Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038905/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. św. Jana Bosco wraz z przebudową ul. Polnej w m. Przytoczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.przytoczna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. św. Jana Bosco wraz z przebudową ul. Polnej w m. Przytoczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49746172-964f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004489/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa ul. św. Jana Bosco wraz z przebudową ul. Polnej w m. Przytoczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa ul. św. Jana Bosco wraz z przebudową ul. Polnej w m. Przytoczna” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
a) przebudowę ul. św, Jana Bosco na odcinku 231 m, nawierzchnia z bet. asfaltowego wraz ze zjazdami, chodnikami i parkingami;
b) budowę ul. św. Jana Bosco na odcinku 225 m, nawierzchnia z kostki betonowej wraz ze zjazdami, chodnikami i parkingami;
c) przebudowę ul. Polnej na odcinku 175 m, nawierzchnia z kostki betonowej wraz ze zjazdami i chodnikami oraz budową kanalizacji deszczowej w pasie ul. Polnej;
d) przebudowę i rozbudowę oświetlenia w rejonie ulic św. Jana Bosco, ul. Polnej i ul. Sadowej, ułożenie kabla doziemnego ok. 1,6 km, liczba lamp oświetlenia ulicznego – 47 szt., oświetlenia parkowego – 6 szt.;
e) przełożenie istniejących płyt ażurowych na odcinku od skrzyżowania ulic św. Jana Bosco do ul. Rokitniańskiej, na odcinku ok. 230 m;
f) roboty towarzyszące, w tym m.i.: prace rozbiórkowe, wycinki drzew i krzewów, kanały technologiczne, pobocza, oznakowanie poziome i pionowe drogi, muldy chłonne itp.;
g) usunięcie kolizji, w tym kolizji ze słupem linii średniego napięcia, siecią wodociągową;
h) nasadzenia drzew w pasie drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) dokumentacja projektowa dla „Budowy ul. św. Jana Bosco wraz z przebudową ul. Polnej w m. Przytoczna oraz rozbudową i przebudową oświetlenia w rejonie ulic św. Jana Bosco, ul. Polnej i ul. Sadowej”, stanowiąca załącznik nr 9a do SWZ obejmująca:
- decyzję nr 5.2022 z dnia 14 grudnia 2022 r. zezwalającą na realizację inwestycji drogowej
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno-budowalny
- projekt wykonawczy branży drogowej
- projekt wykonawczy branży sanitarnej
- projekt wykonawczy branży elektrycznej
- projekt stałej organizacji ruchu
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9b do SWZ
3) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
4) Promesa wstępna Nr Edycja2/2021/8320/PolskiLad, załącznik nr 11 do SWZ
Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.
Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) umowa;
2) formularz oferty;
3) niniejsza SWZ;
4) dokumentacja projektowa;
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
6) przedmiar robót jako dokument pomocniczy.
3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania.
3) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego.
4. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna (w tym w dokumentacji projektowej), to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
5. W razie rozbieżności pomiędzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosować materiał, element, rozwiązanie, urządzenie lub element wyposażenia o wyższym standardzie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
7. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego robót lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej
określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
34928200-0 - Ogrodzenia
77211600-8 - Sadzenie drzew
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2572234,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2968650,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2572234,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „USBUD” Marian Szudra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632074911
7.3.4) Miejscowość: Rozbitek 14
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- przebudowa sieci elektroenergetycznej nn;
- przebudowa oświetlenia ulicznego;
- wykonanie kanału technologicznego;
- odwodnienie korpusu drogowego;
- przebudowa sieci wodociągowej;
Brak danych firm podwykonawczych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2572234,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYTOCZNA
więcej: przetargi PRZYTOCZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych "Stojowice Podlas I
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę parkingu przy PKP w Bożej Woli. Realizacja zadania w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont chodników
- Remont z przystosowaniem pomieszczeń w budynku przy ulicy Kopernika 2 w Jeleniej Górze dla potrzeb Strefy Płatnego Parkowania
- Przebudowa ul. Bukowej w Kuropatniku - etap I
- "Modernizacja instalacji odcieków na terenie składowiska odpadów w Suchym Lesie"
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.