eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Bankowa obsługa budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich podległych jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich podległych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Portowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich podległych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-014d6ae3-cefa-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032079/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bankowa obsługa budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich podległych jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, m.in. .doc, .odt, .ods, .docx, .txt, .xls, .pdf, .jpg,.png, .zip. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą portalu platformazakupowa.pl dostępnego pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia i formularza ,,wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jastarnia i podległych jej jednostek, tj.:
- Urząd Miejski w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24,
- Szkoła Podstawowa w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Stelmaszczyka 4
- Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia,
ul. Ks. Stefańskiego 5
- Miejska Biblioteka Publiczna w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24
- Miejski Zarząd Portu w Jastarni z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 43.

Zakres usług ma obejmować:
a) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bankowych: podstawowych i pomocniczych, w tym funduszy celowych;
b) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych, w tym w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości oraz wpłat obcych (wpłaty podatków i opłat dokonywanych przez osoby fizyczne, prawne oraz inne podmioty);
c) dokonywanie wypłat gotówkowych;
d) realizację poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku, elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo);
e) realizację poleceń przelewów zewnętrznych (elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo) zarówno krajowych, jak i zagranicznych, w tym sorbent od wartości powyżej 1.000.000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych);
f) wydawanie blankietów czekowych lub innego dokumentu uprawniającego do wypłaty gotówki;
g) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie systemu, szkolenie osób, serwis w trakcie trwania umowy; przy realizacji przelewu wymagane dwa podpisy;
h) w razie potrzeb potwierdzanie wpłat obcych dokonywanych na rachunek bieżący w oddziale banku;
i) Wykonawca powinien posiadać na terenie Gminy Jastarnia w okresie realizacji umowy przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę banku umożliwiający obsługę Zamawiającego
i podległych jednostek w zakresie wskazanym w SWZ, co oświadcza w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy. W przypadku, gdy oddział lub placówka banku znajdująca się na terenie Gminy Jastarnia w okresie obowiązywania umowy ulegnie likwidacji lub czasowemu zamknięciu na okres dłuższy niż dwa dni, Wykonawca ma zapewnić konwojowanie środków pieniężnych realizowany przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą bez pobierania dodatkowej opłaty od Zamawiającego.

W wypadku gdy Wykonawca nie posiada oddziału lub innej placówki na terenie Gminy Jastarnia, musi posiadać przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę banku umożliwiający obsługę Zamawiającego i podległych jednostek w zakresie wskazanym w SWZ na terenie Powiatu Puckiego lub powiatów sąsiednich, tj. Powiatu Wejherowskiego lub Miasta Gdyni oraz zobowiązany jest zapewnić transport i konwojowanie środków pieniężnych realizowany przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą. Wykonawca ma zapewnić odbiór środków pieniężnych z siedziby Zamawiającego i podległych jednostek przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą, po każdorazowym zapotrzebowaniu przez Zamawiającego lub podległe jednostki za pośrednictwem poczty elektronicznej albo systemu bakowości elektronicznej Wykonawcy. Zgłoszenie takie Zamawiający lub jednostka podległa wykona z jednodniowym wyprzedzeniem.

Transport i konwojowanie środków pieniężnych musi odbywać się w dniu roboczym następnym po zgłoszeniu w godzinach od 7:30 do 13:00.
Środki pieniężne odebrane od Zamawiającego i podległych jednostek, zostaną przetransportowane bez udziału pracowników Zamawiającego i jednostek podległych do wybranej placówki banku i w dniu odbioru zostaną wpłacone na konto Zamawiającego lub jednostek podległych.
Szacunkowa liczba konwojów środków pieniężnych z siedziby Zamawiającego i jednostek podległych w okresie trwania umowy wyniesie około :
- 280 razy dla Urzędu Miejskiego w Jastarni, ul. Portowa 24,
- 240 razy dla Miejskiego Zarządu Portu w Jastarni, ul. Portowa 43
- 40 razy dla Szkoły Podstawowej w Jastarni, ul. Stelmaszczyka 4.
Zamawiający informuje, że ¾ liczby konwojów, które wskazuje Zamawiający realizowane będzie corocznie w okresie od czerwca do września. Transport i konwojowanie środków pieniężnych Zamawiającego i jednostek podległych musi odbywać się w dni robocze, we wskazanych w SWZ godzinach.

