Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Oczyszczanie całych terenów parków, skwerów i zieleńców w Rejonie I, zlokalizowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.05.2022 r. - 30.06.2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Oczyszczanie całych terenów parków, skwerów i zieleńców w Rejonie I, zlokalizowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.05.2022 r. - 30.06.2022 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10af1f9e-d513-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wydział Gospodarki Komunalnej posiada w swoim zakresie zadanie utrzymania czystości i porządku terenów gminnych
Miasta Łodzi.
Z uwagi na powyższe, Zarząd Zieleni Miejskiej przekazał zadanie utrzymania czystości i porządku na terenach parków,
skwerów i zieleńców do tut. Wydziału. Porozumienie w powyższej sprawie jest w trakcie procedowania. Umowy zawarte
pomiędzy Zarządem Zieleni Miejskiej a firmami na podstawie, których utrzymywany jest właściwy stan sanitarno –
porządkowy terenów administrowanych przez ZZM, obowiązują do 30.04.2022 r. i brak w nich zapisów dotyczących
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
W związku z małą ilością znaków ciąg dalszy uzasadnienia wyboru trybu Zamówienia znajduję się w Informacjach
dodatkowych niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Oczyszczanie całych terenów parków, skwerów i zieleńców w Rejonie I, zlokalizowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.05.2022 r. - 30.06.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265084,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265084,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265084,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”ANDRO” Anna Fijałkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331366199
7.3.3) Ulica: ul. Brzezińskiej 138
7.3.4) Miejscowość: Koluszki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Maria Fijałkowska "ANDRO"
jakie przetargi wygrała firma
Anna Maria Fijałkowska "ANDRO"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265084,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wydział Gospodarki Komunalnej celem rozeznania rynku wystosował zapytania szacunkowe:
1. Pismem znak: DEP-GK-IV.7031.1.2022 z dnia 5 stycznia 2022 r. Oszacowanie wartości zamówienia wielokrotnie przekroczyło środki finansowe,
które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Pismem znak: DEP-GK-IV.7031.18.2022 z dnia 10 lutego 2022 r. Nie było możliwe oszacowanie wartości zamówienia, z uwagi na brak ofert szacunkowych na każdy z Rejonów.
Rozeznanie rynku wykazało, że tut. Wydział nie ma możliwości finansowych oraz czasowych na wszczęcie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.
Ze względu na konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia, która znajduje zastosowanie w sytuacjach wymagających szczególnie szybkiej reakcji w tym ochrony interesu, którego naruszenie zagrożone jest wystąpieniem nieprzewidywalnych okoliczności, a który może doznać uszczerbku w przypadku zbyt długiego oczekiwania na udzielenie zamówienia publicznego oraz z uwagi na fakt, iż na nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia (art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) została podjęta decyzja o wyborze trybu postępowania – zamówienie z wolnej ręki. (KIO/KD/29/17 KIO/778/20).
W tym celu zostało wysłane zapytanie szacunkowe pismem nr DEP-GK-IV.7031.47.2022 z dnia 11 kwietnia 2022 r. do trzech firm między innymi ”ANDRO” Anna Fijałkowska. Firma od kilku lat realizuje umowę zawartą z Zarządem Zieleni Miejskiej, dotyczącą utrzymania terenów parków, skwerów i zieleńców, dysponuje odpowiednim sprzętem, wyspecjalizowaną kadrą pracowniczą, zna specyfikę tych obiektów. Z ofert szacunkowych wynika, że tut. Wydział posiada środki finansowe na wszczęcie postępowania przetargowego pn. „Oczyszczanie całych obiektów parków, skwerów i zieleńców zlokalizowanych
na Rejonie I na terenie Miasta Łodzi” na okres 2 miesięcy, od 1 maja 2022 r. do 30 czerwca 2022 r.
W okresie późniejszym planowane jest włączenie utrzymania czystości parków, skwerów i zieleńców do umów czystościowych zawartych pomiędzy Wydziałem Gospodarki Komunalnej a podmiotami zewnętrznymi, w ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Klatka nr 1
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robot bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2024 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 2
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
- "Rewitalizacja obiektu dworca kolejowego w Ozimku"
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.