eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Termomodernizacja dachów budynków Zespołu Szkół Budowlanych Nr 1 przy ul. Mościckiego 4 w Płocku ....

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja dachów budynków Zespołu Szkół Budowlanych Nr 1 przy ul. Mościckiego 4 w Płocku ....

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja dachów budynków Zespołu Szkół Budowlanych Nr 1 przy ul. Mościckiego 4 w Płocku ....

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0085420e-cfa5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046239/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja dachu oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej budynku Zespołu Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/746684

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/746684

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:
a) Platforma, dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie postępowania).
Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów. 
8. Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami Działu III Projektowane postanowienia umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.33.2023/AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja dachów budynków Zespołu Szkół Budowlanych Nr 1 przy ul. Mościckiego 4 w Płocku wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej (PV)o mocy ~ 41 kWP na dachu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich” – Zespół Szkół Budowlanych Nr 1 w Płocku, Etap I.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych polegających na termomodernizacji dachów budynków Zespołu Szkół Budowlanych nr 1 przy ul. Mościckiego 4 w Płocku wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy ~ 41 kWp i instalacją kompensacji mocy biernej oraz uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej od właściwego operatora systemu dystrybucji (OSD), w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich” – Zespół Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku - ETAP I.

Zakres minimalny (podstawowy) obejmuje wykonanie w ww. obiekcie:
1) roboty przygotowawcze, w tym zabezpieczenie drzew i krzewów oraz terenu,
2) termomodernizacja dachów w segmentach (częściach) A, B, C i D,
3) uporządkowanie terenu.

lub w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji:
zakres podstawowy i/lub Opcja I i/lub Opcja II – Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z prawa opcji według każdej możliwej konfiguracji, tj. ze wszystkich 2-ch opcji jednocześnie lub pojedynczo:

Zakres opcjonalny (Opcja I) obejmuje wykonanie w ww. obiekcie:
1) roboty przygotowawcze, w tym zabezpieczenie drzew i krzewów oraz terenu,
2) wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniu rozdzielni,
3) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy ~ 41 kWp na dachach segmentów A i D wraz z instalacją kompensacji mocy biernej,
4) uporządkowanie terenu.
Zakres opcjonalny (Opcja II) obejmuje wykonanie w ww. obiekcie:
1) roboty przygotowawcze, w tym zabezpieczenie drzew i krzewów oraz terenu,
2) termomodernizacja dachu w segmencie E (sala gimnastyczna z zapleczem)
3) uporządkowanie terenu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga, aby:

1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) 1 robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji dachu styropapą z pokryciem papą termozgrzewalną o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2,
lub
2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji dachu styropapą z pokryciem papą termozgrzewalną, każda o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2,

b) 2 roboty budowlane polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy szczytowej równej lub powyżej 20 kWp, które zostały przyłączone do sieci operatora systemu dystrybucyjnego elektroenergetycznego.


2) Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego, następujące osoby, tj. minimum:
a) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń* oraz 5-letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót,
b) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń* oraz 5-letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót,
c) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń* oraz 5-letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót.

Uwaga:* Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r.,poz. 1117 ze zm).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów /jeżeli dotyczy/.
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 /jeżeli dotyczy/.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami Działu III Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Pełna nazwa zadania: Termomodernizacja dachów budynków Zespołu Szkół Budowlanych Nr 1 przy ul. Mościckiego 4 w Płocku wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej (PV)o mocy ~ 41 kWP na dachu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich” – Zespół Szkół Budowlanych Nr 1 w Płocku, Etap I.
2. Terminy realizacji Przedmiotu Umowy:

Zakres minimalny (podstawowy):

1) rozpoczęcie robót budowlanych, Zakresu minimalnego (podstawowego) – od dnia 22 maja 2023 roku,

2) zakończenie realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego), tj. zakończenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, sporządzonej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do Umowy – do dnia 22 września 2023 roku.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, według każdej możliwej konfiguracji, tj. ze wszystkich 2-ch opcji jednocześnie lub tylko jednej z opcji, termin zakończenia realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego) będzie tożsamy z terminem zakończenia realizacji Zakresu opcjonalnego (Opcja I lub Opcja II lub obu opcji), tj. do dnia 22 października 2023 roku.

Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczęcia robót budowlanych wynikających z Zakresu minimalnego (podstawowego) od dnia 22 maja 2023 roku oraz ze względu na organizację pracy szkoły, przewiduje wykonanie robót objętych zakresem rzeczowym Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy w czterech etapach w podziale na segmenty, w następującej kolejności: C, A, B, D, chyba, że Wykonawca uzyska odstępstwo od określonych powyżej zasad etapowania od Użytkownika, tj. Dyrekcji Zespołu Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku.
Zakres opcjonalny I (Opcja I):
3) zakończenie realizacji Zakresu opcjonalnego (Opcji I), tj. zakończenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, sporządzonej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do Umowy wraz z zaświadczeniem operatora sieci dystrybucji (OSD), potwierdzającym przyłączenie mikroinstalacji do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej, tj. prawidłową produkcję energii elektrycznej i współpracę mikroinstalacji z systemem elektroenergetycznym – do dnia 22 października 2023 roku,

Zakres opcjonalny II (Opcja II):
4) zakończenie realizacji Zakresu opcjonalnego (Opcji II), tj. zakończenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, sporządzonej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 Umowy – do dnia 22 października 2023 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.