Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128201/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do świetlic środowiskowych w gminie Piaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpiaski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia do świetlic środowiskowych w gminie Piaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f458b972-eec7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie współfinansowane jest w celu realizacji projektu pn. „Świetlice środowiskowe w gminie Piaski” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128201/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.29.2021.KŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 – dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do świetlicy środowiskowejw miejscowości Janówek - remizie OSP. Długość zabudowy: szafki dolne 10 m w skład których wchodzić powinny następujące
elementy:
• Szafka stojąca dwudrzwiowa – 7 szt.
• Szafka zlewozmywakowa – 1 szt.
• Szafka stojąca 4 szufladowa – 3 szt.
• Szafka stojąca jednodrzwiowa – 4 szt.
• Blat roboczy 10 m
• Okap – 2 szt.
• Zlewozmywak – 1 szt.
3. Meble muszą być wykonane z płyty MDF o grubości 18 mm. Blat roboczy o grubości 25 mm, wykonany z płyty wiórowej laminowanej, odpornej na ścieranie, uderzenia, zarysowania, wysoką temperaturę, zaplamienia, działanie światła (brak przebarwień na skutek działania promieni słonecznych). Krawędzie blatów zwrócone do wewnątrz przestrzeni kuchennej powinny być zaoblone. Kolorystyka blatów i frontów – odcienie beżu i szarości – do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 8979,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do świetlicy środowiskowejw miejscowości Wierzchowiska Pierwsze - w remizie OSP.
1. Długość zabudowy: szafki dolne 7 m w skład których wchodzić powinny następujące elementy:
• Szafka stojąca dwudrzwiowa – 6 szt.
• Szafka zlewozmywakowa – 1 szt.
• Szafka stojąca 4 szufladowa – 1 szt.
• Szafka stojąca jednodrzwiowa – 1 szt.
• Blat roboczy 7 m
• Okap – 1 szt.
• Zlewozmywak – 1 szt.
2. Długość zabudowy: szafki górne 2,5 m w skład których powinny wchodzić następujące elementy:
• Szafka wisząca dwudrzwiowa - 3 szt.
3. Meble muszą być wykonane z płyty MDF o grubości 18 mm. Blat roboczy o grubości 25 mm, wykonany z płyty wiórowej laminowanej, odpornej na ścieranie, uderzenia, zarysowania, wysoką temperaturę, zaplamienia, działanie światła (brak przebarwień na skutek działania promieni słonecznych). Krawędzie blatów zwrócone do wewnątrz przestrzeni kuchennej powinny być zaoblone. Kolorystyka blatów i frontów – odcienie beżu i szarości – do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 6765 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do świetlicy środowiskowejw miejscowości Majdan Kozic Górnych - w remizie OSP.
1. Długość zabudowy: szafki dolne 6 m w skład których wchodzić powinny następujące elementy:
• Szafka dwudrzwiowa zlewozmywakowa – 1 szt.
• Szafka stojąca z szufladą – 4 szt.
• Szafka stojąca narożna – 1 szt.
• Szafka stojąca jednodrzwiowa – 3 szt.
• Blat roboczy 6 m
• Okap – 1 szt.
• Zlewozmywak – 1 szt.
2. Długość zabudowy: szafki górne 4,5 m w skład których powinny wchodzić następujące elementy:
• Szafka wisząca dwudrzwiowa - 2 szt.
• Szafka wisząca otwarta – 4 szt.
• Szafka wisząca jednodrzwiowa - 2 szt.
3. Meble muszą być wykonane z płyty MDF o grubości 18 mm. Blat roboczy o grubości 25 mm, wykonany z płyty wiórowej laminowanej, odpornej na ścieranie, uderzenia, zarysowania, wysoką temperaturę, zaplamienia, działanie światła (brak przebarwień na skutek działania promieni słonecznych). Krawędzie blatów zwrócone do wewnątrz przestrzeni kuchennej powinny być zaoblone. Kolorystyka blatów i frontów – odcienie beżu i szarości – do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 8241 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8979,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26199,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8979,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL Maciej Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368594000
7.3.4) Miejscowość: Minkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8979,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL Maciej Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368594000
7.3.4) Miejscowość: Minkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8241,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8241,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL Maciej Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368594000
7.3.4) Miejscowość: Minkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8241,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Dostawa mebli do pracowni dydaktycznych oraz pomieszczeń administracyjnych i porządkowych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa i montaż mebli kuchennych i wyposażenia AGD do pięciu mieszkań przy ul. Rolniczej oraz mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





