Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149057/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia UTM w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łochów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.5.2.) Miejscowość: Łochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63c72bd8-c97f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia UTM w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c72bd8-c97f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052023/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzenia UTM w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26003,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego w Części 1 jest – Zakup komputerów przenośnych TYP 1 w ilości 2 szt. w ramachrealizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 w ramach Programu
Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej
odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na
zagrożenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 – dla Części 1
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest
obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami
zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie,
źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli
mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować
je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza
oferowanie parametrów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego
rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 5 SWZ. W takim przypadku,
wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych zamawiający
rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne co najmniej równe do określonych w dokumentacji przetargowej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej
dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 7120,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego w Części 2 jest zakup zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem wilości 3 szt., w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 w ramach
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie
cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na
zagrożenia.
2. Część 2 – Zakup zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 – dla Części 2.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest
obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami
zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.5. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie,
źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli
mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować
je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza
oferowanie parametrów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego
rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 5 SWZ. W takim przypadku,
wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych zamawiający
rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne co najmniej równe do określonych
w dokumentacji przetargowej.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej
dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.5.) Wartość części: 15719,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego w Części 3 jest zakup urządzenia UTM w ramach realizacji projektu grantowego„Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata
2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU
działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 – dla Części 3
3. Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest
obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami
zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie,
źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli
mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować
je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza
oferowanie parametrów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego
rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 5 SWZ. W takim przypadku,
wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych zamawiający
rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne co najmniej równe do określonych
w dokumentacji przetargowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej
dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 3163,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w Części 1 do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Tym samym Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi, iż nie wpłynęła żadna oferta w postępowaniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w Części 2 do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Tym samym Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi, iż nie wpłynęła żadna oferta w postępowaniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2) Unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w Części 3 wpłynęły 2 oferty z cenami brutto: oferta nr 1: 4.598,97 zł, oferta nr 2: 4.612,50 zł. Oferta nr 2 została odrzucona, a oferta nr 1 przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 4.350,00 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia w Części 3 do ceny oferty najkorzystniejszej, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4598,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4598,97 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/BZ/4620-7/2024: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Zakup wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w sprzęt audiowizualny
- Dostawa przełączników sieciowych
- Dostawa firewalla do zabezpieczenia sieci
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.