eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34 w instalacje fotowoltaiczne, (V części).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28,
ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34 w instalacje fotowoltaiczne, (V części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863-55-24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28,
ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34 w instalacje fotowoltaiczne, (V części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3fe8b2f-adc1-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031567/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Doposażenie budynków w instalacje fotowoltaiczne przy ul. Rejonowej 6/8, al. Krakowskiej 107, ul. Kleszczowej 22, ul. Rybnickiej 28, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 599187,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34
w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część I – ul. Flagowa 14.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34
w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część II – ul. Kleszczowa 22.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34
w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część III – ul. Naukowa 34.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 98000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34
w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część IV – ul. Rejonowa 6/8.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 295000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie budynków przy ul. Rejonowej 6/8, ul. Rybnickiej 28, ul. Kleszczowej 22, ul. Flagowej 14, ul. Naukowej 34
w instalacje fotowoltaiczne w ramach zadania nr C/WŁO/II/P3/16 (projektuj
i buduj):
Część V – ul. Rybnicka 28.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji odgromowej do ochrony paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie
z wytycznymi producentów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 131000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57743,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65759,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57743,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMIKA SOLAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 649-232-32-02

7.3.3) Ulica: Banowice 56A

7.3.4) Miejscowość: Szczekociny

7.3.5) Kod pocztowy: 42-445

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57743,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-22 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99384,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128794,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99384,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ILLUSTRIA Ewelina Ambroziak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CHIMIDE POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-220-42-69

7.3.3) Ulica: ul. Lajosa Kossutha 12 lok. 20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99384,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-22 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90639,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT PLASTICS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-181-36-58

7.3.3) Ulica: Lubiejew 3D

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-22 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208116,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT PLASTICS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 837-181-36-58

7.3.3) Ulica: Lubiejew 3D

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208116,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-22 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99384,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177737,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99384,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ILLUSTRIA Ewelina Ambroziak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CHIMIDE POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-220-42-69

7.3.3) Ulica: ul. Lajosa Kossutha 12 lok. 20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99384,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-22 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.