eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690271233

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Poniatowskiego 4

1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 35-026

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wspr@wspr.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159002

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00147156

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
1.Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
1.1. zakres zamówienia objętego opcją:
1.1.1. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg. rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że zakres opcji nie może przekroczyć 40 % ilości produktów ( określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do umowy) oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie może przekroczyć 121 449,67 zł netto, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
1.2. okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: Zamawiający zamierza skorzystać z opcji w przypadku, gdy będzie posiadał środki na zwiększenie zakresu zamówienia. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie rzez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
1.3. warunek uruchomienia prawa opcji : w przypadku wykorzystania produktów w ilościach określonych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może zwiększyć ilość zamawianych produktów, warunkiem uruchomienie prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

Po zmianie:
1.Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP:
1.1. zakres zamówienia objętego opcją:
1.1.1. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg. rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że zakres opcji nie może przekroczyć 40 % ilości produktów ( określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do umowy) oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie może przekroczyć 112 334,36 zł netto, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
1.2. okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: Zamawiający zamierza skorzystać z opcji w przypadku, gdy będzie posiadał środki na zwiększenie zakresu zamówienia. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie rzez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
1.3. warunek uruchomienia prawa opcji : w przypadku wykorzystania produktów w ilościach określonych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może zwiększyć ilość zamawianych produktów, warunkiem uruchomienie prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-03 16:00

Po zmianie:
2023-04-06 16:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-03 16:30

Po zmianie:
2023-04-06 16:30

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zaktualizował załącznik nr 3 do SWZ oraz załącznik nr 6 do SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.