Og³oszenie z dnia 2022-05-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00215662/01 - Wynik z dnia 2022-06-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku magazynowo - gara¿owego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Strzeleckiej 3 w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610317845
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Narodowych Si³ Zbrojnych 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242678400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspritsplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wspritsplock.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku magazynowo - gara¿owego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Strzeleckiej 3 w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6aa1e7cd-d1d4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00155722
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00118286/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa budynku magazynowo - gara¿owego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Strzeleckiej 3 w P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, dokumentów oraz przekazywania informacji odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie Zamawiaj±cego w „Profilu nabywcy”, a dotycz±cego danego postêpowania.
Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
7. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania platformy elektronicznej https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikowania siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej zamówienia@wspritsplock.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 2 Mb/s,
b) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0. Przegl±darka musi obs³ugiwaæ TLS 1.2
w najnowszej wersji,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
2) oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z³o¿ona
w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, pod rygorem niewa¿no¶ci. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon±
w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: ido@wspritsplock.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO, prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZPiZI.261/01/RB/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1603823,43 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu zadania pn: „Przebudowa budynku magazynowo - gara¿owego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Strzeleckiej 3 w P³ocku”.
Inwestycja obejmuje:
a) przebudowê istniej±cego budynku magazynowo-gara¿owego. Budynek zostanie podzielony na 3 funkcjonalne strefy tj.:
- gara¿ z 8 miejscami postojowymi dla ambulansów.
- magazyn na ¶rodki czysto¶ci, ochrony osobistej oraz tlen.
- gara¿ ze stanowiskami do dezynfekcji i mycia ambulansów.
W ramach przebudowy planowana jest m.in.:
- wymiana istniej±cego poszycia z blachy falistej na poszycie z blach trapezowej T35 gr. 0,7mm.
- wymiana obróbek blacharskich i orynnowania.
- wymiana obudowy ¶ciany zachodniej sk³adaj±cej siê ze stalowych wrót na obudowê
z p³yt warstwowych PIR gr 80mm wraz z dwoma bramami przesuwnymi oraz drzwiami.
- wykonanie nowej aran¿acji wnêtrz ze ¶cian murowanych z ceg³y silikatowej.
-wykonanie nowej posadzki betonowej zacieranej mechanicznie utwardzanej powierzchniowo.
- elewacja: ¶ciany murowane – naprawa tynków z malowaniem.
- wymiana okien na¶wietli we wschodniej ¶cianie na na¶wietla z poliwêglanu.
- malowanie konstrukcji farbami antykorozyjnymi.
- wykonanie sufitów i stropów w pomieszczeniach 0.09-0.11 oraz 0.04.
- ¶ciany wewnêtrzne – naprawa tynków z malowaniem.
b) wykonanie wiaty ¶mietnikowej do ustawienia 4 kontenerów o poj. 1100L i 1 pojemnika
o poj. 240L.
c) wykonanie ogrodzenia panelowego.
d) rozbiórkê istniej±cej nawierzchni utwardzonej, a nastêpnie jej odtworzenie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena ofertowa brutto – „C” – 60%. Z tytu³u niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma max. ilo¶æ punktów – 60.
2) termin realizacji – „Tr” – 30%. Z tytu³u niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma max. ilo¶æ punktów – 30.
3) okres gwarancji – „Og” – 10%. Z tytu³u niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma max. ilo¶æ punktów – 10.
Termin realizacji – 30% zostanie przeliczone w nastêpuj±cy sposób:
- do 30.09.2022 r. – 30 pkt.
- do 10.10.2022 r. – 15 pkt.
- do 20.10.2022 r. – 0 pkt.
Okres gwarancji – 10% zostanie przeliczone w nastêpuj±cy sposób:
- 24 miesi±ce – 0 pkt.
- 25 miesiêcy do 35 miesiêcy – 5 pkt.
- 36 miesiêcy i powy¿ej – 10 pkt.
Cena oferty – 60% - zostanie przeliczona w nastêpuj±cy sposób:
cena najtañszej oferty brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .60%
cena oferty ocenianej brutto
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w szczególny sposób.
