eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłówczycePrzebudowa budynku po byłej szkole podstawowej na środowiskowy dom samopomocy - etap drugi



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku po byłej szkole podstawowej na środowiskowy dom samopomocy – etap drugi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁÓWCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8

1.5.2.) Miejscowość: Główczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598116018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@glowczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.glowczyce.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/glowczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku po byłej szkole podstawowej na środowiskowy dom samopomocy – etap drugi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28cbecb-dd57-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001191/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku po byłej szkole podstawowej na środowiskowy dom samopomocy - II etap.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103737/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 858431,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm w technologii lekkiej mokrej, wraz z wymianą parapetów zewnętrznych,
2) wykonanie prac związanych z rozbiórką istniejącego pokrycia dachowego z papy, demontażem istniejących obróbek blacharskich, orynnowania, obróbek papowych oraz wykonaniem nowej izolacji stropodachu ze styropapy gr.15 cm, z wykonaniem 1 warstwowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną z kominkami wentylacyjnymi,
3) przemurowanie kominów z cegły klinkierowej powyżej stropu nad drugą kondygnacją, wykonanie nowych czapek kominowych, izolacja czapek,
4) wykonanie okładzin istniejących podestów przed wejściami do budynku płytkami ceramicznymi mrozoodpornymi,
5) wykonanie nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych – podjazd A,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła (dodatkowo uzupełnienie tynków i gładzi wraz z malowaniem ścian za grzejnikami),
7) roboty ogólnobudowlane w piwnicy- wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie okładzin ścian i posadzek, wykonanie robot murowych, tynkowych, gładzi gipsowych na nowych tynkach, malowanie ścian i sufitów,
8) roboty ogólnobudowlane na piętrze – wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie okładzin ścian i posadzek, wykonanie robot murowych, tynkowych, gładzi gipsowych na nowych tynkach, malowanie ścian i sufitów,
9) wykonanie szybu windowego, montaż windy 5-osobowej w budynku istniejącym,
10) wykonanie instalacji elektrycznej w piwnicy I na piętrze oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej,
11) roboty uzupełniające:
a) naprawa stolarki okiennej,
b) demontaż krat okiennych,
c) wykonanie pochwytu stalowego przy schodach do piwnicy,
d) wykonanie schodów spełniających wymogi normowe – powiększenie schodów przy ścianie szczytowej do szer. 1,5 m wraz z wykonaniem barierek ze stali nierdzewnej,
e) wymiana dwóch drzwi wejściowych od ściany szczytowej, jedne drzwi z naświetlem o wym. 90x75 cm,
f) montaż kompletnego wkładu kominowego z czopuchem ze starli nierdzewnej,
g) likwidacja 3 okien piwnicznych, powiększenie 1 okna piwnicznego (okno z wentylacją mechaniczną),
h) likwidacja wnęk piwnicznych poprzez rozebranie zadaszenia wraz z konstrukcją, ocieplenie ścian i wykonanie izolacji pionowej. Jedną z wnęk wyrównać z terenem, druga wnęka przykryta włazem z blachy ryflowanej,
i) wykonanie-utwardzeń:
 wykonanie opaski budynku szer. 50 cm z kostki betonowej gr. 6 cm ograniczonej obrzeżem gr. 8 cm (usunięcie humusu gr. 15 cm, wykonanie profilowania, wykonanie podsypki piaskowej grubości 18 cm po zagęszczeniu, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm) – łączna powierzchnia 50 m2,
 wykonanie utwardzenia placu od frontu budynku o powierzchni 200 m2 ograniczonych krawężnikiem drogowym gr. 15 cm (usunięcie humusu gr. 15 cm, wykonanie profilowania, wykonanie podsypki piaskowej grubości 18 cm po zagęszczeniu, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm),
12) Elementy zdemontowane, materiały pochodzące z rozbiórki należy wywieźć poza teren budowy, zutylizować.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA SKIERKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411076078

7.3.3) Ulica: LUBOWIDZ 4D

7.3.4) Miejscowość: LUBOWIDZ

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.