Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118023/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00136064/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa jakości wody - modernizacja i termomodernizacja SUW w Boczkach Domaradzkich, Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427191291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://www.bip.gmina-glowno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa jakości wody - modernizacja i termomodernizacja SUW w Boczkach Domaradzkich, Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2baaf2a8-b992-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031650/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Poprawa jakości wody - modernizacja i termomodernizacja SUW w Boczkach Domaradzkich, Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118023/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWI.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Poprawa jakości wody - modernizacja i termomodernizacja SUW w Boczkach Domaradzkich, Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim”.
Opis inwestycji:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Lubiankowie, Mąkolicach i Popowie Głowieńskim wraz z wymianą wszystkich zbiorników i złóż, wymianą wewnętrznych i zewnętrznych instalacji technologicznych oraz budowami pionowych zbiorników magazynujących wodę. Termomodernizacja wszystkich budynków SUW wraz z wymianą pokryć dachowych oraz wymianą drzwi zewnętrznych. Zagospodarowanie terenu wokół budynków SUW. Wykonanie instalacji fotowoltaicznych przy czterech obiektach, tj. w Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim i Boczkach Domaradzkich.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) koncepcję projektową;
b) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (2 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
c) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
d) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
f) Instrukcję BHP, p.poż, obsługi, eksploatacji urządzeń technologicznych oraz elektroenergetycznych w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz;
2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych dla wszystkich terenów objętych zakresem inwestycji;
3) Wykonanie dokumentacji geologicznej gruntu w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla Popowa Głowieńskiego i Lubiankowa;
4) Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem polskim uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych np. uzgodnienia z ZUDP, uzgodnień z właścicielami nieruchomości, również z tymi na które realizacja będzie miała wpływ – niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania Zamawiającemu obiektu;
5) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem oceny środowiskowej (jeżeli wymagana);
6) Wykonanie operatów wodno-prawnych na wykonanie urządzenia wodnego, pobór wód oraz odprowadzanie wód popłucznych dla uzyskania pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli wymagana);
7) Wykonanie bilansu mocy elektrycznej obiektów z uwzględnieniem nowego zapotrzebowania na moc elektryczną wraz z przeanalizowaniem;
8) Pozostałe opracowania niezbędne dla uzyskania pozwolenia na budowę;
9) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego);
10) Wykonanie dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji Inwestycji będącej uszczegółowieniem Projektu Budowlanego dla potrzeb wykonawstwa. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego;
11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci, instalacji i obiektów oraz instrukcje rozruchowe, eksploatacyjne i konserwacji, a także instrukcje BHP dla obsługi w warunkach normalnego użytkowania i w sytuacjach awaryjnych;
12) Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z dokumentacją projektową oraz z zasadami sztuki budowlanej;
13) Opracowanie przed przystąpieniem do prac budowalnych, instalacyjnych, technologicznych i elektrycznych harmonogramu prac wraz ze planem etapowania robót;
14) Uruchomienie i rozruchu instalacji stanowiących przedmiot zamówienia;
15) Przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie;
16) Przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody;
17) Dostarczenie kompletu atestów, deklaracji, certyfikatów sprzętu, oznakowań, i instrukcji dla prawidłowej eksploatacji SUW;
18) Wykonanie tablic informacyjnych;
19) Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji;
20) Osiągnięcia efektu oraz parametrów techniczno — technologicznych zdefiniowanych w dokumentacji projektowej;
21) Zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót i serwisu gwarancyjnego;
22) Uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów niezbędnych do przekazania obiektu do eksploatacji i jego użytkowania zgodnie z wymogami prawa, w tym pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
Obligatoryjne przesłanki wykluczenia:
7.7. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Pozostałe przesłanki są określone w rozdziale 7 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9993750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9993750,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- "Sukcesywna dostawa gazu grzewczego na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Głownie na 2026 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2026"
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie.
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Poprawa jakości i dostępności komunikacyjnej MOF Staszowa w oparciu o zrównoważoną mobilność miejską -budowa ścieżki rowerowej "Pętla staszowska" (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych do wykonania zastawki piętrzącej na torfowisku Rynki w NPN...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





