Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069356/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Druk i dostawa Kalendarza Akademickiego 2021/2022 w języku polskim
dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 43 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa Kalendarza Akademickiego 2021/2022 w języku polskimdla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d9e8b63-c1f7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/76/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 MATERIAŁY PROMOCYJNE (INFORMACYJNE)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/BZP/242-097/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49155 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa Kalendarza Akademickiego 2021/2022 w języku polskim dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej.
2. Kod CPV: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ - OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ.
5. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
6. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia – Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, budynek A-1, pok. 431.
7. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28785,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74799,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28785,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny SINDRUK ul. Firmowa 12
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531201173
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28785,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-19INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sytemu bezpieczeństwa typu Sandbox wraz z wdrożeniem, integracją z infrastrukturą Zam. oraz usługą asysty technicznej i wsparcia w/s Szpitala we Wrocławiu w miejscach wskaz. przez Zam. II
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Utrzymanie eksploatacyjne dwóch tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej we Wrocławiu.
- Zakup materiałów medycznych - maski krtaniowe oraz zestawy do konikotomii
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów CCTV i SSWiN dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych promujących Markę Polskiej Gospodarki w ramach realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych (....)
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Dostawa gadżetów promocyjnych na konferencję- Wydział Informatyki
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na Podsumowanie Roku Sportowego 2025
- Projekt, wykonanie i dostarczenie produktów promocyjnych do siedziby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





