Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00093214/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
- 2025/BZP 00097975/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 109
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957428700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://obrzyce.ezamawiajacy.pl/pn/obrzyce/demand/194574/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41288152-12e1-4416-a46e-9378fcd45b07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035093/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa leków, środków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPSNPCH-OZP-382-03/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 996041,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Leki ogólne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 281067,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Leki różne 1. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 108370,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Leki różne 2. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 13241,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Antybiotyki . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 19177,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Leki psychiatryczne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 206579,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Leki zewnętrzne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 26901,29 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Płyny infuzyjne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11615,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Opatrunki. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 45650 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Acidum Valproicum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 45650 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - Quetiapinum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 24270 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Amisulpridum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11330 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 - Risperidonum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 33538 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 - Testy paskowe. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11700 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 - Omeprazolum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9180 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 - Carbamazepina. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8235 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 - Leki psychotropowe. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 29251,90 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 17 - Arypiprazol o przedłużonym uwalnianiu. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danejczęści
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 5390 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 18 - Paliperidon . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 55950 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 19 - Lurazydon. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 14560 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 20 - Olanzapinum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7095 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 21 - Dezynfekcja . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 34363 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 22 - Chusteczki i kompresy. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej częściopisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 27115 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 23 - Dezynfekcja skóry i błon śluzowych. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danejczęści opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 5270 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 24- Preparaty chlorowe . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281248,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281248,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281248,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281248,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126134,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126134,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126134,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126134,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19098,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19098,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19098,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19098,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18598,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18598,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18598,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Społka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18598,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219900,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219900,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219900,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219900,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34725,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34725,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34725,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34725,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33526,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53648,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33526,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33526,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29808 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29808 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Trade Technology Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642399823
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29808 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5457,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6398,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5457,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5457,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4644 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6057 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4644 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84900000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4644 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych
- Dostawa leków (VIII)
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby szpitala powiatowego w Gryfinie
- Dostawa testów do wykrywania narkotyków oraz środków odurzających
- "Sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych - leków onkologicznych"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą chusteczek do neutralizacji gazu pieprzowego
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.