Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108959/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00117685/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych w okresie 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Technologii Audiowizualnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@filmstudioceta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filmstudioceta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych w okresie 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b02f379c-b415-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00108800/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych w okresie 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108959/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 420 MWh w okresie 12 miesięcy.
3.2. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3.3. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
3.4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.5. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.U. 2019r., poz. 503 ze zm.);
3.6. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
3.7. Dostawy realizowane są obecnie na podstawie umowy zawartej z Energia Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-125), al. Kasztanowa 5
3.8. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adresy e-mail: sekretariat@filmstudioceta.pl oraz rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na oba adresy poczty e-mail: sekretariat@filmstudioceta.pl oraz rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
3.10. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON sprzedaż sp. z o.o.
3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.12. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.15. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.16. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.17. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408282,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568316,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408282,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812549246
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408282,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii do obiektów będących w zarządzaniu SOLNE MIASTO Sp. z o.o.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkach
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Rokietnica.
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
- taśmy transportowe.
- dostawa energii elektrycznej.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.