eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczDOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 109

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957428700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://obrzyce.ezamawiajacy.pl/pn/obrzyce/demand/194574/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41288152-12e1-4416-a46e-9378fcd45b07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035093/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa leków, środków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPSNPCH-OZP-382-03/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 996041,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Leki ogólne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 281067,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Leki różne 1. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 108370,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Leki różne 2. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 13241,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Antybiotyki . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 19177,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Leki psychiatryczne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 206579,44 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Leki zewnętrzne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 26901,29 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Płyny infuzyjne. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 11615,70 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Opatrunki. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 45650 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Acidum Valproicum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 45650 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Quetiapinum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 24270 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 - Amisulpridum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 11330 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 - Risperidonum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 33538 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 - Testy paskowe. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 11700 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 - Omeprazolum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9180 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 - Carbamazepina. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 8235 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16 - Leki psychotropowe. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 29251,90 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17 - Arypiprazol o przedłużonym uwalnianiu. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej
części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 5390 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 18 - Paliperidon . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 55950 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 19 - Lurazydon. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 14560 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 20 - Olanzapinum. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 7095 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 21 - Dezynfekcja . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 34363 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 22 - Chusteczki i kompresy. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części
opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 27115 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 23 - Dezynfekcja skóry i błon śluzowych. Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej
części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 5270 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 24- Preparaty chlorowe . Zakres ilościowy i asortymentowym przedmiotu zamówienia dla danej części opisano w formularzach cenowych tj. załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 4600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281248,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281248,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281248,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281248,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126134,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126134,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126134,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126134,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19098,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19098,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19098,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19098,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18598,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18598,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18598,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Społka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18598,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219900,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219900,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219900,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219900,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34725,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34725,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34725,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34725,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 459 ust. 1 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwana dalej ustawą Pzp.
-Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
W dniu 20.02.2025 r. odbyło się otwarcie ofert. Podczas weryfikacji i badania ofert, okazało się, że występuje wada postępowania – SWZ oraz Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy dla Części 7 , 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 nie odpowiada Załącznikowi nr 9 – Formularze ofertowe. W zakresie wskazanych części Zamawiający błędnie opisał nazwy części. Błąd stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert. Ww wada powoduje, że oferty nie
są porównywalne. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art.255 ust.6 ustawy Pzp
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp stanowi, ze Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, ze jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Podczas weryfikacji i badania ofert, Zamawiający powziął wiadomość, że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołuje potrzebę zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany SWZ oraz Załącznika nr 1 –Formularza ofertowego. Ww. załączniki powinny być dostosowane do Formularza cenowego. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nieusunięcie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy. Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niemożliwa do usunięcia w postępowaniu dla części 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 (konieczność modyfikacji SWZ oraz Formularza ofertowego). Jeśli wady nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy, Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie (błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpływ na jego wynik i są nieusuwalne, skutkują koniecznością unieważnienia postępowania).

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33526,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53648,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33526,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33526,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29808 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29808 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29808 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Trade Technology Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642399823

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29808 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5457,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6398,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5457,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5457,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4644 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6057 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4644 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84900000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4644 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zawarte na okres 12 miesięcy od dnia 10.04.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.