Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00119815/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli w ramach modernizacji Specjalnego Ośrodka Szkolno– Wychowawczego Nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Niecała 8 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 6 im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356855190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecala 8
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-425
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12-266-84-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw6@niecala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niecala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.niecala.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli w ramach modernizacji Specjalnego Ośrodka Szkolno– Wychowawczego Nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Niecała 8 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50eaa5ef-e868-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 6, ul. Niecała 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119815/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/VII/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem:
• mebli wykonywanych na wymiar (pozycje od nr 1 do 50 wymienione w Załączniku nr 2a do SWZ),
• mebli systemowych (pozycje od nr 51 do 66 wymienione w Załączniku nr 2a do SWZ),
na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Niecała 8 w Krakowie.
Wszystkie zaproponowane w ofercie meble systemowe muszą być seryjnie produkowane. Pod pojęciem meble systemowe Zamawiający rozumie meble typowe, o określonych przez Zamawiającego parametrach.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia na drugie piętro w siedzibie Zamawiającego i złożenia (montażu) wszystkich elementów zamówienia.
4. W przypadku montażu elementów przeznaczonych do zamocowania do ścian Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiednich elementów mocujących, uwzględniających charakterystykę ściany (płyta regips 2 x 12,5 mm).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble.
6. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, materiałów, funkcjonalności, kolorystyki itp.
8. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów mebli podanych w Załączniku nr 2b do SIWZ w zakresie +/- 2 %
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Zestawienie zamawianych mebli - załącznik nr 2a do SWZ,
• Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami zawierający parametry techniczne wszystkich elementów wchodzących w zakres zamówienia wraz z wizualizacjami sposobu aranżacji mebli w poszczególnych pomieszczeniach - załącznik nr 2b do SWZ.
• Projektowane Postanowienia Umowy, zwane dalej PPU - załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1-2 ustawy Pzp, nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znane. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej dla Wykonawców w dniu 22.07.2021r. o godz. 11:00. Chęć wzięcia udziału w wizji lokalnej należy uprzednio zgłosić telefonicznie z Panią Jadwigą Niewiarowską tel. tel. 12-268-11-67.
UWAGA:
Zamówienie należy wykonać w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy,
przy czym dostawa mebli wymienionych w Załączniku nr 2a do SWZ w następujących pozycjach:
- łózka: poz.63,64
- materace: poz. 66
- szafy 204x60x220 – poz. 5,10,15,20,25,30,33,37
- biurka: poz. 1,2,6,7,11,12,16,17,21,22,26,27,35
nastąpi w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Stoły
39141200-4 - Blaty
39141300-5 - Szafy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288730,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALNAG Barbara Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351516341
7.3.3) Ulica: Zygmunta Miłkowskiego 3/301
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-349
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Digitalizacja dokumentów analogowych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego powiatu krakowskiego wraz z utworzeniem rejestrów przestrzennych w bazie danych systemu teleinformatycznego
- Budowa systemu nawodnienia upraw eksperymentalnych w Śląskim Ogrodzie Botanicznym w Radzionkowie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 119 w Krakowie przy ul. Czerwieńskiego 1
- Usługi cateringowe na potrzeby organizacji wydarzeń w Akademii Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Świadczenie usługi bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Usługa najmu osi strzelniczych/strzelnicy w celu zabezpieczenia szkolenia ogniowego dla żołnierzy WS.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz wyposażenia do mieszkań wspomaganych na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych, w związku z realizacją projektów unijnych z podziałem na części
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz wyposażenia na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych w Toruniu, w związku z realizacją projektów unijnych z podziałem na części
- Wyposażenie miejsc aktywności młodzieży na terenie Gminy Obrowo
- Dostawa i montaż mebli z wyposażeniem
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych, mebli oraz wyposażenia do mieszkań wspomaganych na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych w Toruniu, w związku z realizacją projektu "Postaw na rozwój!"
- 24/ZP/2023 Dostawa szafek ubraniowych dla Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.