eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaObsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d189fd17-cdb8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003560/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miasta (2 lata)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.271.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161222,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska: Wydziału Gospodarki Komunalnej, Wydziału Ochrony Środowiska i Górnictwa, Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych oraz Wydziału Finansowo – Księgowego i Wydziału Egzekucji Administracyjnej świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 75 z późn. zm.) i ustawy o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1651 z późn. zm.).
4. Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności:
 udzielanie porad prawnych oraz informacji w zakresie stosowania prawa,
 sporządzanie opinii prawnych na piśmie,
 informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym działalności poszczególnych Wydziałów,
 informowanie o uchybieniach w działalności Wydziałów w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
 uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach (negocjacjach), których celem jest zawarcie, zmiana lub rozwiązanie umów,
 uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, porozumień, ewentualnie upoważnień i pełnomocnictw,
 opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów decyzji administracyjnych, aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń i poleceń Prezydenta i innych regulacji wewnętrznych, związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej,
 udział w pracach zespołów powołanych przez Prezydenta Miasta,
 prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw z zastrzeżeniem, że dokumentacja źródłowa winna znajdować się w siedzibie Zamawiającego,
 prowadzenie spraw przed sądami powszechnymi, zastępstwo sądowe w sprawach prowadzonych przez ww. Wydziały, przy czym prowadzenie zleconych spraw sądowych będzie kontynuowane po zakończeniu umowy bez dodatkowego wynagrodzenia, z wyjątkiem zasądzonych i ściągniętych kosztów zastępstwa procesowego,
 pomoc prawna w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w tym udział w rozprawach administracyjnych w przypadku skomplikowanych spraw,
 prowadzenie spraw przed sądami administracyjnymi, reprezentacja w postępowaniach administracyjnych, opracowywanie skarg i odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, opracowywanie skarg kasacyjnych i odpowiedzi na skargi kasacyjne,
 nadzór prawny nad egzekucją należności ww. Wydziałów Urzędu Miasta,
 udział w posiedzeniach komisji lub sesji Rady Miasta, na życzenie Zamawiającego w zakresie spraw dotyczących ww. Wydziałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Piechaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243604652

7.3.3) Ulica: pl. Jana Pawła II 2/3

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-709

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia 24 miesiące od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.