eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sniadecja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4318129b-a60e-459a-a7ec-0e79cb6ef2f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4318129b-a60e-459a-a7ec-0e79cb6ef2f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027.Projekty: 1) Pakiet nr 1: (PLUA.02.01-IP.01-0003/24), 2) Pakiet nr 2: (PLUA.02.01-IP.01-0048/23) , 3) Pakiet nr 3: (PLUA.02.01-IP.01-0049/23). Tytuły projektów zostały opisane w SWZ.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji konferencji otwierającej w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027:
Pakiet nr 1: konferencja w ramach projektu: „Wspólny rozwój dostępnej i stałej opieki zdrowotnej dla pacjentów starszych i niepełnosprawnych szpitali w Białymstoku i Wołyniu” (PLUA.02.01-IP.01-0003/24) dla 60 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55510000-8 - Usługi bufetowe

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 59631,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji konferencji otwierającej w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027:
Pakiet nr 2: konferencja w ramach projektu: „Zapewnienie dostępności świadczeń zdrowotnych dla pacjentów z chorobami układu krążenia na pograniczu polsko-ukraińskim poprzez modernizację infrastruktury i sprzętu medycznego” (PLUA.02.01-IP.01-0048/23) dla 30 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55510000-8 - Usługi bufetowe

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 41069,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji konferencji otwierającej w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027:
Pakiet nr 3: konferencja w ramach projektu: „Wspólnie na rzecz poprawy transgranicznej opieki zdrowotnej w zakresie chirurgii i ortopedii w regionie Białegostoku i Chustu” (PLUA.02.01-IP.01-0049/23) dla 30 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55510000-8 - Usługi bufetowe

79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 41069,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych ofert, które nie zostały odrzucone przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w Pakiecie nr 1, która wynosi 73 346,71 zł.

W związku z powyższym postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74371,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97908,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych ofert, które nie zostały odrzucone przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w Pakiecie nr 2, która wynosi 50 516,03 zł.

W związku z powyższym postępowanie w zakresie Pakietu nr 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52756,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych ofert, które nie zostały odrzucone przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w Pakiecie nr 3, która wynosi 50 516,03 zł.

W związku z powyższym postępowanie w zakresie Pakietu nr 3 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52756,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.