Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00108907/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
- 2021/BZP 00121349/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00123867/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup systemu budżetowania wraz z wdrożeniem systemu, szkoleniem użytkowników systemu oraz integracją systemu z funkcjonującymi na UO systemami dziedzinowymi, w ramach proj. "Zint. Prog. Rozwoju UO"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4803161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu budżetowania wraz z wdrożeniem systemu, szkoleniem użytkowników systemu oraz integracją systemu z funkcjonującymi na UO systemami dziedzinowymi, w ramach proj. "Zint. Prog. Rozwoju UO"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b58a0444-de90-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi opracowania narzędzia informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108907/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/10/2021/A
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 463679,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu budżetowania wraz z wdrożeniem systemu, szkoleniem użytkowników systemu oraz integracją systemu z funkcjonującymi na UO systemami dziedzinowymi, w ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego", zwanego dalej „przedmiotem zamówienia lub przedmiotem umowy”.
1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1.1. Zadanie nr 1: Dostarczenie wraz z instalacją systemu budżetowania.
1.1.2. Zadanie nr 2: Wdrożenie systemu budżetowania – w tym wykonanie analizy przedwdrożeniowej i projektu technicznego.
1.1.3. Zadanie nr 3: Szkolenie użytkowników systemu.
1.1.4. Zadanie nr 4: Integrację systemu z funkcjonującymi na Uczelni systemami dziedzinowymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212300-2 - Usługi opracowywania oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
72212311-2 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania dokumentami
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Controlling Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951799952
7.3.3) Ulica: Rybacka 9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-656
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 117 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 w m. Łany
- Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025 - z podziałem na zadania
- Kompleksowa organizacja i realizacja studiów podyplomowych.
- Modernizacja poszycia dachowego (wymiana eternitu) dla budynków położonych w Biskupicach, powiat kluczborski, gmina Byczyna, woj. opolskie.
- Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- [U/11/TP/2025] Usługa rozstawienia pojemników przeznaczonych do deponowania odpadów komunalnych na terenie Miasta Opola.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni obrabiarek konwencjonalnych (modelowania) w ramach projektu pn. Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół Nr 1 w Kłobucku.
- Przeprowadzenie szkolenia Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach - poziom podstawowy (TSR I) w ramach projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS (...)"*
- Dostawa licencji oraz wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa oraz instalacja interferometru do pomiarów na biowarstwach dla Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN
- Dostawa oprogramowania biurowego Microsoft 365 Business Standard lub dostawa innego równoważnego oprogramowania biurowego
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.