eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskModernizacja systemu wirtualizacji w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja systemu wirtualizacji w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARENA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220502292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@arenagdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: arenagdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu wirtualizacji w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f95b4f9e-a7d5-4177-bfe8-aa44eb726a15

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f95b4f9e-a7d5-4177-bfe8-aa44eb726a15

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia), umożlwiającej komunikację z Zamawiającym:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f95b4f9e-a7d5-4177-bfe8-aa44eb726a15
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Wiktoria Lipska tel. 58 76 88 657, email: w.lipska@arenagdansk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG/ZP/01/09/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja systemu wirtualizacji oraz udostępniania plików wraz z migracją istniejących rozwiązań na nową platformę, a także rozbudowa systemu backupu o bibliotekę taśmową” na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu/urządzeń wraz z oprogramowaniem, a także instalację, konfigurację, uruchomienie i serwisy gwarancyjne Producentów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: serwis gwarancyjny poza standardowym pięcioletnim okresem

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: pozycja rynkowa producenta oferowanych urządzeń

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000.000,00 zł (jeden milion złotych 00/100).
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej zamawiający żąda dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w pkt 1.
3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolność techniczna lub zawodowa.
1. O udzielenia Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty minimum dwa zamówienia w zakresie modernizacji systemu wirtualizacji polegające na dostawie, montażu, konfiguracji i uruchomieniu serwerów oraz macierzy wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji o wartości min. 500.000,00 zł netto każde.
2) będą dysponować kadrą techniczną, która zostanie skierowana do realizacji Zamówienia tj. minimum dwóch specjalistów w zakresie urządzeń aktywnych sieci komputerowych w implementacji i uruchamianiu rozwiązań LAN i WLAN
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
1) wykazu wykonanych zamówień nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w część Rozdziale I pkt V lit C pkt 1.1) SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z umowami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w tym, w odniesieniu do dostaw, oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale I pkt V cz. C pkt 1.2) SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają postawione przez Zamawiającego wymagania – dot. określonych urządzeń wskazanych w OPZ, oferowanych w ramach zamówienia – tj.:
a) karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim
b) deklaracja zgodności CE;
c) wydruk testów wydajnościowych sprzętu;
d) certyfikaty ISO;
e) inne dokumenty wynikające z treści OPZ, a niewymienione tutaj wprost przez Zamawiającego, tj. wydruki, certyfikaty, karty, normy, oświadczenia itp.
2. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1, Wykonawca składa wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8, będą podlegały uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy środki te zostaną zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia,
o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Bank Pekao SA, V Oddział w Gdańsku nr konta: 48 1240 2920 1111 0010 3179 2450, z oznaczeniem: Wadium - Sygnatura Akt: AG/ZP/01/09/2025.
6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach, gdy:
 Wykonawca, którego ofertę wybrano, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
 Wykonawca, którego ofertę wybrano, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana,
 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą,
z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dokonanie zmian postanowień Umowy jest możliwe, jeżeli zachodzą poniżej przewidziane okoliczności dokonania zmiany, z uwzględnieniem wskazanego zakresu zmian, ich charakteru oraz warunków wprowadzenia:
1) zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jej wykonanie w terminach pierwotnie jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w szczególności:
a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych robót, dostaw, usług lub zadań (projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mogących
w ocenie Zamawiającego mieć wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
b) ustalenia przez Strony zmiany sposobu realizacji Zadania niezbędnego do prawidłowego wykonania Umowy i użytkowania Przedmiotu Umowy zgodnie
z jego przeznaczeniem;
c) zmianą wymogów prawa, które weszły w życie po złożeniu oferty, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy.
Zmiany terminu dokonuje się w dniach lub miesiącach. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności, o której mowa powyżej możliwa jest zmiana terminu realizacji Zadania lub wykonania poszczególnych prac – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy i odpowiednio do przypadku zmiana Wynagrodzenia lub sposobu płatności.
2) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy np. zmiany technologii wykonania Zadania, urządzeń i materiałów użytych do realizacji, zmiany rodzaju, technologii, sposobu realizacji Zadania, spowodowanej w szczególności:
a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy w sposób przewidziany pierwotnie,
b) zmianą wymogów prawa, w tym zmianą obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich norm branżowych;
c) treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych;
d) możliwością wykonania Zadania lub poszczególnych prac w inny sposób niż wynikający z Umowy i jest to korzystne dla Zamawiającego ze względów ekonomicznych, lub poprawia funkcjonalność Systemu.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o której mowa powyżej możliwa jest w zmiana sposobu wykonania Zadania lub poszczególnych prac
i odpowiednio do przypadku Wynagrodzenia lub sposobu płatności.
3) zmian przepisów prawa, które weszły w życie po złożeniu oferty, a które powodują konieczność zmiany postanowień umowy.
W takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany.
3. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że – w zależności od okoliczności danego przypadku – zmiany są dopuszczalne, gdy zmiany nie stanowią zmian istotnych lub nie będą stanowiły zmiany Umowy.
4. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że nie stanowią istotnej zmiany Umowy
w rozumieniu art. 454 Prawa zamówień publicznych zmiany niezmieniające ogólnego charakteru Umowy oraz jeśli:
1) zmiana Umowy nie wprowadza warunków które, gdyby były postawione
w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, lub
2) zmiana Umowy nie narusza równowagi ekonomicznej Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie; lub
3) zmiana Umowy w sposób znaczny nie rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń
i zobowiązań wynikający z Umowy;
4) zmiany Umowy inne niż wskazane powyżej, wynikają ze zmian wymogów prawa lub norm ogólnie obowiązujących, jak również znajdują zastosowanie przy realizacji Umowy norm technicznych, lub innych ogólnie dostępnych regulacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-01 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.