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w szczególny sposób.
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 600 000,00 z³ (sze¶æset tysiêcy z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli:
4.1.) wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia budowlane (bez ograniczeñ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:
a) konstrukcyjno-budowlanej, która bêdzie pe³ni³a rolê kierownika robót nad przedmiotowymi robotami,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych
4.2.) wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie, w rozumieniu Prawa budowlanego, obiektu kubaturowego wraz z instalacjami o warto¶ci roboty nie mniej ni¿ 800 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Tabela elementów scalonych, O¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wadium, dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 600 000,00 z³, wykaz robót budowlanych, wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, kosztorys ofertowy, o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy, wymagane bêdzie wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowyw wysoko¶ci 3 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku poni¿szych formach:
1) pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 48 1240 3174 1111 0010 3536 6381,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zgodnie z art. 432 ustawy Pzp umowa w sprawie niniejszego zamówienia:1) zostanie zawarta w formie pisemnej;
2) maj± do niej zastosowanie przepisu Kodeksu Cywilnego, je¿eli przepisy ustawy Pzp nie stanowi± inaczej;
3) jest jawna i podlega udostêpnieniu na zasadach okre¶lonych w przepisach
o dostêpie do informacji publicznej;
4) zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie;
5) jest zawarta na okres wskazany w umowie;
6) podlega uniewa¿nieniu:
– je¿eli zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 457 ustawy Pzp;
- w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SWZ.
3. Przedk³adaj±c swoj± ofertê w ramach niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowi±zuje siê przyj±æ w ca³o¶ci i bez zastrze¿eñ wzór umowy stanowi±cy integraln± czê¶æ niniejszej SWZ, jako podstawê realizacji odstêpuj±c tym samym od jakichkolwiek w³asnych warunków umowy.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ.
5. Zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy
na etapie jej realizacji w przypadkach okre¶lonych w projekcie umowy – za³±cznik nr 11
do SWZ.
6. Ka¿da zmiana umowy musi byæ poprzedzona sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci,
a w uzasadnionych przypadkach protoko³em z negocjacji.
7. W przypadku wyst±pienia robót niezbêdnych do realizacji umowy, a nieujêtych
w dokumentacji budowlanej i/lub przedmiarze robót, podstaw± wyliczenia wynagrodzenia za te roboty bêdzie:
a) Cena uzyskana poprzez porównanie do cen jednostkowych podobnych robót podstawowych okre¶lonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy;
b) W przypadku braku w podstawowym kosztorysie ofertowym pozycji, której cenê mo¿na zastosowaæ do wyceny nowej roboty, to cenê tej roboty nale¿y wyliczyæ w oparciu
o cenê rynkow± danych robót z zastrze¿eñ, ¿e nowa cena nie mo¿e przekroczyæ ¶redniej stawki z cennika SEKOCENBUD lub podobnego za kwarta³ poprzedzaj±cy sporz±dzenie wyceny.
Na tych samych zasadach rozliczane bêd± roboty ujête w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujête w przedmiarze robót.
8. Wszelkie zmiany do umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
9. Wskazane powy¿ej zmiany mog± zostaæ wprowadzone, jedynie w przypadku, je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-25
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w P³ocku
- Us³uga w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych.
- Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szko³y Policealnej w P³ocku przy Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 8.
- Dostawa ³ó¿ek szpitalnych z materacem, wysiêgnikiem oraz szafk± przy³ó¿kow± z podzia³em na pakiety.
- Dostawa sprzêtu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzêtu medycznego dla MWOMP.
- Pakiety ¿ywno¶ciowe dla dzieci uczêszczaj±cych do ¶wietlic ¶rodowiskowych Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnêtrzne
- Przebudowa czê¶ci pomieszczeñ piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DU¯EJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniej±cej instalacji technologicznej w SUW Jeleñ Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizacjê systemu napowietrzania
- Budowa przedszkola na osiedlu Borek w miejscowo¶ci Turka, gmina Wólka
- 156/Cir/25/KK_Czê¶ciowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Pu³awskiej 148/150 w Warszawie.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.