eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › "DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, CZĘŚCI DO KALIBRACJI I KONTROLI ORAZ POZOSTAŁYCH MAT. ZUŻYW. NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI A. A. KOAGULOL. WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW KOAGULOLOGICZNYCH"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, CZĘŚCI DO KALIBRACJI
I KONTROLI ORAZ POZOSTAŁYCH MAT. ZUŻYW. NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI A. A. KOAGULOL.
WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW KOAGULOLOGICZNYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2240146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, CZĘŚCI DO KALIBRACJI
I KONTROLI ORAZ POZOSTAŁYCH MAT. ZUŻYW. NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI A. A. KOAGULOL.
WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW KOAGULOLOGICZNYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53a188e-c197-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 444100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, CZĘŚCI DO KALIBRACJI I KONTROLI ORAZ POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW KOAGULOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW KOAGULOLOGICZNYCH” zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr: 2.1., 2.2. i 3 do Specyfikacji.
2. Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy pkt I. zawiera nazwę oraz ilość oznaczeń/badań, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. W pkt. II natomiast każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość oraz rodzaj wraz z podaniem nazw oraz numerów katalogowych (jeżeli występują) części do kalibracji i kontrole oraz pozostałe materiały niezbędne do eksploatacji automatycznych analizatorów koagulologicznych.
3. Załącznik Nr 2.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczne analizatory koagulologiczne.
4. Załącznik Nr 3. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis automatycznych analizatorów koagulologicznych.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części z uwagi na względy techniczne i organizacyjne.
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:
1.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. asortymentu opisanego w Załączniku Nr 2.1. odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzami asortymentowo – cenowymi w formie dostaw cząstkowych, stosownym transportem
do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Laboratorium”.
2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00 według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub innej upoważnionej osoby. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach
„na cito” zamówienia mogą być składane w formie telefonicznej.
3.Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny
36 miesięczny okres od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.
4.W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp., mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu.
5.Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia od dwóch do siedmiu dni roboczych od daty złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert, który został opisany w Rozdziale XXII).
6.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia przez
Zamawiającego.
7.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt.
8.Automatyczne analizatory koagulologiczne opisane w Załączniku 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium w terminie od czterech do ośmiu tygodni od dnia podpisania umowy dzierżawy (w dni robocze, termin ten określa Wykonawca).
Termin, forma płatności:
1.Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku Nr 2.1. za dostawę odczynników, części do kalibracji
i kontroli oraz pozostałych materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji automatycznych analizatorów koagulologicznych będzie dokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności do 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności do 60 dni – termin płatności określa Wykonawca) po dostawie przedmiotu zamówienia do Laboratorium i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2.Płatność za dzierżawę za każdy z analizatorów będzie realizowana w ratach przez okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania każdego z analizatorów do eksploatacji i złoży poprawnie wystawioną fakturę VAT Zamawiającemu. Płatność będzie dokonywana w terminie do 30 dni po wystawieniu
faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.
3.Forma płatności – przelew.
4.W przypadku gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę,
płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.
5.Faktury w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesyłać wyłącznie na adres: faktury.lab@cm-lancut.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475432,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475432,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475432,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Werfen Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-275-09-31

7.3.3) Ulica: ul. Wolińska 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-699

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475432,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.