eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Modernizacja dróg na terenach popegeerowskich w Gminie Iłowo-Osada



Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenach popegeerowskich w Gminie Iłowo-Osada

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5

1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236541014

1.5.8.) Numer faksu: 236541014

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30d155c4-ab72-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenach popegeerowskich w Gminie Iłowo-Osada

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d155c4-ab72-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006143/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dróg na terenach popegerowskich w Gminie Iłowo- Osada

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2023.PN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2240912,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. Remont drogi gminnej nr 188020N ulica Robotnicza w miejscowości Narzym
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość remontowanego odcinka drogi o dł. 0,162 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o głębokości 40 cm na szerokości zjazdu z odwiezieniem urobku do 10km;
- Wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie i zagęszczenie mechanicznie, na szerokości zjazdu, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,50mm na szerokości zjazdu, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm;
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy wiążącej;
- Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 przy średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 5cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy wyrównawczej na szerokości jezdni;
- Mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16 W 50/70 średnio 125kg/m2;
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy ścieralnej;
- Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,50mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 1 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne, organizacja ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 128917,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. Przebudowa drogi gminnej nr 188186N w miejscowości Narzym działka nr 574/1 i 280/35.
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,136 km.
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym. Wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego;
- Wyregulowanie pionowe studzienek dla urządzeń podziemnych;
- Wyregulowanie pionowe studzienek dla urządzeń podziemnych- zaworów wodociągowych;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o głębokości 40 cm na szerokości jezdni i zjazdach z odwiezieniem urobku do 10 km;
- Wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie i zagęszczenie mechanicznie, na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,50mm na szerokości jezdni i zjazdach , grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu C12/15;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową;
- Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej, którą należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
- Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm grafitowej, którą należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,50mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
e) Zainstalowanie znaków drogowych:
- Słupki do znaków drogowych mają być wykonane z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm;
- Znaki drogowe mają być wykonane z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I gen. D-1 szt. 2; A-7 szt.1.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 2 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne, organizacja ruchu, geometria zjazdu, szczegół konstrukcyjny zjazdu, szczegół konstrukcyjny nawierzchni, organizacja ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 185442,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3. Przebudowa drogi gminnej nr 188016N w miejscowości Narzym działka nr 281/2
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,075 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg przebiega w terenie równinnym. Należy wykonać pomiar geodezyjny powykonawczy;
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych;
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych zaworów wodociągowych;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o głębokości 40 cm na szerokości jezdni i zjazdach z odwiezieniem urobku do 10km;
- Wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie i zagęszczanie mechanicznie, na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,50 mm na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu C12/15;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową;
- Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej, którą należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
- Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm grafitowej, którą należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,50mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
e) Zainstalowanie znaków drogowych:
- Słupki do znaków drogowych mają być wykonane z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm;
- Znaki drogowe mają być wykonane z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I gen. D-1 szt.2; A-7 szt.1; D-4a szt.1.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 3 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne, organizacja ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 96652,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4. Remont drogi gminnej nr 188006N w miejscowości Gajówki działka nr 77
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,300 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg przebiega w terenie równinnym. Należy wykonać pomiar geodezyjny powykonawczy;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o głębokości 40 cm na szerokości zjazdu z odwiezieniem urobku do 10km;
- Wykonanie warstwy odsączającej, wykonywanie i zagęszczanie mechanicznie, na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,50 mm na szerokości jezdni i zjazdach , grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy wyrównawczej;
- Mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16 W 50/70 średnio 100kg/m2;
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy ścieralnej;
- Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- Ułożenie krawężnika betonowego na zjeździe o wymiarach 15x22x100 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15, na podsypce cementowo-piaskowej;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową;
- Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm grafitowej, którą należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,50mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
e) Zainstalowanie znaków drogowych:
- Słupki do znaków drogowych mają być wykonane z rur stalowych o średnicy 70 mm;
- Znaki drogowe mają być wykonane z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I gen.D-1 szt.2; D-2 szt.1.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 4 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, geometria zjazdu, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 187929,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5. Remont drogi gminnej nr 188005N w miejscowości Gajówki działka nr 76
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,300 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg przebiega w terenie równinnym. Należy wykonać pomiar geodezyjny powykonawczy;
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych;
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - zaworów wodociągowych;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o głębokości 40 cm na szerokości zjazdów z odwiezieniem urobku do 10km;
- Wykonanie warstwy odsączającej, wykonywanej i zagęszczanej mechanicznie, na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,50mm na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy wyrównawczej;
- Mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16 W 50/70 średnio 100kg/m2 dla KR1-2;
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy ścieralnej;
- Ułożenie krawężników betonowych najazdowych na zjeździe o wymiarach 15x22x100 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15, na podsypce cementowo-piaskowej;
- Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową;
- Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm grafitowej, która należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,50mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
e) Zainstalowanie znaków drogowych:
- Słupki do znaków drogowych mają być wykonane z rur stalowych o średnicy 70 mm;
- Znaki drogowe mają być wykonane z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I gen. A-7.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 5 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, geometria zjazdu, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 261144,28 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6. Remont drogi gminnej nr 188172N działka nr 16 i nr 188013N działka nr 49 w miejscowości Wierzbowo
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,520 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg przebiega w terenie równinnym. Należy wykonać pomiar geodezyjny powykonawczy;
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - zaworów wodociągowych;
- Wykonanie regulacji pionowej studni kanalizacji ściekowej;
- Frezowanie nawierzchni bitumicznych, z odwozem materiału z rozbiórki na odl. 10 km - przy grub. 3 cm;
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych o grubości 8 cm z odwozem gruzu do 10 km;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o głębokości 40 cm. Koryta mają być wykonywane na poszerzeniach jezdni i zjazdach z odwiezieniem urobku do 10 km;
- Wykonanie warstwy odsączającej na poszerzeniach i zjazdach, zagęszczanie przy użyciu walca wibracyjnego, grubość warstwy 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniu i zjazdach z kruszywa łamanego 0/31,50mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm;
- Wykonanie koryta o głębokości 30 cm, na całej szer. chodnika przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego, w gruntach kat. II-IV;
- Wykonanie warstwy odsączającej, wykonywanej i zagęszczanej mechanicznie na całej szerokości koryta chodnika, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy pod zjazdy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy pod chodnik z kruszywa łamanego 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy wiążącej;
- Wykonanie nawierzchni na poszerzeniu i zjazdach z mieszanek mineralno- asfaltowych AC 11 W 50/70, grub. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5 cm, dla KR1-2;
- Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy ścieralnej;
- Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 11 S 50/70, grub. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm dla KR1-2;
- Ułożenie krawężników betonowych wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu C12/15 wzdłuż chodnika;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową;
- Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, kostkę należy układać na podsypce piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
- Wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego, kostkę należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Humusowanie z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10 cm;
- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,50mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
e) Zainstalowanie znaków drogowych:
- Wykonanie oznakowanie poziomego grubowarstwowego;
- Demontaż znaku pionowego A-7 wraz ze słupkiem;
- Słupek do znaków drogowych ma być wykonany z rury ocynkowanej o średnicy 70 mm;
- Znak drogowy ma być wykonany z blachy ocynkowanej A-7 typ średni.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 6 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne, szczegół konstrukcyjny zjazdu, szczegół konstrukcyjny chodnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 473675,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7. Przebudowa drogi gminnej nr 188173N w miejscowości Wierzbowo działka nr 7
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,170 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg przebiega w terenie równinnym. Należy wykonać pomiar geodezyjny powykonawczy;
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych;
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych o grubości 8 cm z odwozem na odl. do 10 km;
- Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm z odwozem urobku na odl. do 10 km;
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
- Rozebranie krawężników betonowych 5x30 na podsypce cementowo-piaskowej;
- Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm, na podsypce piaskowej;
- Wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi z rozbiórki na odl. do 10km;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o głębokości 40 cm, na szerokości jezdni i zjazdach z odwiezieniem urobku do 10km;
- Wykonanie koryta o głębokości 20 cm na szerokości jezdni i zjazdach z odwiezieniem urobku do 10km samojezdnego, w gruntach kat. II-IV;
- Wykonanie warstwy odsączającej, wykonywanej i zagęszczanej mechanicznie, na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,50mm na szerokości jezdni i zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm;
- Wykonanie koryta o głębokości 25 cm, na całej szer. chodnika przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego, w gruntach kat. II-IV;
- Wykonanie warstwy odsączające, wykonywanej i zagęszczanej mechanicznie na całej szerokości koryta chodnika, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,50mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu wzdłuż chodnika;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową;
- Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm grafitowej, kostkę należy ułożyć na podsypce piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
- Wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej koloru szarego grubości 8 cm, kostkę należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
- Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, kostkę należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,50mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
e) Zainstalowanie znaków drogowych:
- Demontaż znaku pionowego A-7 wraz ze słupkiem;
- Słupek do znaków drogowych ma być wykonany z rury ocynkowanej o średnicy 70 mm;
- Znak drogowy ma być wykonany z blachy ocynkowanej A-7 typ średni.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 7 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne, organizacja ruchu, geometria zjazdu, szczegół konstrukcyjny zjazdu, szczegół konstrukcyjny nawierzchni, organizacja ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 295165,51 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Narzym – ul. Piaskowa
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,260 km
Zakres robót obejmuje:
a) Roboty ziemne:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi przebiega w terenie równinnym;
- Wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. I-III - wykonanie koryta dla zjazdów, poszerzeń, dróg, chodników, miejsc postojowych itd. z wywiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 10 km;
- Wykonanie robót ziemnych w obrębie poboczy;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - na starej części;
b) Krawężniki i obrzeża:
- Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV;
- Wykonanie ławy pod krawężniki i obrzeża betonowe z oporem;
- Ułożenie krawężników betonowych 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
- Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV;
-Wykonanie ławy pod krawężniki i obrzeża betonowe z oporem;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8cm;
c) Jezdnia z betonowej kostki brukowej:
- Wykonanie warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne, zagęszczanie mechaniczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm
- Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - grubość 20 cm;
- Wykonanie nawierzchni na miejscach postojowych z betonowej kostki brukowej grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin - kostka szara typu behaton;
d) Zjazdy z betonowej kostki brukowej grafitowej:
- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne, zagęszczanie mechaniczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - grubość 20 cm;
- Wykonanie nawierzchni na miejscach postojowych z betonowej kostki brukowej grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin - kostka typu holland w kolorze grafitowym;
