Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118142/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont strzelnicy WSK-200, pistoletowej i kbks oraz obiektów szkoleniowych w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591-593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=428845301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont strzelnicy WSK-200, pistoletowej i kbks oraz obiektów szkoleniowych w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e7af7c-b8e5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/TP1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249803,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: robota budowlana polegająca na remoncie strzelnicy garnizonowej WSK-200, strzelnicy pistoletowej i kbks oraz obiektów szkoleniowych w kompleksie wojskowym w JW. 1551, z podziałem na części:1.1. Część 1 – Remont strzelnicy garnizonowej WSK-200 w Sieradzu;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ;
2.2 kosztorys nakładczy z obmiarem dla części 1 stanowiący odpowiednio załącznik 8 a do SWZ;
2.3. dokumentacja projektowa - załącznik do SWZ: nr 9 a,b - dla części 1,;
2.4. szczegółowy zakres prac remontowych w 2023 r. w zakresie części 1 zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
4. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ i załącznikami do niej).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentach zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów, jeżeli zostały wskazane są wyłącznie zaleceniem dla Wykonawcy określającym minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Wykonawca składając ofertę winien przyjąć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Jeżeli użyto zapisów wskazujących na minimalne parametry jakościowe wymagań Zamawiający rozumie przez to wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty/urządzenia równoważne o parametrach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykazanie rozwiązań równoważnych, o których mowa powyżej może nastąpić wyłącznie poprzez złożenie z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp i jednoczesne wykazanie w nich. że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
Okres realizacji wynosi dla części 1: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 221717,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: robota budowlana polegająca na remoncie strzelnicy garnizonowej WSK-200, strzelnicy pistoletowej i kbks oraz obiektów szkoleniowych w kompleksie wojskowym w JW. 1551, z podziałem na części:Część 2 – Remont strzelnicy pistoletowej i kbks w Sieradzu;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ;
2.2 kosztorys nakładczy z obmiarem dla części 2 stanowiący załącznik 8 b do SWZ;
2.3. dokumentacja projektowa - załącznik do SWZ: nr 9 c,d – dla części 2
3. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
4. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ i załącznikami do niej).
5. W zakresie części 2 zamówienia na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy w ramach danej części zamówienia.
RÓWNOWAŻNOŚĆ
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentach zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów, jeżeli zostały wskazane są wyłącznie zaleceniem dla Wykonawcy określającym minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Wykonawca składając ofertę winien przyjąć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Jeżeli użyto zapisów wskazujących na minimalne parametry jakościowe wymagań Zamawiający rozumie przez to wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty/urządzenia równoważne o parametrach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykazanie rozwiązań równoważnych, o których mowa powyżej może nastąpić wyłącznie poprzez złożenie z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp i jednoczesne wykazanie w nich. że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
Okres realizacji wynosi dla części 2: 30 dni roboczych licząc od dnia 2.05.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 2122,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: robota budowlana polegająca na remoncie strzelnicy garnizonowej WSK-200, strzelnicy pistoletowej i kbks oraz obiektów szkoleniowych w kompleksie wojskowym w JW. 1551, z podziałem na części:Część 3 – Remont obiektu szkoleniowego OSF nr 891, remont nawierzchni bieżni lekkoatletycznej oraz kortu OSF nr 892 w Sieradzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ;
2.2 kosztorys nakładczy z obmiarem dla części 3 stanowiący załącznik 8 c,d do SWZ;
2.3. dokumentacja projektowa - załącznik do SWZ: nr 9 e,f – dla części 3 zamówienia;
3. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
4. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami SWZ i załącznikami do niej).
5. W zakresie części 3 zamówienia na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy w ramach danej części zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentach zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów, jeżeli zostały wskazane są wyłącznie zaleceniem dla Wykonawcy określającym minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Wykonawca składając ofertę winien przyjąć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Jeżeli użyto zapisów wskazujących na minimalne parametry jakościowe wymagań Zamawiający rozumie przez to wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty/urządzenia równoważne o parametrach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykazanie rozwiązań równoważnych, o których mowa powyżej może nastąpić wyłącznie poprzez złożenie z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp i jednoczesne wykazanie w nich. że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
Okres realizacji wynosi dla części 3: 30 dni roboczych licząc od dnia 2.05.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 25963,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271570,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271570,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271570,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Hydrauliczne, Czyszczenie Kanalizacji, Remonty, Konserwacje BOGDAN TEJCHMAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7731324614
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 23/7
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów-Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271570,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2609,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2609,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2609,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Hydrauliczne, Czyszczenie Kanalizacji, Remonty, Konserwacje BOGDAN TEJCHMAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7731324614
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 23/7
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów-Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2609,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-02 do 2023-06-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31531,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31531,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31531,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Hydrauliczne, Czyszczenie Kanalizacji, Remonty, Konserwacje BOGDAN TEJCHMAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7731324614
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 23/7
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów-Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31531,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-02 do 2023-06-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów II
- Remont drogi powiatowej nr 2312E Osieczno-Wrońsko-Konopnica
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Rewitalizacja zabytkowego budynku Muzeum Historii Łasku
- Dostawa materiałów do ukompletowania Zestawów Ratownictwa Taktycznego II
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont boiska "Orlik" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Skale
- Modernizacja zjeżdżalni na pływalni WODNIK w Ozorkowie - modernizacja wanny hamownej na zjeżdżalni
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 212" - w Jaroszowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko -Orlik 2012" w Fredropolu
- Remont budynków zaplecza sportowego na stadionie w miejscowości Dobre
- Adaptacja akustyczna oraz remont ścian sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Załubicach, gm. Radzymin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.