eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa wyposażenia dla potrzeb Projektu "Zawodowa lokomotywa" Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla potrzeb Projektu „Zawodowa lokomotywa” Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Mechanicznych w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292465698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-608

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 367 61 73

1.5.8.) Numer faksu: 41 367 69 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmech.kielce@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsm.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsm.kielce.eu/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla potrzeb Projektu „Zawodowa lokomotywa” Współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c378b8e6-c772-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowa lokomotywa” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Zespole Szkół Mechanicznych w Kielcach, ul. Jagiellońska 32, 25-608 Kielce

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/1/06/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – dostawa wyposażenia dla ucznia kierunku technik grafiki i poligrafii cyfrowej
− tablet graficzny dla grafików – 30 szt.;
− klawiatura + myszka – 30 kpl.;
− podkładka pod myszkę – 30 szt.;
− pendrive – 30 szt.;
− słuchawki – 30 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237450-8 - Tablety graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234600-4 - Pamięć flash

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32342100-3 - Słuchawki

4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – dostawa wyposażenia dla ucznia kierunku technik mechatronik
− Multimetr uniwersalny – 50 szt.;
− Walizka z narzędziami – 50 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – dostawa wyposażenia dla ucznia kierunku technik logistyk
− tablet – 130 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 126829,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – dostawa wyposażenia dla ucznia kierunku technik mechanik
− klucze nasadowe w walizce- minimum 150 szt. W zestawie – 127 kpl.;
− zestaw ściągaczy do sworzni drążków kierowniczych – 127 kpl;
− zestaw szczypiec 1000V (4 szt. W plastikowej walizce) – 127 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 123902,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26789,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26789,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26789,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51291,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Mirosław Kowalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571913872

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-324

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120908,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123922,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751656615

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123922,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125280,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149180,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125280,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA MAJSTER ROBERT TUBIELEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 673-130-49-53

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125280,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.