e) Stała organizacja ruchu:
- Zakup słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm;
- Przymocowanie tablic i tabliczek znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. do 0.3 m2;
f) Hydranty:
- Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III;
- Wymianę wraz z przestawieniem hydrantu nadziemnego o średnicy nominalnej 80 mm;
- Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat I-III;
g) Pobocza, roboty porządkowe, plantowanie terenu:
- Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm;
- Humusowania skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 15 cm;
- Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 8 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 354690,36 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Narzym – ul. Ogrodowa.
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,260 km
Zakres robót obejmuje:
a) Roboty ziemne:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi przebiega w terenie równinnym;
- Wykonanie robót remontowych -frezowanie i rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km;
- Wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. I-III - wykonanie koryta dla zjazdów, poszerzeń, dróg, chodników, miejsc postojowych itd. z wywiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 10 km;
- Wykonanie robót ziemnych w obrębie poboczy;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - na starej części.
b) Krawężniki i obrzeża:
- Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV;
- Wykonanie ławy pod krawężniki i obrzeża betonowa z oporem;
- Ułożenie krawężników betonowych 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
- Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV;
- Wykonanie ławy pod krawężniki i obrzeża betonowa z oporem;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm.
c) Jezdnia z betonowej kostki brukowej:
- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne, zagęszczanie mechaniczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - grubość 20 cm;
- Wykonanie nawierzchni na miejscach postojowych z betonowej kostki brukowej grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 50 mm z wypełnieniem spoin - kostka szara typu behaton.
d) Zjazdy z betonowej kostki brukowej grafitowej:
- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne, zagęszczanie mechaniczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - grubość 20 cm;
- Wykonanie nawierzchni na miejscach postojowych z betonowej kostki brukowej o grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin - kostka typu holland w kolorze grafitowym.
e) Stała organizacja ruchu:
- Zakup słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm;
- Przymocowanie tablic i tabliczek znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. do 0.3 m2.
f) Hydranty:
- Wykonanie wykopów oraz przekopów koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III;
- Wymianę wraz z przestawieniem hydrantu nadziemnego o średnicy nominalnej 80 mm;
- Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III.
g) Pobocza, roboty porządkowe, plantowanie terenu:
- Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15cm;
- Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 15 cm;
- Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 9 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 483367,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10. Remont ul. Młyńskiej w m. Narzym
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,220 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowę:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg przebiega w terenie równinnym, Wymagane wykonanie pomiaru geodezyjny powykonawczy;
- Wykonanie regulacji wpustów ulicznych;
- Wykonanie regulacji studni kanalizacji sanitarnej;
- Wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznych, z odwozem materiału z rozbiórki na odl. 10 km - przy grub. 3 cm.
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- Oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy ścieralnej;
- Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 11 S 50/70, grub. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm dla KR1-2;
- Demontaż istniejącego chodnika wraz z utylizacją gruzu;
- Ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu C12/15 wzdłuż chodnika;
- Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową;
- Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, kostkę należy ułożyć na podsypce piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem;
- Wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego, kostkę należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny należy wypełnić piaskiem.
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Humusowanie z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10 cm.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 10 część 10 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 289338,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128917,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265596,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128917,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000763815

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128917,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185442,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282004,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185442,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000763815

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185442,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96652,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147414,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96652,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000763815

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96652,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187929,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374488,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187929,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000763815

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187929,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261144,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461404,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261144,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000763815

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261144,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473675,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768868,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473675,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000763815

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473675,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295165,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295165,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH ZGLICZYŃSKI ZAKŁAD BETONIARSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130175635

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 43

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295165,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354690,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536700,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354690,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH ZGLICZYŃSKI ZAKŁAD BETONIARSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130175635

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 43

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438477,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483367,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620378,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483367,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH ZGLICZYŃSKI ZAKŁAD BETONIARSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130175635

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 43

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483367,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289338,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350708,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289338,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000763815

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289338,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.