j) przyjmowanie lokat krótkoterminowych,
k) możliwość udzielenia w ciągu roku kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu (dodatkowa coroczna umowa) po pozytywnej ocenie zdolności kredytowej Zamawiającego w oparciu o złożony wniosek o udzielenie kredytu wraz z załącznikami wymaganymi przez Bank; wysokość kredytu ustalona uchwałą na dany rok budżetowy; oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR O/N plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy kredytowej; aktualizacja stawki bazowej WIBOR następować będzie każdego dnia.
W przypadku znaczącej zmiany lub zaprzestania opracowywania stawki bazowej, o której mowa w ust. 1 (dotyczy WIBOR). Bank od następnego dnia roboczego opiera formułę służącą do ustalania oprocentowania odpowiednio o zmienioną lub zastępczą stawkę bazową. Ustalając zastępczą stawkę bazową oraz nową formułę oprocentowania Bank weźmie pod uwagę spełnienie następujących kryteriów adekwatności: zgodność walut z dotychczasową stawką, odzwierciedlenie wartości pieniądza w czasie, powszechność stosowania na polskim rynku. Bank powiadomi pisemnie Kredytobiorcę, poręczyciela oraz inne osoby będące dłużnikami Banku z tytułu zabezpieczenia Kredytu, o istotnej zmianie lub ustaleniu zastępczej stawki bazowej wraz ze wskazaniem miejsca publikacji stawki zastępczej i firmy administratora.
W przypadku braku możliwości ustalenia i stosowania zastępczej stawki bazowej, od następnego dnia roboczego po zaprzestaniu opracowywania stawki bazowej do dnia ustalenia zastępczej stawki bazowej, oprocentowanie wyliczane będzie na podstawie ostatniej dostępnej stawki bazowej. Bank powiadomi pisemnie Kredytobiorcę, poręczyciela oraz inne osoby będące dłużnikami Banku z tytułu zabezpieczenia Kredytu o ustaleniu zastępczej stawki bazowej wraz ze wskazaniem miejsca publikacji stawki zastępczej i firm.” Zabezpieczenie kredytu jedynie poprzez wystawienie weksla własnego in blanco przez wystawcę – Gminę Jastarnia z kontrasygnatą Skarbnika. W przypadku udzielenia kredytu na okres krótszy niż 12 miesięcy prowizja za uruchomienie kredytu naliczana zostanie proporcjonalnie do okresu na jaki udzielony zostanie kredyt (liczba miesięcy). Przykładowo: jako należne brane do proporcji, Zamawiający przyjmuje naliczenie za miesiąc, w którym została podpisana umowa kredytowa, np. umowa została podpisana w kwietniu oznacza to, że prowizja naliczona zostanie za 9 miesięcy.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat, prowizji bankowych oraz naliczania przez Wykonawcę opłat:
a) od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez poszczególnych Zamawiających,
b) wystawianie i zmiany karty wzorów podpisów,
c) wpłat gotówkowych osób trzecich na rzecz poszczególnych Zamawiających,
d) wpłat dokonywanych na konta poszczególnych Zamawiających w walucie obcej oraz wpłat dokonywanych przez osoby trzecie,
e) od transportu i konwojowania środków pieniężnych zgodnie z pkt 4.1.i) niniejszej SWZ oraz
f) wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek poszczególnych Zamawiających
g) przyjęcia depozytu,
h) korzystania z systemu bankowości elektronicznej, w tym za szkolenia, o których mowa w pkt. 4.1.g).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66120000-7 - Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie rachunków bankowych

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym gminy

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie placówki na terenie m. Gminy Jastarnia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z Prawem bankowym.
-zdolności technicznej lub zawodowej- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykażą, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali lub wykonują przynajmniej jedną usługę bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie i załączą dokumenty potwierdzające, że usługa ta została bądź jest wykonywana w tym okresie należycie;
- posiada:
1.Na terenie Gminy Jastarnia placówkę lub oddział banku umożliwiający obsługę Zamawiającego i podległych jednostek w zakresie wskazanym w SWZ;
albo
2. Przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę banku na terenie Powiatu Puckiego lub powiatów sąsiednich, tj. Powiatu Wejherowskiego lub Miasta Gdyni oraz zapewnia transport i konwojowanie środków pieniężnych realizowane przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą. Wykonawca ma zapewnić odbiór środków pieniężnych z siedziby Zamawiającego i podległych jednostek przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą, po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego lub podległe jednostki za pośrednictwem poczty elektronicznej. Transport i konwojowanie winno odbywać się zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad i wymagań , jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych
i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. Transport i konwojowanie środków pieniężnych musi odbywać się w następnym po zgłoszeniu dniu roboczym w godzinach od 7:30 do 13:00.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) oświadczenie w zakresie
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz usług wykonanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną – sporządzony według
załącznika nr 5 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty przez
podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) oświadczenie o posiadaniu oddziału lub placówki banku na terenie Gminy Jastarnia lub o gwarantowanym przez Wykonawcę transporcie i konwojowaniu wartości pieniężnych z siedziby Zamawiającego i podległych jednostek do Banku

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach:
-zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie
treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
-zwiększenia liczby jednostek realizujących budżet gminy dla których będą prowadzone
rachunki, przy czym w przypadku zwiększenia liczby jednostek warunki umowy dotyczące tej jednostki muszą być tożsame
z warunkami niniejszej umowy.
-waloryzacji wynagrodzenia, tj. pobieranych opłat jedynie w zakresie wskazanym w pkt. 1) Formularza ofertowego jeden raz
w trakcie trwania umowy, jednak nie szybciej niż po 24 miesiącach od daty podpisania umowy i nie o więcej niż 10% w
stosunku do cen podanych w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Warunkiem waloryzacji jest wzrost średniorocznego
wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych o co najmniej 10 % w stosunku do wskaźnika średniorocznego z 2022 roku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.