Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098565/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28,
ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34 w instalacje fotowoltaiczne, (V części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863-55-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28,ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34 w instalacje fotowoltaiczne, (V części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3fe8b2f-adc1-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031567/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Doposażenie budynków w instalacje fotowoltaiczne przy ul. Rejonowej 6/8, al. Krakowskiej 107, ul. Kleszczowej 22, ul. Rybnickiej 28, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 599187,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część I – ul. Flagowa 14.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część II – ul. Kleszczowa 22.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część III – ul. Naukowa 34.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 98000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część IV – ul. Rejonowa 6/8.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 295000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część V – ul. Rybnicka 28.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 131000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57743,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65759,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57743,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMIKA SOLAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 649-232-32-02
7.3.3) Ulica: Banowice 56A
7.3.4) Miejscowość: Szczekociny
7.3.5) Kod pocztowy: 42-445
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57743,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-22 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128794,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ILLUSTRIA Ewelina Ambroziak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CHIMIDE POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-220-42-69
7.3.3) Ulica: ul. Lajosa Kossutha 12 lok. 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-22 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90639,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT PLASTICS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-181-36-58
7.3.3) Ulica: Lubiejew 3D
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79704,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-22 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT PLASTICS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-181-36-58
7.3.3) Ulica: Lubiejew 3D
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-22 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177737,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ILLUSTRIA Ewelina Ambroziak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CHIMIDE POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-220-42-69
7.3.3) Ulica: ul. Lajosa Kossutha 12 lok. 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-22 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.