Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128585/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00142208/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na urządzeniu zieleni przy ul. 11-go Listopada 22 w Stargardzie, wraz z dostawą materiałów, drzew, krzewów i roślin ozdobnych, ich nasadzeniu i pielęgnacji oraz wycince dwóch drzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261 45 49 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na urządzeniu zieleni przy ul. 11-go Listopada 22 w Stargardzie, wraz z dostawą materiałów, drzew, krzewów i roślin ozdobnych, ich nasadzeniu i pielęgnacji oraz wycince dwóch drzew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ae09ff8-eedf-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013571/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Usługi urządzenia zieleni na terenie wojskowym przy ul. 11-go Listopada 22 w Stargardzie zgodnie z przedstawionym projektem wraz z dostawą materiałów, drzew, krzewów i roślin ozdobnych, ich nasadzenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128585/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24-ZP-07-21/93
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem usługi polegającej na urządzeniu zieleni na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 11-go Listopada 22 w Stargardzie, administrowanym przez 15 WOG Szczecin, wraz z dostawą materiałów, drzew, krzewów i roślin ozdobnych, ich nasadzeniu i pielęgnacji oraz wycince dwóch drzew, został określony w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 4 – Projekt urządzania zieleni zawierający: koncepcję zagospodarowania terenu, projekt roślinności i nawierzchni, wymiary projektowanej małej architektury oraz zestawienie projektowanych roślin. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz umowie, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Dodatkowo Zamawiający załącza decyzję na wycinkę drzew TK.II.6131.198.2020.2 z 17.03.2021 dz. 99, obr. 0009 Stargard.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
03451000-6 - Rośliny
03451300-9 - Krzewy
03452000-3 - Drzewa
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Decyzja o unieważnieniu postępowania została podjęta w wyniku stwierdzenia przez Zamawiającego niemożliwej do usunięcia wady postępowania uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada została ujawniona po otwarciu ofert, które odbyło się dnia 13.08.2021 r. o godzinie 10:30.Zamawiający w rozdziale 14 SWZ określił kryteria wyboru ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert. W pkt. 14.1 SWZ wskazał, że za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium: „cena oferty (brutto)” i „okres udzielonej gwarancji”. Zamawiający w dokumentacji postępowania, tj. Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w pkt. 1 wskazał miejsce do wpisania ceny za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia, branej pod uwagę w kryterium cenowym - „cena oferty (brutto)”. W Formularzu ofertowym nie wskazano zaś miejsca, w którym Wykonawca winien wpisać zaoferowaną wartość kryterium jakościowego ustalonego w w/w postępowaniu jakim jest „okres udzielonej gwarancji”. W pozostałych dokumentach postępowania także nie odniesiono się do formy w jaki sposób należy wskazać wartość zaoferowanego kryterium jakościowego.
Po upływie terminu składania ofert Formularz ofertowy, w którym to Zamawiający wyznacza miejsce do wpisania wartości zaoferowanych przez Wykonawców w ramach kryterium wyboru ofert nie podlega jakimkolwiek modyfikacją. Zamawiający nie może żądać także, na obecnym etapie postępowania od Wykonawców uzupełnień brakujących informacji, np. w formie oświadczeń, gdyż stanowiłoby to naruszenie zasad uczciwej konkurencji.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić, że błędnie sporządzony Formularz ofertowy, wpłynął na możliwość złożenia ważnych ofert przez wykonawców i stanowi naruszenie zasady przejrzystości w postępowaniu, co jest niezgodne z art. 16 pkt. 2 ustawy Pzp. Co za tym idzie, gdyby Zamawiający zdecydował się na wybór oferty najkorzystniejszej z ofert złożonych w postępowaniu, a następnie na zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą, to taka umowa mogłaby podlegać unieważnieniu z uwagi na treść art. 457 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Wskazane powyżej uchybienia w postępowaniu powodują, iż jest ono obarczone istotną i nieusuwalną wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na obecnym etapie postępowania nie jest możliwe usunięcie zaistniałej wady, dlatego też nie ma zasadności dalej procedować postępowanie. W związku z powyższym niezwłocznie po powzięciu wiedzy o niezgodności zawartej w SWZ zasadne jest unieważnienie postępowania ze względu na błąd Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67267,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196500,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
- ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z WYPOSAŻENIEM DLA SDOO W NOWYCH LINIACH
- Remont instalacji gazowej w budynku Sadu Rejonowego w Gryficach
- Zakup i dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem, oznak stopni dla psów służbowych.
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie na potrzeby serwerowni
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
- "Transgraniczne zintegrowanie turystyki rowerowej, kolejowej i wodnej w regionie przejść granicznych Coschen-Żytowań oraz Guben-Gubin"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Dziennym w Skoczowie, filia w Międzyświeciu, 43-430 Międzyświeć ul. Malinowa 2 w ramach zadania inwestycyjnego: "Aktywne place zabaw 2025"
- Zagospodarowanie działki gminnej w Nowostawach Górnych
- Zagospodarowanie terenu przy budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie ul. Wojska Polskiego 16 w zakresie budowy bulodromu, placu do gry w koszykówkę, wymiany części istniejącej nawierzchni
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wejherowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.