Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154345/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00162039/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00257180/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych Pilot drona dla uczniów ze szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach RPO WL na lata 2014-2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Spokojna 9
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600
1.4.8.) Numer faksu: 81 52 86 601
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160163
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00154345/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
A. 13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załnr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i zał) wraz z załNr 3.1 do SWZ stan integralną część treści oferty, zawier.informacje niezbędne do przyznania pkt w kryt.oceny ofert (PD)
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potw., że osoba dział. w imieniu Wyk. lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprez., żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z KRS, CEi iDj lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
B. CD. ZMIAN UMOWY:
3) Ograniczenia ilościowe przedm. zamówienia wynik. ze zmiany (zmniejszenia) l. osób, które zrealizowały kurs kwalifik. operator drona spowodują, że wynagr. będzie wypłacone za zrealiz. część przedm.zamówienia. Ograniczenia ilościowe przedm. zamówienia nie mogą być większe niż 3% l. osób okreś. w przedm. umowy
4) W przyp. zmiany osób realiz. zamówienie, o których mowa § 1 ust. 4 pkt 1 umowy Wykonawca zob. jest wykazać Zam., że prop. inne osoby spełniają war. udziału w post. w stopniu nie mniejszym niż osoby wskazane w ofercie.
3. Jeżeli wynagrodzenie Wyk. zostało zmienione na zasadach z ust. 2 pkt 2, Wyk. zob. jest do zmiany wynagr.podwykonawców z którymi zawarł umowy (jeśli takowi wyst.w realizacji zamówienia), o tą sama wart., o którą zostało zmienione jego wynagrodzenie, w formie aneksu, w terminie 14 dni od dnia zawarcia aneksu do umowy z Zamaw.. 4. Wyk. jest zob. złożyć Zamaw. potw. „za zg. z oryg.” kopię aneksu z podwyk. w terminie 14 dni od dnia jego zawarcia.
5. W przyp. odmowy złożenia kopii, o której mowa w ust. 4 w terminie, o którym mowa w ust. 4, Zam. naliczy Wyk. karę umowną w wys. 0,1% wynagr., o który mowa w § 7 ust. 3 za każdy dzień roboczy zwłoki w złożeniu kopii.
6. W przyp.braku zawarcia przez Wyk. aneksu, o który mowa w ust. 4 z podwyk. w terminie okreś. w ust. 4, Zam. naliczy Wyk. karę umowną z tego tyt. w wys. 0,2 % za każdy dzień zwłoki w zawieraniu aneksu.
7. Strony dopuszczają także możliwość wprow. zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedm.umowy w przyp. wyst.okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewn. , niemożliwe do zapobieżenia, które nast. po dniu wejścia w życie umowy, w szczeg.: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i admin. publ., przy czym przedłużenie terminu realiz. zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpow. okresowi wyst. okoliczności siły wyższej.
8. Okolicz. wymienione w ust. 2 i ust 7 stanowią zamk. katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zam. może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyraż. takiej zgody.
Po zmianie:
A. 13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załnr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i zał) wraz z załNr 3.1 do SWZ stan integralną część treści oferty, zawier.informacje niezbędne do przyznania pkt w kryt.oceny ofert (PD)
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potw., że osoba dział. w imieniu Wyk. lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprez., żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z KRS, CEi iDj lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
B. CD. ZMIAN UMOWY:
3) Ograniczenia ilościowe przedm. zamówienia wynik. ze zmiany (zmniejszenia) l. osób, które uczestniczyły w kursie kwalifik. operatora drona spowodują, że wynagr. będzie wypłacone za zrealiz. część przedm.zamówienia. Ograniczenia ilościowe przedm. zamówienia nie mogą być większe niż 3% l. osób okreś. w przedm. umowy
4) W przyp. zmiany osób realiz. zamówienie, o których mowa § 1 ust. 4 pkt 1 umowy Wykonawca zob. jest wykazać Zam., że prop. inne osoby spełniają war. udziału w post. w stopniu nie mniejszym niż osoby wskazane w ofercie.
3. Jeżeli wynagrodzenie Wyk. zostało zmienione na zas. z ust. 2 pkt 2, Wyk. zob. jest do zmiany wynagr.podwykonawców z którymi zawarł umowy (jeśli takowi wyst.w realizacji zamówienia), o tą sama wart., o którą zostało zmienione jego wynagrodzenie, w formie aneksu, w terminie 14 dni od dnia zawarcia aneksu do umowy z Zamaw.. 4. Wyk. jest zob. złożyć Zamaw. potw. „za zg. z oryg.” kopię aneksu z podwyk. w terminie 14 dni od dnia jego zawarcia.
5. W przyp. odmowy złożenia kopii, o której mowa w ust. 4 w terminie, o którym mowa w ust. 4, Zam. naliczy Wyk. karę umowną w wys. 0,1% wynagr., o który mowa w § 7 ust. 3 za każdy dzień roboczy zwłoki w złożeniu kopii.
6. W przyp.braku zawarcia przez Wyk. aneksu, o który mowa w ust. 4 z podwyk. w terminie okreś. w ust. 4, Zam. naliczy Wyk. karę umowną z tego tyt. w wys. 0,2 % za każdy dzień zwłoki w zawieraniu aneksu.
7. Strony dopuszczają także możliwość wprow. zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedm.umowy w przyp. wyst.okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewn. , niemożliwe do zapobieżenia, które nast. po dniu wejścia w życie umowy, w szczeg.: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i admin. publ., przy czym przedłużenie terminu realiz. zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpow. okresowi wyst. okoliczności siły wyższej.
8. Okolicz. wymienione w ust. 2 i ust 7 stanowią zamk. katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zam. może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyraż. takiej zgody.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej (DZP.25.19.2025)
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny - LUB.WO.260.3.2025
- Dostawa spektrofluorymetru
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty komputerowe i z obsługi smartfonów w projekcie Cyfrowy senior
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 6 części).
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu wykorzystania dronów w badaniach środowiska w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.