika nr 7 do SWZ. Formularz należy wypełnić w sposób czytelny, precyzyjny, kompletny i jednoznaczny.
6. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia (w zakresie Zadania 1) winna zostać dostarczona Zamawiającemu w 2 wydrukowanych egzemplarzach i wersję elektroniczną (w tym edytowalną) na nośniku CD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące

42530000-0 - Części sprzętu chłodniczego i mrożącego i pompy grzewcze

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787495,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1117088,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787495,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artcomfort Artur Sowiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792035862

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-280

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlano-instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787495,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.