eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji dostawy urządzeń grzewczych i przebudowy węzłów cieplnych w ramach projektu "Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji dostawy urządzeń grzewczych i przebudowy węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361793529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 5

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rof

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-00-08-613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517-00-36-465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572531581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielnik 50

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 815-16-32-535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarna 260

1.5.2.) Miejscowość: Czarna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-125

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogów Małopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517-00-38-464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 517-00-42-253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasne 121

1.5.2.) Miejscowość: Krasne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-007

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Łańcut

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 815-16-31-636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Sobieskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łańcut

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 815-16-32-222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 2a

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-33-04-080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170037677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976

1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 858 14 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rof.org.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji dostawy urządzeń grzewczych i przebudowy węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0ca3f3-c7a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074691/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.ROF.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK), w tym pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji dostawy urządzeń grzewczych i przebudowy węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” tj. pełnienie nadzoru nad nw. zadaniami:
1) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły gazowe kondensacyjne,
2) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły na biomasę
3) Przebudowa węzłów cieplnych w ramach projektu pn. „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca określany również w niniejszej SWZ jako Inżynier Kontraktu, zwany w dalszej treści również IK zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do umów, których przedmiot stanowi:
1) zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie gazowych kotłów kondensacyjnych w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego,
2) dostawa, montaż i uruchomienie kotłów opalanych biomasą w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego,
3) zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie węzłów cieplnych w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych, wewnętrznych instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej, likwidacja piecyków gazowych do ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych.
3. IK poprzez wskazany personel zobowiązany będzie pełnić wszelkie czynności nadzoru inwestorskiego, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w zakresie wynikającym z SWZ, umowy i innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w sposób zapewniający wykonanie montażu gazowych kotłów kondensacyjnych w budynkach mieszkalnych, montażu kotłów opalanych biomasą w budynkach mieszkalnychmontażu i uruchomieniu węzłów cieplnych w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych, wewnętrznych instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej, likwidacji piecyków gazowych do ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach w budynkach wielorodzinnych, zgodnie z umową i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Zgodnie z art. 441 p.z.p. w zakresie zadań, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w następującym zakresie:
1) zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie gazowych kotłów kondensacyjnych w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego - Zakres zamówień, które mogą zostać udzielone w ramach prawa opcji Zamawiający (tu gminy, które z tego prawa będą korzystać) określa na maksymalnym poziomie obejmującym dostawę maksymalnie (łącznie wszystkie gminy) 50% ilości określonych w ramach zamówienia podstawowego kotłów gazowych kondensacyjnych wraz z akcesoriami, instalacjami oraz projektami, spełniających warunki i parametry określone w dokumentacji o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia,
2) dostawa, montaż i uruchomienie kotłów opalanych biomasą w budynkach mieszkalnych na terenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego - Zakres zamówień, które mogą zostać udzielone w ramach prawa opcji Zamawiający (tu gminy, które z tego prawa będą korzystać) określa na maksymalnym poziomie obejmującym dostawę maksymalnie (łącznie wszystkie gminy) 50% ilości określonych w ramach zamówienia podstawowego kotłów na biomasę, spełniających warunki i parametry określone w dokumentacji o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego IK zobowiązany będzie do monitorowania zgodności z ofertą Wykonawcy umów wykonawczych, nad realizacją których zostanie mu powierzony nadzór dostarczanych elementów instalacji poprzez sprawdzenie kontrolne ich zgodności z oferowanymi w poszczególnych umowach nad którymi zostanie mu powierzony nadzór.
6. IK będzie działał w zakresie, przypisanych mu przez Zamawiającego, obowiązków i uprawnień określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wynikających z aktualnych przepisów prawa.
7. IK odpowiedzialny będzie za nadzór nad prawidłową realizacją zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pn:
1) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły gazowe kondensacyjne,
2) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” - kotły na biomasę,
3) Przebudowa węzłów cieplnych w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF”, polegająca na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu węzłów cieplnych w budynkach wielorodzinnych i jednorodzinnych, wewnętrznych instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej, likwidacja piecyków gazowych do ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach w budynkach wielorodzinnych
oraz cykliczne raportowania.
8. IK zobowiązany będzie monitorować postępy i stan realizacji umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór, w zakresie ich zgodności z zatwierdzoną koncepcją wykonania wymiany źródła ciepła orazprojektami budowlano-wykonawczymi sporządzonymi przez wykonawców umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór, zatwierdzonymi przez Zamawiającego Harmonogramami rzeczowo-finansowymi, ofertami wykonawców umów, nad którymi zostanie mu powierzony nadzór oraz obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. IK zobowiązany będzie także identyfikować na bieżąco ryzyko w zakresie prawidłowego wykonania ww. umów (w tym terminów z nich wynikających) oraz podejmować (opracowywać w sposób wskazany przez Zamawiającego i rekomendować Zamawiającemu) rodzaje działań mogących zapobiegać nieprawidłowościom w wykonaniu ww. umów, a także informować Zamawiającego w przypadku zaistnienia przeszkód i zakłóceń w realizacji tychże umów i Projektu, które mogą spowodować opóźnienie lub mieć inne niekorzystne konsekwencje, w szczególności skutkować brakiem prawidłowej realizacji umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór i Projektu.
9. Wszelkie wnioski formułowane przez IK dla Zamawiającego powinny zawierać wyczerpujące uzasadnienie (oparte w zależności od sytuacji na analizie np. harmonogramu, dokumentów, kosztów, sytuacji rynkowej, powszechnie obowiązujących przepisów prawa itp.) z konkretnymi i jednoznacznymi zaleceniami, (co nie ogranicza możliwości formułowania zaleceń wariantowych i warunkowych).
10. IK zobowiązany będzie również wspierać Zamawiającego (poprzez sporządzanie eksperckich opinii branżowych i udzielaniu wyjaśnień stronom i rozjemcom sporów), poprzez swój Personel, w ewentualnych sporach z wykonawców umów nad którymi zostanie mu powierzony nadzór.
11. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: „Wymiana źródeł ciepła na terenie ROF” realizowany przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa III Czysta energia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne

71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569992,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569992,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569992,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCALOR SP Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922305438

7.3.3) Ulica: RADAWSKA 10

7.3.4) Miejscowość: WIĄZOWNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596992,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.