Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125741/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRYCZNO-ELEKTRONICZNYCH IM. PROF.DR.INŻ. JANUSZA GROSZKOWSKIEGO W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000674282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elektryk@zse-e.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zse-e.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f869620f-01d6-47d5-8e00-966556dedc971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
POWIAT RADOMSZCZAŃSKI 97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22 w imieniu i na rzecz, którego działa Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f869620f-01d6-47d5-8e00-966556dedc97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112475/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSE-E.2611.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 273137,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68962,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku.
1. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę następującego wyposażenia:
1) Ploter laserowy – 1 sztuka
2) Skaner 3D – 3 sztuki
3) Drukarka 3D (Typ 1) – 2 sztuki
4) Drukarka 3D (Typ 2) – 2 sztuki
5) Drukarka 3D w zestawie do samodzielnego montażu – 1 sztuka
6) Filament – 1 komplet (zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SWZ)
7) Akcesoria do drukarek 3 D – 1 komplet (zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SWZ)
8) Zestaw do druku z żywicy – 2 sztuki (zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SWZ)
9) Żywica do zestawu – 1 komplet (zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SWZ)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości sprzętu, jak również wymagań jakościowych zawarto w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być oryginalny, profesjonalny i fabrycznie nowy, wysokiej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy, nie regenerowany. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
3. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko na adres: Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku ul. Narutowicza 12, 97-500 Radomsko. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również koszty załadunku oraz rozładunku i wniesienia do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych opakowaniach producenta, które powinny posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki go identyfikujące, a w szczególności znak towarowy, markę producenta lub inne. Wykonawca, przy dostawie zamówienia dostarczy Zamawiającemu kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi, deklarację zgodności lub certyfikat CE.
5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76942,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153373,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76942,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzywna Marek - wspólnik spółki cywilnej MaN Complex, Grzywna Marek, Łapacz Norbert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łapacz Norbert - wspólnik spółki cywilnej MaN Complex, Grzywna Marek, Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572161552
7.3.3) Ulica: W. Przyborowskiego 4/1,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76942,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Dostawa dwóch urządzeń do radiofrekwencji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w tym wyposażenie służące edukacji włączającej
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa mobilnego zestawu do skanowania 3D dla WIMiR - KC-DE-zp.272-679/25
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





