eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa studni głębinowej nr 2 w miejscowości Wola Makowska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa studni głębinowej nr 2 w miejscowości Wola Makowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831-20-09

1.5.8.) Numer faksu: 46 831-20-17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.duda@gminamakow.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania/679

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa studni głębinowej nr 2 w miejscowości Wola Makowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7bd23a5-9cab-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006629/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa studni głębinowej nr 2 w miejscowości Wola Makowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu przebudowę stacji uzdatniania wody, budowę studni głębinowej nr 2 oraz budowę instalacji fotowoltaicznej wraz
z obiektami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania.

W celu realizacji założeń technologicznych procesu uzdatniania i dystrybucji wody przewiduje się wykonanie następujących prac:
1. Wykonanie studni głębinowej nr 2 (rezerwowej);
2. Modernizacja studni głębinowej nr 1 (wyniesienie ponad poziom terenu i wymiana obudowy);
3. Ułożenie nowych rurociągów ze studni głębinowych do nowo projektowanego budynku SUW z rur HDPE;
4. Rozbiórka istniejącego budynku SUW z urządzeniami i instalacjami;
5. Montaż zewnętrznych zbiorników pionowych na fundamentach żelbetowych: klarownika V 120 m3, zbiornika pośredniego V 50 m3, zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej V 150 m3;
6. Budowa nowego budynku SUW w technologii hali z płyt warstwowych na konstrukcji stalowej;
7. Ułożenie nowych rurociągów między obiektowych pomiędzy budynkiem SUW a obiektami zewnętrznymi (woda -HDPE , kanalizacja PVC ,wyjście wodociągowe HDPE);
8. Ułożenie zewnętrznych tras kablowych zasilających i sterowniczych;
9. Likwidacja starych i montaż nowych zbiorników bezodpływowych na ścieki sanitarne i ścieki z pomieszczenia chlorowni;
10. Montaż paneli fotowoltaicznych na terenie lub dachu budynku;
11. Remont istniejącego odstojnika wód popłucznych (naprawa ubytków płyty pokrywowej i wyposażenie w pompę wód popłucznych);
12. Utwardzenie terenu kostką brukową zapewniające dojazd do budynku SUW, obiektów zewnętrznych i studni głębinowych;
13. Wymiana ogrodzenia działki na panelowe;
14. Instalacja urządzeń do uzdatniania wody:
- pomp głębinowych studniach głębinowych nr 1 i 2
- mieszacza statycznego wody surowej z koagulantem,
- aeratora ciśnieniowego lub mieszacza statycznego rurowego do napowietrzania wody,
- filtrów ciśnieniowych I 0 filtracji ze złożami piaskowo – żwirowymi,
- filtrów ciśnieniowych II 0 filtracji ze złożami piaskowo – żwirowymi i warstwą masy katalitycznej,
- uzbrojenia filtrów zapewniającego automatyczną pracę,
- dmuchawy do płukania filtrów powietrzem,
- pompy płucznej do płukania filtrów wodą,
- sprężarek bezolejowych do napowietrzania wody i napędu siłowników przepustnic,
- pompy membranowej do dozowania koagulantu,
- pompy membranowej do dozowania podchlorynu sodu,
- lampy UV do dezynfekcji wody za zestawem pompowym sieciowym,
- zestawu pompowego pośredniego II 0,
- zestawu pompowego sieciowego III 0 ,
- pomp głębinowych w studniach głębinowych,
- rurociągów wewnętrznych i galerii filtrów ze stali nierdzewnej,
- instalacji elektrycznych i sterowniczych wewnętrznych,
- rozdzielnicy zasilającej,
- szafy sterowniczej technologii,
- szafy sterowniczej zestawu pompowego sieciowego,
- systemu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody,
- kompletnej instalacji alarmowej SSWiN,
- uruchomienie i rozruch.

Przedmiot zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej obejmuje:
- wykonanie dokumentacji geologicznej i projektu robót wiertniczych wykonania studni głębinowej
nr2
- opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wód podziemnych ze studni nr 2,
- uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na pobór wody z nowego ujęcia nr 2,
- wykonanie koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mediów oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem
akceptacji Zamawiającego,
- uzyskanie warunków technicznych, wymaganych uzgodnień w tym z właścicielami,
nieruchomości, dokumentacji i decyzji administracyjnych,
- uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji o pozwoleniu na budowę,
- właściwe, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz
z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego)
z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę oraz wykonanie projektów wykonawczych
w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót.

Przedmiot zamówienia w zakresie wykonawstwa obejmuje:
- właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano-montażowych dla zakresu robót objętych PFU i Projektem Budowlanym,
- opracowanie Instrukcji eksploatacji stacji uzdatniania wody,
- przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
- przeprowadzenie szkolenia personelu technicznego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia,
- uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów z trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym,
- uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie.

Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 6.

Dopuszcza się także, niezależnie od zapisów powyższego PFU zastosowanie innych rozwiązań projektowych i zmianę poszczególnych parametrów itp. za zgodą Zamawiającego.

Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdują się postanowienia w zakresie procedury udzielenia zamówienia i są one niespójne z postanowieniami zawartymi w SWZ, postanowienia SWZ w tym zakresie mają pierwszeństwo.

Wykonawca na obowiązek udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przynajmniej na okres 36 miesięcy (3 lat) od dnia bezusterkowego odbioru końcowego (dodatkowa gwarancja stanowi kryterium oceny ofert).

Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie–należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.

W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.

Efektem realizacji całości projektu będzie znaczna poprawa działania systemu zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Maków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3756269,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6450120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3756269,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U PRO-MET H. Kobusiński i wspólnicy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 621-000-32-90

7.3.3) Ulica: Borecka 29a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3756269,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.