eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › Przebudowa drogi gminnej nr 101235F - ul. Jana Pawła II i drogi gminnej nr 101214F - Ul. Kościuszki w Jasieniu wraz z infrastrukturą - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 101235F – ul. Jana Pawła II i drogi gminnej nr 101214F – Ul. Kościuszki w Jasieniu wraz z infrastrukturą – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. XX-lecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Jasień

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jasien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jasien

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 101235F – ul. Jana Pawła II i drogi gminnej nr 101214F – Ul. Kościuszki w Jasieniu wraz z infrastrukturą – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc3d6a62-9ca4-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018469/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 101235F – UL. JANA PAWŁA II I DROGI GMINNEJ NR 101214F - UL. KOŚCIUSZKI W JASIENIU WRRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiOŚ.2710.1.2023.MŁas

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 101235F – ul. Jana Pawła II i drogi gminnej nr 101214 F – ul. Kościuszki w Jasieniu wraz z infrastrukturą – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – ETAP I.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę ulic Jana Pawła II nr 101235F i Kościuszki nr 101214F w Jasieniu wraz z uzyskaniem wszystkim zezwoleń budowlanych i branżowych w szczególności dotyczących:
- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (dla obu etapów budowy),
- przebudowy i budowy oświetlenia ulicznego,
- skablowanie ulicy Jana Pawła II ,
- budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej
oraz wykonanie robót budowlanych dotyczących I etapu - przebudowy ul. Jana Pawła II (od skrzyżowania z ul. Piątkowskiego do ul. Bocznej).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dokumentacja, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71351910-5 - Usługi geologiczne

71351914-3 - Usługi archeologiczne

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112500-0 - Usuwanie gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4613142,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6612480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4613142,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „Steinbudex- J.M.” Jerzy Majorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840006842

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne - PHU Elektro-Max, 57-200 Ząbkowice Sląskie, ul. 1 Maja 8;
Roboty projektowe - PAVO Projekt Sp. z o.o., ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4613142,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.