Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118023/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00146494/01 - Wynik z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Poprawa jakości wody - modernizacja i termomodernizacja SUW w Boczkach Domaradzkich, Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOWNO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Głowno
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.7.) Numer telefonu: 427191291
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136064
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00118023/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Poprawa jakości wody - modernizacja i termomodernizacja SUW w Boczkach Domaradzkich, Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim”.
Opis inwestycji:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Lubiankowie, Mąkolicach i Popowie Głowieńskim wraz z wymianą wszystkich zbiorników i złóż, wymianą wewnętrznych i zewnętrznych instalacji technologicznych oraz budowami pionowych zbiorników magazynujących wodę. Termomodernizacja wszystkich budynków SUW wraz z wymianą pokryć dachowych oraz wymianą drzwi zewnętrznych. Zagospodarowanie terenu wokół budynków SUW. Wykonanie instalacji fotowoltaicznych przy czterech obiektach, tj. w Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim i Boczkach Domaradzkich.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) koncepcję projektową;
b) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (2 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
c) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
d) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
f) Instrukcję BHP, p.poż, obsługi, eksploatacji urządzeń technologicznych oraz elektroenergetycznych w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz;
2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych dla wszystkich terenów objętych zakresem inwestycji;
3) Wykonanie dokumentacji geologicznej gruntu w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla Popowa Głowieńskiego i Lubiankowa;
4) Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem polskim uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych np. uzgodnienia z ZUDP, uzgodnień z właścicielami nieruchomości, również z tymi na które realizacja będzie miała wpływ – niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania Zamawiającemu obiektu;
5) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem oceny środowiskowej (jeżeli wymagana);
6) Wykonanie operatów wodno-prawnych na wykonanie urządzenia wodnego, pobór wód oraz odprowadzanie wód popłucznych dla uzyskania pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli wymagana);
7) Wykonanie bilansu mocy elektrycznej obiektów z uwzględnieniem nowego zapotrzebowania na moc elektryczną wraz z przeanalizowaniem;
8) Pozostałe opracowania niezbędne dla uzyskania pozwolenia na budowę;
9) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego);
10) Wykonanie dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji Inwestycji będącej uszczegółowieniem Projektu Budowlanego dla potrzeb wykonawstwa. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego;
11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci, instalacji i obiektów oraz instrukcje rozruchowe, eksploatacyjne i konserwacji, a także instrukcje BHP dla obsługi w warunkach normalnego użytkowania i w sytuacjach awaryjnych;
12) Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z dokumentacją projektową oraz z zasadami sztuki budowlanej;
13) Opracowanie przed przystąpieniem do prac budowalnych, instalacyjnych, technologicznych i elektrycznych harmonogramu prac wraz ze planem etapowania robót;
14) Uruchomienie i rozruchu instalacji stanowiących przedmiot zamówienia;
15) Przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie;
16) Przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody;
17) Dostarczenie kompletu atestów, deklaracji, certyfikatów sprzętu, oznakowań, i instrukcji dla prawidłowej eksploatacji SUW;
18) Wykonanie tablic informacyjnych;
19) Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji;
20) Osiągnięcia efektu oraz parametrów techniczno — technologicznych zdefiniowanych w dokumentacji projektowej;
21) Zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót i serwisu gwarancyjnego;
22) Uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów niezbędnych do przekazania obiektu do eksploatacji i jego użytkowania zgodnie z wymogami prawa, w tym pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Poprawa jakości wody - modernizacja i termomodernizacja SUW w Boczkach Domaradzkich, Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim”.
Opis inwestycji:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Lubiankowie, Mąkolicach i Popowie Głowieńskim wraz z wymianą wszystkich zbiorników i złóż, wymianą wewnętrznych i zewnętrznych instalacji technologicznych oraz budowami pionowych zbiorników magazynujących wodę. Termomodernizacja wszystkich budynków SUW wraz z wymianą pokryć dachowych oraz wymianą drzwi zewnętrznych. Zagospodarowanie terenu wokół budynków SUW. Wykonanie instalacji fotowoltaicznych przy czterech obiektach, tj. w Lubiankowie, Mąkolicach, Popowie Głowieńskim i Boczkach Domaradzkich.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) koncepcję projektową;
b) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (2 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
c) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
d) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
f) Instrukcję BHP, p.poż, obsługi, eksploatacji urządzeń technologicznych oraz elektroenergetycznych w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz;
2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych dla wszystkich terenów objętych zakresem inwestycji;
3) Wykonanie dokumentacji geologicznej gruntu w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla Popowa Głowieńskiego i Lubiankowa;
4) Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem polskim uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych np. uzgodnienia z ZUDP, uzgodnień z właścicielami nieruchomości, również z tymi na które realizacja będzie miała wpływ – niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania Zamawiającemu obiektu;
5) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem oceny środowiskowej (jeżeli wymagana);
6) Wykonanie operatów wodno-prawnych na wykonanie urządzenia wodnego, pobór wód oraz odprowadzanie wód popłucznych dla uzyskania pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli wymagana);
7) Wykonanie bilansu mocy elektrycznej obiektów z uwzględnieniem nowego zapotrzebowania na moc elektryczną wraz z przeanalizowaniem;
8) Pozostałe opracowania niezbędne dla uzyskania pozwolenia na budowę;
9) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego);
10) Wykonanie dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji Inwestycji będącej uszczegółowieniem Projektu Budowlanego dla potrzeb wykonawstwa. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego;
11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci, instalacji i obiektów oraz instrukcje rozruchowe, eksploatacyjne i konserwacji, a także instrukcje BHP dla obsługi w warunkach normalnego użytkowania i w sytuacjach awaryjnych;
12) Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z dokumentacją projektową oraz z zasadami sztuki budowlanej;
13) Opracowanie przed przystąpieniem do prac budowalnych, instalacyjnych, technologicznych i elektrycznych harmonogramu prac wraz ze planem etapowania robót;
14) Uruchomienie i rozruchu instalacji stanowiących przedmiot zamówienia;
15) Przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie;
16) Przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody;
17) Dostarczenie kompletu atestów, deklaracji, certyfikatów sprzętu, oznakowań, i instrukcji dla prawidłowej eksploatacji SUW;
18) Wykonanie tablic informacyjnych;
19) Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji;
20) Osiągnięcia efektu oraz parametrów techniczno — technologicznych zdefiniowanych w dokumentacji projektowej;
21) Zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót i serwisu gwarancyjnego;
22) Uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów niezbędnych do przekazania obiektu do eksploatacji i jego użytkowania zgodnie z wymogami prawa, w tym pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
Obligatoryjne przesłanki wykluczenia:
7.7. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Pozostałe przesłanki są określone w rozdziale 7 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-28 10:00
Po zmianie:
2022-04-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-28 11:00
Po zmianie:
2022-04-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-27
Po zmianie:
2022-05-28
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- "Sukcesywna dostawa gazu grzewczego na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Głownie na 2026 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2026"
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie.
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Poprawa jakości i dostępności komunikacyjnej MOF Staszowa w oparciu o zrównoważoną mobilność miejską -budowa ścieżki rowerowej "Pętla staszowska" (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych do wykonania zastawki piętrzącej na torfowisku Rynki w NPN...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





