eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzebielinek › Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZEBIELINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001077565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B/N

1.5.2.) Miejscowość: Strzebielinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-250

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzebielinek@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielinek.naszdps.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/737793

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e531c0a9-bdb0-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053276/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup alektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Sterzbielinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AT.331.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych, posiadających możliwość płatności z wykorzystaniem technologii płatności zbliżeniowej, zwanych dalej kartami podarunkowymi, które można realizować we wszystkich punktach usługowo-handlowych na terenie całego kraju, posiadających terminale rozliczeń kart płatniczych, na którą składają się dostawy kart w roku 2023, w łącznej ilości 182 szt. i zasilenia o łącznej wartości nominalnej 201.760,00 zł (słownie dwieście jeden tysięcy siedemset sześćdziesiąt zł 00/100)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 08.03.2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podst. art 275 ust 1 ustawy Pzp. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SWZ zamawiający wskazał, że dokona oceny złożonych ofert w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) cena – 80 %
2) Ilość placówek handlowych udzielających rabaty – 15%
3) zbiorcza aktywacja kart – 5%
Zamawiający we wzorze formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ nie uwzględnił kryterium nr 3 – zbiorcza aktywacja kart, nie wskazał żadnej pozycji, w której Wykonawca mógłby podać informacje czy oferuje możliwość zbiorczej aktywacji kart, czy też nie.
W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać oceny złożonych ofert w oparciu o kryteria oceny ofert wskazane w SWZ.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249136,25 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.