eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boćki › Remont odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Boćki, polegający na wbudowaniu 5 500 m3 żwiru w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Boćki, polegający na wbudowaniu 5 500 m3 żwiru w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Boćki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857319610

1.5.8.) Numer faksu: 857319612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Boćki, polegający na wbudowaniu 5 500 m3 żwiru w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564e36f4-e0de-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00090128/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Boćki, polegający na wbudowaniu 5 500 m3 żwiru w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110474/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169895,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Boćki, polegający na wbudowaniu 5 500 m3 żwiru w 2021 r.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod CPV: 45.23.31.40-2 - roboty drogowe,
Kod CPV: 45.23.32.20-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg,
Kod CPV: 44.11.37.00-2 - materiały do naprawy nawierzchni dróg
3. Zamówienie obejmuje:
- dostarczenie kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm, jego rozścielenie, zagęszczenie i wyprofilowanie, na wskazanych odcinkach dróg gminnych;
- zamawiający każdorazowo w zależności od potrzeb będzie uzgadniać z wykonawcą odcinki dróg objęte wykonaniem zamówienia oraz termin wykonania zlecenia;
- wykonawca będzie zobowiązany do rozpoczęcia robót w terminie 3 dni od telefonicznego lub elektronicznego (za pomocą wiadomości e-mail) zgłoszenia przez zamawiającego potrzeby wykonania remontu;
- wykonawca będzie zobowiązany do zachowania ciągłości robót na zleconych przez zamawiającego odcinkach dróg;
- przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia - do 6 000 t dostarczonego, wyprofilowanego i zagęszczonego kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm;
- jednostką obmiaru wykonanych robót będzie 1 tona dostarczonego i wbudowanego kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm bez względu na odległość transportu;
- roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SlWz);
- wykonawca zobowiązuje się do: oznakowania terenu robót na czas prowadzenia robót i zapewnienia ciągłości przejazdu.
4. Ilość dowiezionego kruszywa o uziarnieniu 0 - 31,5 mm będzie potwierdzana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na podstawie dokumentu wydania materiału (tzw. WZ), wystawionego przez zakład górniczy, z którego Wykonawca będzie nabywał kruszywo, dostarczonego przez Wykonawcę. Potwierdzone przez Zamawiającego dokumenty WZ, będą podstawą do wystawienia faktury VAT.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw materiału. Na wskazanie Zamawiającego samochód z ładunkiem kruszywa będzie poddany kontrolnemu ważeniu na wadze u wskazanego przedsiębiorcy, a kosztami pomiaru obciążony zostanie Wykonawca. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość żwiru w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość żwiru w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.
6. Wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową określoną w ofercie pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego robót.
7. Ilość dowiezionego kruszywa wraz z wbudowaniem, rozścieleniem, zagęszczeniem i wyprofilowaniem, zamawiający będzie potwierdzać na podstawie kart drogowych lub raportów dziennych pracy sprzętu.
8. Wykonawca obowiązany będzie do oznakowania prowadzonych robót w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Dostarczone i wbudowane kruszywo powinno być odpowiedniej jakości i spełniać wymagania dla kruszyw naturalnych do wykonywania remontów nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg. W przypadku wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych lub gruntowych. Kruszywo powinno pochodzić z legalnie działającej żwirowni. Wykonawca powinien posiadać koncesję na wydobywanie kruszyw lub pisemne oświadczenie innego podmiotu wraz z podpisaną umową na udostępnienie tego materiału. Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać na żądanie Zamawiającego potwierdzenie, że kruszywo użyte do remontu nawierzchni żwirowych lub gruntowych odpowiadają wymaganiom Polskich Norm i posiadają wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części.
Uzasadnienie: Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Nawiązując do zapisów motywu 78 dyrektywy 2014/24/UE, Zamawiający rozważył celowość podziału zamówienia na części. Mając na uwadze, że podział zamówienia na części mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne, a konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, podjęto decyzję o niedokonywaniu podziału zamówienia na części. Ponadto realizacja przedmiotowego zakresu w jednym zamówieniu jest uzasadnione względami ekonomicznymi. Rozdzielenie zakresu na części determinowało by konieczność poniesienia niewspółmiernie wyższych kosztów wykonania, co ze względu na efektywne i celowe wydatkowanie środków jest nieuzasadnione.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Rozwiązania równoważne.
1) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznej, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym;
2) jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot dostarczany czy oferowany przez konkretnego wykonawcę, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych, o parametrach technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane.
W takim przypadku przyjąć należy że parametry wskazanych rozwiązań przez Zamawiającego są minimalnymi parametrami technicznymi, jakościowymi
i funkcjonalnymi jakie musza być spełnione;
3) użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriami oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe na zasadach określonych w Pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
15. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SIWZ).
16. Warunki wykonywania zamówienia:
1) Na podstawie art. 438 Pzp, w związku z art. art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót objętych przedmiotem zamówienia tj. tzw. pracowników fizycznych i operatorów sprzętu - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wymóg nie dotyczy między innymi dostawców materiałów (kierowców), itp.
2) Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.
3) W cenie oferty Wykonawca uwzględni:
- w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
- miejsce, odległość wykonania zamówienia,
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,
- naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.
4) Miejsce wykonywania robót: ciąg dróg gminnych na terenie gminy Boćki
5) Zamawiający może zmniejszyć ilość dostarczonych i wbudowanych materiałów poniżej ilości określonych szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe i prawne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208970,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208970,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Kaczanowski Jarosław Kaczanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431804119

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208970,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.