Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00024737/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/U/4620-1/2023 Opracowanie audytu energetycznego modernizacji systemu ciepłowniczego w kompleksie wojskowym Warszawa, ul. Okuniewska 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-1/2023 Opracowanie audytu energetycznego modernizacji systemu ciepłowniczego w kompleksie wojskowym Warszawa, ul. Okuniewska 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c27d25cd-9186-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytu energetycznego modernizacji systemu cieplnego na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa, ul. Okuniewska 1. Szczegółowy zakres czynności do wykonania związany z realizacją w/w opracowań:
1) Inwentaryzacje techniczno – budowlaną budynków na podstawie zapisów §5.pkt 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2009 nr 43 poz. 346 wraz z późniejszymi zmianami);
2) Obliczenie sezonowego zapotrzebowania na energię cieplną dla każdego budynku na podstawie PN-EN ISO 13790 w stanie aktualnym;
3) Obliczenie projektowanego obciążenia cieplnego dla każdego budynku na podstawie PN-EN 12831:2006;
4) Wykonane obliczenia należy każdorazowo przyrównać do rzeczywistego zapotrzebowania na moc i ciepło tj. przeliczyć do tzw. sezonu standardowego na podstawie ostatniego roku tj. 2021/2022;
5) Sporządzenie bilansu cieplnego dla każdego źródła ciepła w stanie aktualnym;
6) Obliczenie wartości roku bazowego dla każdego źródła i uzgodnienie z Zamawiającym;
7) Obliczenie niezbędnych nakładów inwestycyjnych dla proponowanych wariantów modernizacji budynków;
8) Wskazanie najkorzystniejszego wariantu modernizacji poprzez obliczenie oszczędności wynikających z przyjętego najkorzystniejszego wariantu modernizacji z uwzględnieniem ich opłacalności w okresie 15 lat;
9) Wskazanie innych sposobów mających na celu uzyskanie oszczędności w kosztach eksploatacji;
10) Aktualizacja cen wykonywanych prac;
11) Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia poprawności wykonania obliczeń i może żądać przestawienia plików wykonywalnych i edytowalnych programów, które wykonawca stosował (pliki MS Excel, MS Word, Audytor OZC itp.);
12) Uzyskanie pozytywnej opinii w Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej;
13) Audyty energetyczne należy wykonać w wersji papierowej w 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej na płycie CD.
Osoby wchodzące na teren kompleksów wojskowych muszą posiadać dostęp do informacji z klauzulą „ZASTRZEŻONE”.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z wyżej wymienionymi warunkami oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99200,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GOLTECH Usługi Inżynierskie Piotr Gola
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TERMODOM Igor Kornaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6551833779
7.3.3) Ulica: ALEJA POKOJU, nr 29A, lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-564
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLTECH Usługi Inżynierskie Piotr Gola
jakie przetargi wygrała firma
GOLTECH Usługi Inżynierskie Piotr Gola
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-34/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-37/2024: Opracowanie mapy do celów projektowych w kompleksie wojskowym w m. Miedwie-Bielkowo
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-31/2024 Termomodernizacja bud. nr 13, 14, 15, 24 oraz Docieplenie stropu bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Glewice, 72-100 Glewice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczyszczącej przy Al. Legionów w Ustroniu
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.