eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych w kierunku HIV dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV - 6 części



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych w kierunku HIV dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.3.) Oddział zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

aids.ezamawiający.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych w kierunku HIV dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b74277e-b99f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00511413/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Testy przesiewowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.262.00002.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259259,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221001,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELFA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do poniżej wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 1.920 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych
w laboratoriach /patrz tab. Nr 1/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów,
przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w transzach zgodnie z tabelą nr 1.
8. Płatność za należycie wykonaną dostawę zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia wykonania zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia do bezpośredniego odbiorcy oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 25386,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA/CMIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O
i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do poniżej wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 10.100 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 2/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone
w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w transzach zgodnie z tabelą nr 2.
8. Płatność za należycie wykonaną dostawę zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia wykonania zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia do bezpośredniego odbiorcy oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 65942,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA/CMIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O
i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do poniżej wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 5.400 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
f) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
g) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 3/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
h) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
i) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
j) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w transzach zgodnie z tabelą nr 3.
8. Płatność za należycie wykonaną dostawę zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia wykonania zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia do bezpośredniego odbiorcy oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 35256,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice elektrochemiluminescencji ECLIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do poniżej wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 2.200 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych
w laboratoriach /patrz tab. Nr 4/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w transzach zgodnie z tabelą nr 4.
8. Płatność za należycie wykonaną dostawę zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia wykonania zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia do bezpośredniego odbiorcy oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 17894,76 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice elektrochemiluminescencji ECLIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do poniżej wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 8.100 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 5/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w transzach zgodnie z tabelą nr 5.
8. Płatność za należycie wykonaną dostawę zostanie dokonana w terminie
nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia wykonania zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia do bezpośredniego odbiorcy oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 66521,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice chemiluminescencyjno-immunologicznej CLIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do poniżej wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 1000 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 6/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w transzach zgodnie z tabelą nr 6.
8. Płatność za należycie wykonaną dostawę zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia wykonania zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia do bezpośredniego odbiorcy oraz dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27267,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27267,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27267,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27267,84

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27267,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76356,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76356,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76356,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABBOTT LABORATORIES POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511761348

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76356,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40824,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40824,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABBOTT LABORATORIES POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511761348

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40824,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19008,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19008,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69984,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13284,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIASORIN POLAND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272734753

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13284,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.