eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budry › Dowożenie uczniów do szkół w gm. Budry od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół w gm. Budry od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Budry

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-606

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874278003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://budry.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do szkół w gm. Budry od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45a6cc45-eac8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001909/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola z terenu gminy Budry w okresie 01.09.2021 r. – 30.06.2022 r. na podstawie biletów miesięcznych oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123850/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i uczniów w formie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i dzieci z oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i przedszkola prowadzonych przez Gminę Budry w roku szkolnym 2021/2022 w ramach przewozów regularnych oraz opieka nad dowożonymi uczniami i dziećmi:
1/ Uczniowie i dzieci będą dowożeni do:
- Szkoła Podstawowa w Budrach z siedzibą w Więckach – Więcki 8, na godz. 7.40
- Szkoła Podstawowa w Sobiechach – Sobiechy 24, na godz. 7.55
- Przedszkole w Budrach- ul. M Konopnickiej 5, na godz. 7.55
2/ Opieka nad dowożonymi uczniami i dziećmi w czasie przewozów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zostało złożonych 6 ofert. Dwie najwyżej ocenione oferty przedstawiały taki sam bilans ceny oraz innych kryteriów oceny ofert. W takiej sytuacji nie można było dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, dlatego do rozstrzygnięcia postępowania o udzielnie zamówienia konieczne było wezwanie dwóch wykonawców zgodnie z art. 248 ust 3 ustawy p.z.p. do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Zamawiający wezwał wykonawców do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę na realizację zadania. W terminie składania ofert dodatkowych wpłynęły dwie oferty dodatkowe zawierające taką samą cenę tj. 190 000 zł. Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty, gdyż zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający nie wzywa ponownie do złożenia ofert dodatkowych, tylko unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.