Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125902/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311611013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Południowa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kurek@podajdalej.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podajdalej.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26c7bd2c-f123-4006-a242-d8820807bec41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nadzór inwestorski zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26c7bd2c-f123-4006-a242-d8820807bec4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez zespół inspektorów branżowych nad realizacją zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na niedopełnieniu formalności wskazanych w art. 280 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. W dniu 28 luty 2025r. Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl zamieścił ogłoszenie o zamówieniu, natomiast dokumentacja postępowania, w tym SWZ wraz załącznikami została zamieszczona (udostępniona) dopiero w dniu 04 marca 2025r.Zgodnie z art. 280 ust. 1 pkt. 1):
„…Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2; …”
Powyższa wada jest niemożliwą do usunięcia i skutkuje niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań układu krzepnięcia
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175. - II postępowanie
- Świadczenie usług transportu osób
- Prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Koninie. Remont dachu budynku z zaleceń z protokołu 1/2/2024 z dnia 25.10.2024r. Obniżenie wpustu dachowego i konserwacja/ remont pokrycia dachowego.
- Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 6 części).
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych i elektrycznych podczas wymiany warstw nawierzchniowych i uszczelniających wraz z wymianą izolacji na stropie
- Świadczenie usługi kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem siedziby Powiatowej Instytucji Kultury w Legionowie etap 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą (...)
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego "Rozbudowa DP 4356W na odc. od skrzyż. z ul. Zawadzką w msc. Zwierzyniec do przejazdu gospodarczego pod S8"
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Mszczonowie "
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni" II RAZ
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.