Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00082091/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
- 2025/BZP 00096261/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na usługi szkoleniowe dla osób, które chcą założyć własną działalność gospodarczą w ramach projektu: "Szansa na (samo)zatrudnienie - bis"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278215736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Goduli 36
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-703
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@inkubatorsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inkubatorrudzki.bip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aca02b7f-9030-4bf2-be67-860cbaac3e701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie doradcze i edukacyjne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na usługi szkoleniowe dla osób, które chcą założyć własną działalność gospodarczą w ramach projektu: "Szansa na (samo)zatrudnienie - bis"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca02b7f-9030-4bf2-be67-860cbaac3e70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Szansa na (samo)zatrudnienie - bis w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WSPARCIE SZKOLENIOWE
Wsparcie szkoleniowe przed rozpoczęciem działalności gospodarczej
1. Szkolenia grupowe w zakresie tematycznym (godzina = 45 min):
Księgowość oraz przepisy podatkowe i ZUS - 16h
Prawo w działalności gospodarczej-8h
Reklama i inne działania promocyjne - 4h
Źródła finansowania działalności gospodarczej -2h
Sporządzenie biznesplanu i jego realizacja - 6h
Negocjacje biznesowe - 4h
Pozyskanie i obsługa klienta - 4h
Radzenie sobie ze stresem i konfliktem - 4h.
2. Szkolenia oferowane będą w 3 kategoriach/grupach zaawansowania:
podstawowa – dla uczestników, którzy nie posiadają żadnej wiedzy
z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej (48h)
średniozaawansowana – dla uczestników, którzy posiadają wiedzę ogólną, teoretyczną z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej (32h)
zaawansowana – dla uczestników, którzy posiadają praktyczne doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej i wiedzę
z zakresu przedsiębiorczości (min.16h).
3. Szkolenia będą realizowane stacjonarnie lub on-line w zależności od preferencji uczestnika.
4. Szkolenia będą realizowane dla ok. 6-8 grup
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212736 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Learning Tomasz Piesiur Szkolenia, Doradztwo, Konsulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272453747
7.3.3) Ulica: Brzozowa 35
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDIA LEARNING TOMASZ PIESIUR SZKOLENIA, DORADZTWO, KONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
MEDIA LEARNING TOMASZ PIESIUR SZKOLENIA, DORADZTWO, KONSULTING
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług sprzętem ciężkim poza zwałami węgla z użyciem koparko-ładowarki kołowej z operatorem i monitoringiem, w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- Świadczenie usług sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 miesięcy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Gospodarowanie odpadami innymi niż niebezpieczne (w tym transport, zbieranie, przetwarzanie odpadów) na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 3 zadania.
- Modernizacja placu zabaw "Kłodnicka kraina zabaw" przy Szkole Podstawowej nr 25 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty komputerowe i z obsługi smartfonów w projekcie Cyfrowy senior
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 6 części).
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu wykorzystania dronów w badaniach środowiska w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW
- Kompleksowa organizacja cyklu sześciu szkoleń pn. "Jak założyć nowoczesną pasiekę" oraz na kompleksowa organizacja konferencji pn. ,,Nowoczesna gospodarka pasieczna''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.