Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
- 2025/BZP 00147516/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00147750/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00147752/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00147753/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00147756/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-14
- 2023/BZP 00579983/01 - Wynik z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71
1.4.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 756435700
1.4.8.) Numer faksu: +48 756435741
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147746
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00147452
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
"Warzywa i owoce, surowe i suszone" .
Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe, warzywa strączkowe suszone, warzywa liściaste, warzywa kapustne, kapusta kiszona, ogórek kiszony. Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
REGON 387439865
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Baczyńskiego 6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Zgorzelec
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
59-900
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
CHODEX 1 Sp. z o.o.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Data od-do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-01-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-12-11
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
195085,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
119773,71
Po zmianie:
160270,53
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/22/2025 "Naprawa zerodowanych odcinków szlaków na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego"
- KPN/23/2025 Transport lotniczy materiałów do remontu szlaków
- Dostawa sprzętu ratowniczego i ewakuacyjnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (plecaki modułowe ratownicze, nosze płachtowe, krzesła ewakuacyjne, fotele transportowe)
- Zakup oprogramowania specjalistycznego do symulacji prowadzenia przedsiębiorstwa wraz z bezterminową licencją dla Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Budowa wentylacji nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Ptasiej 2-3 w Jeleniej Górze
- Dostawa instrumentów do Filharmonii Dolnośląskiej im. Ludomira Różyckiego w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
- Dostawy jaj, ryb i tłuszczy roślinnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.