Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074691/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00076934/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji dostawy urządzeń grzewczych i przebudowy węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361793529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 5
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rof1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-00-08-613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517-00-36-465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572531581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielnik 50
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 815-16-32-535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarna 260
1.5.2.) Miejscowość: Czarna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-125
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogów Małopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517-00-38-464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517-00-42-253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasne 121
1.5.2.) Miejscowość: Krasne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-007
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Łańcut
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 815-16-31-636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Sobieskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łańcut
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 815-16-32-222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 2a
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-33-04-080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170037677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976
1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji dostawy urządzeń grzewczych i przebudowy węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0ca3f3-c7a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074691/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.ROF.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK), w tym pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji dostawy urządzeń grzewczych i przebudowy węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” tj. pełnienie nadzoru nad nw. zadaniami:
1) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły gazowe kondensacyjne,
2) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły na biomasę
3) Przebudowa węzłów cieplnych w ramach projektu pn. „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca określany również w niniejszej SWZ jako Inżynier Kontraktu, zwany w dalszej treści również IK zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do umów, których przedmiot stanowi:
1) zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie gazowych kotłów kondensacyjnych w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego,
2) dostawa, montaż i uruchomienie kotłów opalanych biomasą w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego,
3) zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie węzłów cieplnych w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych, wewnętrznych instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej, likwidacja piecyków gazowych do ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych.
3. IK poprzez wskazany personel zobowiązany będzie pełnić wszelkie czynności nadzoru inwestorskiego, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w zakresie wynikającym z SWZ, umowy i innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w sposób zapewniający wykonanie montażu gazowych kotłów kondensacyjnych w budynkach mieszkalnych, montażu kotłów opalanych biomasą w budynkach mieszkalnychmontażu i uruchomieniu węzłów cieplnych w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych, wewnętrznych instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej, likwidacji piecyków gazowych do ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach w budynkach wielorodzinnych, zgodnie z umową i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Zgodnie z art. 441 p.z.p. w zakresie zadań, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w następującym zakresie:
1) zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie gazowych kotłów kondensacyjnych w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego - Zakres zamówień, które mogą zostać udzielone w ramach prawa opcji Zamawiający (tu gminy, które z tego prawa będą korzystać) określa na maksymalnym poziomie obejmującym dostawę maksymalnie (łącznie wszystkie gminy) 50% ilości określonych w ramach zamówienia podstawowego kotłów gazowych kondensacyjnych wraz z akcesoriami, instalacjami oraz projektami, spełniających warunki i parametry określone w dokumentacji o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia,
2) dostawa, montaż i uruchomienie kotłów opalanych biomasą w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego - Zakres zamówień, które mogą zostać udzielone w ramach prawa opcji Zamawiający (tu gminy, które z tego prawa będą korzystać) określa na maksymalnym poziomie obejmującym dostawę maksymalnie (łącznie wszystkie gminy) 50% ilości określonych w ramach zamówienia podstawowego kotłów na biomasę, spełniających warunki i parametry określone w dokumentacji o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego IK zobowiązany będzie do monitorowania zgodności z ofertą Wykonawcy umów wykonawczych, nad realizacją których zostanie mu powierzony nadzór dostarczanych elementów instalacji poprzez sprawdzenie kontrolne ich zgodności z oferowanymi w poszczególnych umowach nad którymi zostanie mu powierzony nadzór.
6. IK będzie działał w zakresie, przypisanych mu przez Zamawiającego, obowiązków i uprawnień określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wynikających z aktualnych przepisów prawa.
7. IK odpowiedzialny będzie za nadzór nad prawidłową realizacją zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pn:
1) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły gazowe kondensacyjne,
2) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły na biomasę,
3) Przebudowa węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”, polegająca na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu węzłów cieplnych w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych, wewnętrznych instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej, likwidacja piecyków gazowych do ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach w budynkach wielorodzinnych
oraz cykliczne raportowania.
8. IK zobowiązany będzie monitorować postępy i stan realizacji umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór, w zakresie ich zgodności z zatwierdzoną koncepcją wykonania wymiany źródła ciepła orazprojektami budowlano-wykonawczymi sporządzonymi przez wykonawców umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór, zatwierdzonymi przez Zamawiającego Harmonogramami rzeczowo-finansowymi, ofertami wykonawców umów, nad którymi zostanie mu powierzony nadzór oraz obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. IK zobowiązany będzie także identyfikować na bieżąco ryzyko w zakresie prawidłowego wykonania ww. umów (w tym terminów z nich wynikających) oraz podejmować (opracowywać w sposób wskazany przez Zamawiającego i rekomendować Zamawiającemu) rodzaje działań mogących zapobiegać nieprawidłowościom w wykonaniu ww. umów, a także informować Zamawiającego w przypadku zaistnienia przeszkód i zakłóceń w realizacji tychże umów i Projektu, które mogą spowodować opóźnienie lub mieć inne niekorzystne konsekwencje, w szczególności skutkować brakiem prawidłowej realizacji umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór i Projektu.
9. Wszelkie wnioski formułowane przez IK dla Zamawiającego powinny zawierać wyczerpujące uzasadnienie (oparte w zależności od sytuacji na analizie np. harmonogramu, dokumentów, kosztów, sytuacji rynkowej, powszechnie obowiązujących przepisów prawa itp.) z konkretnymi i jednoznacznymi zaleceniami, (co nie ogranicza możliwości formułowania zaleceń wariantowych i warunkowych).
10. IK zobowiązany będzie również wspierać Zamawiającego (poprzez sporządzanie eksperckich opinii branżowych i udzielaniu wyjaśnień stronom i rozjemcom sporów), poprzez swój Personel, w ewentualnych sporach z wykonawców umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór.
11. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” realizowany przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa III Czysta energia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne
71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569992,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569992,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569992,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCALOR SP Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922305438
7.3.3) Ulica: RADAWSKA 10
7.3.4) Miejscowość: WIĄZOWNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-522
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596992,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Cz.1 - Rem. m. przez rz. Wisłok w m. Iskrzynia DK nr 19 Cz. 2 - Rem. przep. w m. Sieniawa DK nr 28 Cz. 3 - Rem. przep. w m. Tarnogóra DK nr 77 Cz. 4 - Rem. m. przez rz. Gwoźnica w m. Wyżne DK nr 19
- Przebudowa drogi-budowa drogi dla pieszych-chodnika oraz budowa wyniesionego pobocza w ciągu dr. pow. Nr 1415R Tyczyn - Hermanowa - Straszydle w km od 6+340 do km 6+972 w m. Straszydle oraz Hermanowa
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej V
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Świlcza oraz Gminy Trzebownisko - 2 zadania
- Roboty budowlane w zakresie budowy boiska sportowego i infrastruktury sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5, ul. Pelczara 3 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowych - II tura
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności energetycznej budynków IBPRS -PIB w Warszawie Zadnie nr 2
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Kasinie Wielkiej - Etap I - zlewnia potoku Kasinianka
- Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.