eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Realizacja usługi świadczenia wsparcia (poradnictwa rodzinnego i mediacji) ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum 3"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja usługi świadczenia wsparcia (poradnictwa rodzinnego i mediacji) ramach projektu pn. „Rodzina w Centrum 3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Centrum Usług Społecznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520850227

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 13

1.4.2.) Miejscowość: Toruń

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: 56 611 89 44

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tcus.torun.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://tcus.torun.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148270

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00143256

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00032132/02/P

Po zmianie:
2023/BZP 00032132/03/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tj. wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) W części I zamówienia:
Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum - 1 psychiatrę. Zaproponowany przez Wykonawcę psychiatra powinien posiadać wykształcenie wyższe, uprawnienia do wykonywania
zawodu psychiatry oraz przynajmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji działań z danej tematyki oraz podsiadać dodatkowe kwalifikacje kierunkowe. Każdy z nich posiadać ma udokumentowaną praktykę w psychiatrii i/lub psychiatrii dzieci i młodzieży.
b) W części II zamówienia:
Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum - 2 pedagogów z udokumentowanym doświadczeniem w pracy z rodziną i dzieckiem, w tym z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi. Zaproponowani przez Wykonawcę pedagodzy powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz przynajmniej 3 – letnie doświadczenie w realizacji działań z danej tematyki oraz posiadać dodatkowe kwalifikacje kierunkowe.
c) W części III zamówienia:
Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum - 2 mediatorów. Każda z przedstawionych przez Wykonawcę osób musi posiadać umiejętności praktyczne w zakresie prowadzenia mediacji rodzinnych oraz wpis na listę mediatorów w sprawach cywilnych prowadzoną przez organizacje pozarządowe w ramach ich statutowej działalności oraz uczelnie lub wpis na listę stałych mediatorów w sprawach cywilnych prowadzoną przez Prezesa Sądu Okręgowego.
d) W części IV zamówienia:
Wykonawca do realizacji zamówienia musi zapewnić:
- 2 pedagogów z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w pracy z rodziną i dzieckiem, w tym z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi oraz kierunkowe wykształcenie,
- 2 psychologów z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w pracy z rodziną i dzieckiem, w tym z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi oraz kierunkowe wykształcenie,
- 2 prawników posiadających kwalifikacje zawodowe radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych lub adwokatów,
- 2 terapeutów rodzinnych z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w terapii rodzinnej,
- 2 terapeutów prowadzący grupę wsparcia z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w
pracy z rodzinami i dziećmi.
DODATKOWO! Z uwagi na fakt, że odbiorcami wsparcia w części IV zamówienia są będą obywatele Ukrainy Wykonawca musi zapewnić do realizacji wsparcia specjalistów biegle posługujących się językiem ukraińskim lub zapewnić osoby, które umożliwią specjalistom kontakt z uczestnikami wsparcia. Zamawiający informuje, że usługi wsparcia będą realizowane jednocześnie, co Wykonawca musi uwzględnić zapewniając osoby umożliwiające kontakt z uczestnikami wsparcia

Po zmianie:
1. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tj. wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) W części I zamówienia: Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum - 1 psychiatrę. Zaproponowany przez Wykonawcę psychiatra powinien posiadać wykształcenie wyższe, uprawnienia do wykonywania
zawodu psychiatry oraz przynajmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji działań z danej tematyki. Psychiatra posiadać ma udokumentowaną praktykę w psychiatrii i/lub psychiatrii dzieci i młodzieży.
b) W części II zamówienia:
Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum - 2 pedagogów z udokumentowanym doświadczeniem w pracy z rodziną i dzieckiem, w tym z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi. Zaproponowani przez Wykonawcę pedagodzy powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz przynajmniej 3 – letnie doświadczenie w realizacji działań z danej tematyki.
c) W części III zamówienia:
Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum - 2 mediatorów. Każda z przedstawionych przez Wykonawcę osób musi posiadać umiejętności praktyczne w zakresie prowadzenia mediacji rodzinnych oraz wpis na listę mediatorów w sprawach cywilnych prowadzoną przez organizacje pozarządowe w ramach ich statutowej działalności oraz uczelnie lub wpis na listę stałych mediatorów w sprawach cywilnych prowadzoną przez Prezesa Sądu Okręgowego.
d) W części IV zamówienia:
Wykonawca do realizacji zamówienia musi zapewnić:
- 2 pedagogów z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w pracy z rodziną i dzieckiem, w tym z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi oraz kierunkowe wykształcenie,
- 2 psychologów z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w pracy z rodziną i dzieckiem, w tym z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi oraz kierunkowe wykształcenie,
- 2 prawników posiadających kwalifikacje zawodowe radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listę radców prawnych lub adwokatów,
- 2 terapeutów rodzinnych z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w terapii rodzinnej,
- 2 terapeutów prowadzący grupę wsparcia z min. 3 letnim udokumentowanym doświadczeniem w pracy z rodzinami i dziećmi.

DODATKOWO! Z uwagi na fakt, że odbiorcami wsparcia w części IV zamówienia są będą obywatele Ukrainy Wykonawca musi zapewnić do realizacji wsparcia specjalistów biegle posługujących się językiem ukraińskim lub zapewnić osoby, które umożliwią specjalistom kontakt z uczestnikami wsparcia. Zamawiający informuje, że usługi wsparcia będą realizowane jednocześnie, co Wykonawca musi uwzględnić zapewniając osoby umożliwiające kontakt z uczestnikami wsparcia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
wykaz
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ)

Po zmianie:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b, c, pkt 3 i
4, ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
2.1 składu osób, wskazanych w wykazie osób (Załącznik nr 5 do SWZ), jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze
obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby, spełniać będą
warunki określone w dziale IV pkt 1 ppkt 1.4
2.2 zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 118, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57
pkt 2, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niżwymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2.3 terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym,
których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:
2.3.1 zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji
przedmiotu zamówienia,
2.3.2 wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły
wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do
przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki
terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, epidemie.
2.3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00141406/01 z dnia 2023-03-17
2023-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od
Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania
przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,
2.3.4 przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z
ewentualnym odwołaniem,
2.3.5 opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;
2.3.6 sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze
obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności zmiany terminów realizacji
zamówienia lub wynikać to będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy.
Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie zemzmiany obowiązującej stawki
podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź
zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku
VAT) jest niezmienne.
5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym w projekcie umowy

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b, c, pkt 3 i 4, ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
2.1 składu osób, wskazanych w wykazie osób (Załącznik nr 5 do SWZ), jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze
obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowe osoby, spełniać będą
warunki określone w dziale IV pkt 1 ppkt 1.4
2.2 zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 118, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57
pkt 2, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2.3 terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym,
których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:
2.3.1 zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji
przedmiotu zamówienia,
2.3.2 wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły
wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do
przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki
terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, epidemie.
2.3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od
Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania
przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,
2.3.4 przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z
ewentualnym odwołaniem,
2.3.5 opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;
2.3.6 sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze
obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności zmiany terminów realizacji
zamówienia lub wynikać to będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy.
Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki
podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź
zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku
VAT) jest niezmienne.
5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym w projekcie umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-28 09:00

Po zmianie:
2023-03-31 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-28 09:45

Po zmianie:
2023-03-31 11:45

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-26

Po zmianie:
2023-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.